Jeg trenger sårt hjelp eller forklaring til dette

3-4 timer siden :( :( skjønner ikke hvorfor dette skjer med meg :(:(:(:(

jeg skjønner deg så godt! Satt med bare sterke skyggestreker selv forrige pp. Det er så utrolig frustrerende :( men hvis du tester tidlig nå så er jo morgenurin anbefalt, så jeg hadde likevel testet i morgen tidlig ❤️ Håpet er der enda!
 
Tatt kl 08:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

CCAA2456-8804-4473-B0EF-B42FAC036C86.jpeg
 
Last edited:
Ny test kl 11
59869D46-E2DE-41BC-88C5-F11C976E54A4.jpeg


Jeg blir ikke klokere!!!!



og enda tydeligere strek jo mer jeg venter :/
59869D46-E2DE-41BC-88C5-F11C976E54A4.jpeg

tror ikke jeg kan stole på disse mer. Streken blir tydeligere jo mer jeg venter etter fristen :(
89CFCD98-ACAA-421F-80CA-4A03EFB8D2CC.jpeg
 

Vedlegg

  • E0261CA3-EDA9-4384-B849-4A890EDC258C.jpeg
    E0261CA3-EDA9-4384-B849-4A890EDC258C.jpeg
    17,8 KB · Visninger: 78
  • 485AF06B-C15C-45F6-803A-7987F8E6C361.jpeg
    485AF06B-C15C-45F6-803A-7987F8E6C361.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 69
Last edited:
Sniker... Butikken Normal selger noen rimelige tester. Dei var tydelige og slo ut tidlig.
Forstår det er frustrerende. Den testen tatt kl 11 er jo tydelig strek fra begynnelsen av og blir bare tydeligere. Lykke til. Håper det har klaffet!
 
Jeg har fått skygger på makesure tester, men ikke så tydelige streker som dine. Tester du kanskje for tidlig eller? :)
 
Jeg fikk svar på blodprøven tatt idag 7:30. Negativ hcg :(
Hvorfor får jeg streker?!
 
Jeg fikk svar på blodprøven tatt idag 7:30. Negativ hcg :(
Hvorfor får jeg streker?!
Jeg og får streker på omtrent alt. Tror rett og slett noen tester er elendige og gir mye skyggestreker. Er helt grusomt når man får opp håpet og så bare slår den deg i ansiktet etterpå. Jeg bruker enorme summer på tester pga dette. Håper det klaffer for dere snart. For din egen psyke (egen erfaring) anbefaler jeg å ikke teste mer på en stund og heller bare ta det som det kommer(utrolig vanskelig, jeg vet). Får heller være en fin bonus om det viser seg at du er gravid:Heartred
 
Jeg fikk svar på blodprøven tatt idag 7:30. Negativ hcg :(
Hvorfor får jeg streker?!

herregud så utrolig frustrerende! Hadde jeg vært deg hadde jeg sluttet å teste på en stund og prøvd hardt å ikke tenke på det. Selvom det er fryktelig vanskelig..
 
Sniker... Butikken Normal selger noen rimelige tester. Dei var tydelige og slo ut tidlig.
Forstår det er frustrerende. Den testen tatt kl 11 er jo tydelig strek fra begynnelsen av og blir bare tydeligere. Lykke til. Håper det har klaffet!

Var du fornøyd med testene fra Normal? Mener å ha lest litt generelt at de har hatt mye falske positive?
Har de 10 eller 25 mlu/ml?
 
Så kjedelig, Rosagull. :sorry: Men, siden hcg prøven var negativ nå ville jeg fortsatt med den primolut kuren var jeg deg. Snakka du med legen i dag og eller?
 
Leit å se at du får positive tester når du ikke er gravid. Hvis jeg husker riktig så skrev du noe om cyste på eggstokken? Desverre er det slik at noen typer cycter som sitter på eggstokkene kan gi falske positive tester.
Håper du snart sitter med en skikkelig positiv test å hånda og spire i magen ❤️
 
Tusen takk alle sammen. Jeg drev og testet for nå er jeg på CD 45. Det er litt trist og veldig belastende psykisk å få håp så bli skuffa. Er det mulig å få så tydelig strek og være negativ...

