Jeg trenger sårt hjelp eller forklaring til dette

Idag rundt kl 16 jeg tok rfsu tidlig den var helt hvit negativ. Den har sensivitet på 10 ml/ul!

jeg kjøpte meg Makesure. Jeg har tidligere i syklusen tatt makesure aldri fått strek. Den skal avleses innen 5 minutter. Den har sensivitet på 25 ml/u

jeg husker ikke og tok ikke klokka. Ser dere noe??? Denne er innen 5 minutter (tror jeg)
Vis vedlegget 325369


Og denne her innen 7 minutter (tror jeg)
Vis vedlegget 325370

Og dette her et kvarter senere (10 min etter fristen) jeg fikk sjokk når jeg kom tilbake

Vis vedlegget 325371

Jeg skimter strek innen fristen men kan jeg stole på denne når fristen er gått ut :( :(?? Har noen fått falsk positiv med disse?
Setter stoooooor pris på hjelp
Har MR time og kan ikke ta den om jeg er gravid(noe jeg er veldig glad for hvis tilfelle)


Jeg ser strek på alle disse! Har ikke erfaring selv med makesure, men har bestilt de til denne ppen fordi jeg har lest mye bra om de og at de ikke gir skygger. Når jeg var gravid med min sønn fikk jeg strek helt mot fristen/etter fristen de første dagene jeg testet! Så at den kommer mot slutten trenger ikke nødvendigvis å bety skygge ❤️❤️ Håper for deg! Oppdater når du får tatt ny test da. Og jeg ville holdt meg lengst mulig, for det skal rekke å samle seg opp nok HCG i urinen før det slår ut på testen. Det sies vel 4 timer og minst mulig drikke? ❤️❤️
 
Jeg ser strek på alle disse! Har ikke erfaring selv med makesure, men har bestilt de til denne ppen fordi jeg har lest mye bra om de og at de ikke gir skygger. Når jeg var gravid med min sønn fikk jeg strek helt mot fristen/etter fristen de første dagene jeg testet! Så at den kommer mot slutten trenger ikke nødvendigvis å bety skygge ❤️❤️ Håper for deg! Oppdater når du får tatt ny test da. Og jeg ville holdt meg lengst mulig, for det skal rekke å samle seg opp nok HCG i urinen før det slår ut på testen. Det sies vel 4 timer og minst mulig drikke? ❤️❤️
Åh du er sååå søt. Takk for at du deler din erfaring❤️ Jeg skjønner ikke hvorfor rfsu tidlig ikke slo ut 4 timer før :( den skremmer meg. Den er jo enda mer følsom. Ja tok disse kl 21. Skal ta ny rundt 00-01 før jeg legger meg ♥️
 
Åh du er sååå søt. Takk for at du deler din erfaring❤️ Jeg skjønner ikke hvorfor rfsu tidlig ikke slo ut 4 timer før :( den skremmer meg. Den er jo enda mer følsom. Ja tok disse kl 21. Skal ta ny rundt 00-01 før jeg legger meg ♥️

Jeg har ikke noen god erfaring med RFSU tidlig, synes den slår utrolig seint ut og har dårlig med fargestoff!
 
Jeg har ikke noen god erfaring med RFSU tidlig, synes den slår utrolig seint ut og har dårlig med fargestoff!
Håper så inderlig det er tilfellet med testen jeg tok idag ❤️ Tusen takk for oppmuntringen ♥️Det betyr såååå mye. Om dette stemmer så vet jeg ikke hvor jeg skal av meg. Jeg har SA, MA/senabort bak meg og ingen barn fra før :(
 
Håper så inderlig det er tilfellet med testen jeg tok idag ❤️ Tusen takk for oppmuntringen ♥️Det betyr såååå mye. Om dette stemmer så vet jeg ikke hvor jeg skal av meg. Jeg har SA, MA/senabort bak meg og ingen barn fra før :(

krysser fingrene for positiv test snart og en frisk og fin terminspire ❤️
 
Er det sant? Kanskje jeg skulle prøvd den (har kjøpt inn, ville bare vente til nærmere IKM fordi den er på 25 mlu/Ml.
Hvilken DPO er du/var du da du fikk utslag? Har du bilder? :)
Fikk utslag 11 dpo. De første testene syns nesten ikke på bilder, men så de IRL. Har brukt make sure siste to gangene jeg har blitt gravid, og de har vært blenda da jeg ikke var gravid. Dessverre mista begge gangene, men det er jo en annen sak.
 
Fikk utslag 11 dpo. De første testene syns nesten ikke på bilder, men så de IRL. Har brukt make sure siste to gangene jeg har blitt gravid, og de har vært blenda da jeg ikke var gravid. Dessverre mista begge gangene, men det er jo en annen sak.

Det var trist å høre, jeg håper det klaffer for deg snart og at du får en liten en :Heartblue
 
Fikk utslag 11 dpo. De første testene syns nesten ikke på bilder, men så de IRL. Har brukt make sure siste to gangene jeg har blitt gravid, og de har vært blenda da jeg ikke var gravid. Dessverre mista begge gangene, men det er jo en annen sak.
Ååh kjenner hva du mener. Har Mistet to selv. Ingen barn enda :(. Håper det klaffer for oss alle og at vi blir mammaer i 2021❣️
 
Venter spent på neste test.. håper og krysser fingrene :Heartred:Heartred:Heartred
 
E1F44FFD-C494-45F6-840A-825C52A7FD82.jpeg

:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017
 
Back
Topp