Jeg trenger sårt hjelp eller forklaring til dette

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Idag rundt kl 16 jeg tok rfsu tidlig den var helt hvit negativ. Den har sensivitet på 10 ml/ul!

jeg kjøpte meg Makesure. Jeg har tidligere i syklusen tatt makesure aldri fått strek. Den skal avleses innen 5 minutter. Den har sensivitet på 25 ml/u

jeg husker ikke og tok ikke klokka. Ser dere noe??? Denne er innen 5 minutter (tror jeg)
7E17F992-880A-4ECC-B7C8-B03BD242E892.jpeg



Og denne her innen 7 minutter (tror jeg)
A6D2C607-81D3-4880-B685-6306E31B74F5.jpeg


Og dette her et kvarter senere (10 min etter fristen) jeg fikk sjokk når jeg kom tilbake

5DE3CC6E-0E9D-463C-8A47-577D20D785B0.jpeg


Jeg skimter strek innen fristen men kan jeg stole på denne når fristen er gått ut :( :(?? Har noen fått falsk positiv med disse?
Setter stoooooor pris på hjelp
Har MR time og kan ikke ta den om jeg er gravid(noe jeg er veldig glad for hvis tilfelle)
 
Aldri fått falsk positiv på make sure, og den slo ut bedre hos meg enn tidlig test nå sist. Ser ut som du er gravid :Heartred
 
Krysser fingrene alt jeg kan for deg!! Jeg ser streker på alle!
Aldri fått falsk positiv på make sure, og den slo ut bedre hos meg enn tidlig test nå sist. Ser ut som du er gravid :Heartred


Omg ♥️jeg kjenner dere ikke men er sååååå happy for hvis det er sant at jeg vil gå ut og gi klem til dere alle :nailbiting::nailbiting::nailbiting:tørr ikke glede meg for streken kom nesten etter fristen :( jeg tørr ikke stole på noe for har blitt skuffa flere ganger denne måneden med falske tester :( Tårene er på vei
 
Last edited:
Hvor tidlig tester du? Min gyn rådet meg til å vente MINST to uker etter eggløsning helst 18 dager, for å unngå å finne ut av de streiferne og kjemiske.
CD 44 her! Jeg lurer på om jeg har hatt eggløsning rundt CD 31 vet ikke eksakt.
 
Ser strek på alle disse. Jeg har dårligere streksyn enn mange her inne, så håper for deg :)
 
Blir spennende å se når du får tatt en til :woot: -har aldri fått skygge/tullestreker på makesure!
 
Ja skal ta en til om 3 timer. Tror du det er nok eller bør jeg vente mer?

hadde det vært meg, hadde jeg pressa ut noen dråper etter ti minutter om jeg fikk en test som det :p -altså.. tror ikke det har såå mye å si med tid siden sist dobesøk om du ikke har kasta innpå med masse drikke siden du tok den testen
 
Oki. Temper du? Kanskje du burde prøvd det pluss tester. Temping og blodprøver er eneste måten å finne ut av det på tror jeg. Eggløsningstester er ikke 100%.
Krysser fingrene for deg. :)
Takk♥️Nei temper ikke. Jeg blir stresset av det dessverre.
 
hadde det vært meg, hadde jeg pressa ut noen dråper etter ti minutter om jeg fikk en test som det :p -altså.. tror ikke det har såå mye å si med tid siden sist dobesøk om du ikke har kasta innpå med masse drikke siden du tok den testen
Skal se om jeg tør hihi. Nå har det gått en time. Få se. Jeg tørr ikke bli skuffet :(
 
Ja det skjønner jeg. Frøkna mi satt når vi var på ferie liksom... ingen testing, god mat, alkohol.... ble helt overrasket. Hadde bestemt oss for å søke om ivf rett før vi reiste.
Ja nettopp. Jeg var hos gyn for 2-3 uker siden som mente follikkelen har blitt til cyste. Får ikke el. Så ble jeg satt på primolut. Valgte å ta privat test før jeg startet med primolut mandag. Og seff viser progesteron at jeg har fått el. Skjønner ikke hvordan det kan være mulig. Jeg tok primolut rett etter prøven men så angret jeg og stoppet når jeg så resultatet. Altså jeg ga opp når gyn sa det er forsent med el.. og da skjedde el:/ derfor slutta jeg å teste hver dag
 
Ja nettopp. Jeg var hos gyn for 2-3 uker siden som mente follikkelen har blitt til cyste. Får ikke el. Så ble jeg satt på primolut. Valgte å ta privat test før jeg startet med primolut mandag. Og seff viser progesteron at jeg har fått el. Skjønner ikke hvordan det kan være mulig. Jeg tok primolut rett etter prøven men så angret jeg og stoppet når jeg så resultatet. Altså jeg ga opp når gyn sa det er forsent med el.. og da skjedde el:/ derfor slutta jeg å teste hver dag
Jeg fikk ikke begynne på Provera før CD 60 av min gyn. Men primolut bør gå bra etter hva jeg vet.
 
Aldri fått falsk positiv på make sure, og den slo ut bedre hos meg enn tidlig test nå sist. Ser ut som du er gravid :Heartred

Er det sant? Kanskje jeg skulle prøvd den (har kjøpt inn, ville bare vente til nærmere IKM fordi den er på 25 mlu/Ml.
Hvilken DPO er du/var du da du fikk utslag? Har du bilder? :)
 
Back
Topp