Blodprøven idag visste at jeg har hatt eggløsning veldig sent og nå er progesteron på vei ned. Den var på 60 på mandag og nå 20. Så mensen kommer forhåpentligvis iløpet av helgen. Jeg er veldig glad for at jeg slutta med primolut og at kroppen ordner dette selv. Så får vi ta det derifra...

jeg takker alle og hver og en av dere for all støtten og oppmuntringen. Dere så herlige mennesker. ♥️
Jeg fikk beskjed fra Gyn om å starte dobbeldose letrozol fra dag CD3. Har bestemt meg for å verken teste etter el eller graviditet før IKM. Håper dette hjelper meg... dette er så tragisk. Mareritt å miste flere ganger og ikke bli gravid før en blir sårt sliten og deprimert :(

håper alle blir gravide snart ❣️
 
Last edited:
Sender deg gode tanker! :Heartblue

Planen videre høres fin ut, håper dere lykkes neste prøveperiode! Tror det kan være lurt å vente lenge med testingen, skal prøve det samme selv denne PPen :)
 
Tusen takk alle sammen. Jeg drev og testet for nå er jeg på CD 45. Det er litt trist og veldig belastende psykisk å få håp så bli skuffa. Er det mulig å få så tydelig strek og være negativ...

Blodprøven idag visste at jeg har hatt eggløsning veldig sent og nå er progesteron på vei ned. Den var på 60 på mandag og nå 20. Så mensen kommer forhåpentligvis iløpet av helgen. Jeg er veldig glad for at jeg slutta med primolut og at kroppen ordner dette selv. Så får vi ta det derifra...

jeg takker alle og hver og en av dere for all støtten og oppmuntringen. Dere så herlige mennesker. ♥️
Jeg fikk beskjed fra Gyn om å starte dobbeldose letrozol fra dag CD3. Har bestemt meg for å verken teste etter el eller graviditet før IKM. Håper dette hjelper meg... dette er så tragisk. Mareritt å miste flere ganger og ikke bli gravid før en blir sårt sliten og deprimert :(

håper alle blir gravide snart ❣️
Nå leste jeg her, så du trenger ikke svare i den andre samtalen på ny, men ville virkelig vurdert oppfølgning med UL og Ovitrelle i tillegg til dobbel dose så du vet at eggløsningen faktisk kommer når den skal. Virker som er mareritt du har gått igjennom denne syklusen. Ja egentlig hele prøvingen uff!:(:Heartbigred
 
Sender deg gode tanker! :Heartblue

Planen videre høres fin ut, håper dere lykkes neste prøveperiode! Tror det kan være lurt å vente lenge med testingen, skal prøve det samme selv denne PPen :)
Nå leste jeg her, så du trenger ikke svare i den andre samtalen på ny, men ville virkelig vurdert oppfølgning med UL og Ovitrelle i tillegg til dobbel dose så du vet at eggløsningen faktisk kommer når den skal. Virker som er mareritt du har gått igjennom denne syklusen. Ja egentlig hele prøvingen uff!:(:Heartbigred
Takk dere❤️
Gyn sa han skal se på meg denne pp etter å ha tatt dobbel dose med letrozol. Vet ikke om han tilbyr ovitrelle... jeg har tenkt å slutte å lese og google, teste og alt annet.. håper det hjelper...
 
Takk dere❤️
Gyn sa han skal se på meg denne pp etter å ha tatt dobbel dose med letrozol. Vet ikke om han tilbyr ovitrelle... jeg har tenkt å slutte å lese og google, teste og alt annet.. håper det hjelper...
Veldig bra du får tett oppfølging! Håper det er det som skal til!:Heartred
 
Var du fornøyd med testene fra Normal? Mener å ha lest litt generelt at de har hatt mye falske positive?
Har de 10 eller 25 mlu/ml?

jeg brukte dei bare en gang. Så kan dessverre ikke si så mye. Ble litt overrasket gravid med nr 3. Kjøpte en clear blue .. sånn vanlig pluss og de på normal. Pinne. Begge var positiv. Men den fra normal var mye mer tydelig positiv. Streken var ikke til å ta feil på. Mens den fra CB kunne minne mer om en skygge strek. Har fått sånne svake streker på CB tidligere med de to andre uten å være gravid. Tok begge av samme urin. Var 2 dager før IKM. Men kjente på samme symptomer som gjorde med de to andre svangerskapene derfor eg testet. Med de to første har vi prøvd lenge og nr to kom med hjelp av pergotime og otrivelle. Så veit slt om testing og skuffelse. Lykke til videre :Heartred
 
jeg brukte dei bare en gang. Så kan dessverre ikke si så mye. Ble litt overrasket gravid med nr 3. Kjøpte en clear blue .. sånn vanlig pluss og de på normal. Pinne. Begge var positiv. Men den fra normal var mye mer tydelig positiv. Streken var ikke til å ta feil på. Mens den fra CB kunne minne mer om en skygge strek. Har fått sånne svake streker på CB tidligere med de to andre uten å være gravid. Tok begge av samme urin. Var 2 dager før IKM. Men kjente på samme symptomer som gjorde med de to andre svangerskapene derfor eg testet. Med de to første har vi prøvd lenge og nr to kom med hjelp av pergotime og otrivelle. Så veit slt om testing og skuffelse. Lykke til videre :Heartred

Takk og takk for svar. Masse lykke til i svangerskapet :Heartpink
 
Back
Topp