Jeg skulle ha ...

Vasket, støvsugd og trent. Har vært syk, så all energi har gått til jobb og barn. Håper på bedring snart. Jeg trener til vanlig daglig, men nå har jeg vært helt satt ut i flere uker :/

Ryddet kjøkkenet, brette klær og hengt opp klær.
Og dusjet. Tror jeg prioriterer sistnevnte..

Ahhhh....det er mye det. Trent, vaska vinduer, vaska alle soverommene, rydda og vaska kontoret, rydda kjelleren, strikka ferdig en gave, henta sau fra beite..... Blir lite av alt da jeg føler jeg kun kjører unger hit og dit og krangler med en toåring :p

Enkelt å greit hatt litt bedre tid så jeg fikk gjort alt jeg skulle ha fått gjort. .. :p

Klarte faktisk både dusje OG rydde litt på kjøkkenet!! :D Klærne kan vente liiitt til..
Klær er det kjedeligste. Jeg skulle egentlig sortere, men bakte banankjeks i stedet. Mye hyggeligere det:D

Vi ordnet rommet klart til minsten da han ble født. Men det var praktisk å bruke det rommet til noe helt annet:p
Her har det forsåvidt stått klart i 5 mnd siden eldste flyttet ut, skulle bare vært vasket først..

Klær er det kjedeligste. Jeg skulle egentlig sortere, men bakte banankjeks i stedet. Mye hyggeligere det:D

Haha. Da har du gjort NOE da!
Jeg satte meg ned med serien min i stedet :p

Jeg skulle helst ha tatt meg en middagslur!!! :rolleyes:

Men det fikk jeg ikke til :P

Huset flyter litt fra mandag-lørdag, men sånn er det å være småbarnsforelder i 100% jobb og det plager meg ikke. :D

Satt over en hvit klesvask, støvsuge, rydda soverommet, skifte på senga og vaska badet :P ikke gjort noe :O

Back
Topp