Jeg skulle ha ...

Boblefrua

Forumet er livet
Vasket? Ryddet? Trent?

Hva skulle du gjort? Gjerne i helst i går også:p

Vasket gulv, vaska rotteburet, støvsugd oppe, å rydda på vaskerommet. Har seinvakt i dag så satser på å få gjort NOE iaff:p

Alt. :P men jeg er så trøtt at jeg tar meg en lur nå! Vesla er i barnehagen og lillebror sover. Aahhh....

Vasket og ryddet. Det står på planen. Men helst skulle jeg tatt en storrengjøring i boden. Der er det kaos!

Vakset hus & klær, ryddet...

Skulle jo selvfølgelig trent hver dag(slutta plutselig å trene i mars..) også er det alltid et eller annet rom i huset som trenger noe rydding eller rengjøring, meeen om jeg skal gidde å gjøre noe som helst akkuratt nå er en annen sak! :p

Alt. :p men jeg er så trøtt at jeg tar meg en lur nå! Vesla er i barnehagen og lillebror sover. Aahhh....
Jeg stemmer alltid for en liten lur når barna tar seg en lur:)

Jeg burde ha vasket vinduene på skyvedøra, men så tenker jeg; minsten tar vel på dem med engang, er det noe vits :p

Jeg skulle ha vasket klær og vinduer, men må til legen med lillebror så det utgår. Eller klesvasken setter jeg nok på når jeg kommer hjem da :)

Jeg skulle ha vasket klær og vinduer, men må til legen med lillebror så det utgår. Eller klesvasken setter jeg nok på når jeg kommer hjem da :)
På kontroll eller er vesle syk?

Jeg skulle også dratt å handlet bursdagsgaver, da er intet mindre enn 4 bursdager i helgen:wideyed:,
men måtte hente ei syk jente i barnehagen:/

Skulle ha vaska og støvsuga gulva, strigla kjøkken, rydda gjesterom og vaska uhorvelig med klær.

Alt til sin tid ;)

Trent.

Sambo skulle ha kommet i gang med oppussingen av barnerom så vi kan bytte på å ikke få sove om nettene. Sukkh.

Snekret ferdig på kjøkkenet...
Så for å få gjort det skulle jeg ha kjøpt vaselinolje:p

Back
Topp