Jeg skulle ha ...

Vaska hele leiligheten inkludert tak og vegger! Pluss inni kjøkkenskap :p

Jeg ringte legen for han hadde blodig slim i avføringen, legen skulle ringe meg tilbake men fikk en sms med time istedet... så jeg satser på at han ikke er syk da :)
Lykke til:)

Ordna så minste flyttet på eget rom!
Vi ordnet rommet klart til minsten da han ble født. Men det var praktisk å bruke det rommet til noe helt annet:p

Ryddet og vasket og shinet huset. Får gjester i dag, så blir litt sånn typisk i siste liten-rydding :p

Vaska huset, vaska klær, vaska bilen,trent, handla. Aff tiltak. :p

Klippet ned hortensiaene, plukket epler, satt høstløk og fiksa hobbyrommet så det går an å jobbe der..

Tja. Ryddet I flytterotet, fått orden på huset. Vasket kle. Vasket gulv. Fått alt I skap. Fått møbler på plass. I steden så gjemmer jeg meg for svigermor inne på soverommet med minsten:p

Det jeg skulle ha gjort i går:
- Ryddet det rommet som skal bli rommet til lille U
- Brettet sammen den haugen med klær som ligger oppå hyllen på soverommet vårt

Ommøblert gjesterommet :p tror ikke det blir gjort før prinsen kommer :p

Vaska badet(rydda det i går da), vaska klær, handla og sikkert prøvd meg på en liten gåtur :)
Sliter med bekkenløsning og kynnere så koser meg i sofaen nå ;)

Lest og skrevet oppgave

Jeg skulle kastet mange av blomstene ute og kjøpt lyng og plantet. På søndag:p

Skulle trent :-P

Og så skulle jeg sikkert gjort mer i huset i dag, har satt på klesvask og rydda kjøkkenet.

Men nå trenger skuldra mi en liten pause.

Skulle ha vasket og ryddet hele leiligheten samt vasket klær, men har ei jente som ikke var i barnehagen i går eller idag så alt forfaller rundt meg. Gjør jeg noe så roter hun til noe annet! Og for å vaske klær må jeg ut og til nabo bygget, ikke akkurat tilrettelagt for småbarnsforeldre

Jeg skulle ha ryddet leiligheten og sett på kjøkken og bad til huset vi får bygge:-)

Gjøre skole arbeid, ryddet, vasket, pusset sparkel, pakket for hytte tur

husarbeid, baking, rydde og vaske overalt.

Men sykdommen slo knockout på meg... *Jæ##%¤¤ menieres*

Back
Topp