Jeg savner..(sleng dere på)

- En dag uten smerter og bekymringer!
- Barndommen da livet var lekende enkelt
- Å være egoistisk og kun tenke på meg selv
- Intimsonen min (slitsomt med klående hender på magen)
- Sove en hel natt
- Varme sommerkvelder med noe godt i glasset, god musikk, skravle og spille kort
- Syden
- Kjæreste
- Fri, er så drittlei jobben min!! Og det at jeg må ta to busser og tog for å komme meg dit med smerter osv. gjør at jeg ser frem til dagen jeg starter permisjon/mister jobben!!
- Arbeidsmoralen min, den forsvant da jeg ble gravid.
- Jobbe uten å være gravid, ha energi til å gi alt i det jeg er flink til
- Å tenke på fremtiden og kun måtte tenke på meg selv som en faktor (nå er alt hva VI skal gjøre)

Det ble visst en del det, haha! Annet enn det her så nyter jeg andre trimester altså! :)

VANNMELON VANNMELON VANNMELON. Gløder meg til å sitta på terrassen i solen med en mogen vannmelon.. Nam nam

VANNMELON VANNMELON VANNMELON. Gløder meg til å sitta på terrassen i solen med en mogen vannmelon.. Nam nam

Åh, det hørtes godt ut! Når kommer det i butikkene?

- snus

- klare å såve ei heil natt uten å våkne

- energien min

- men mest av alt, hesten min <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har mannen funnet i butikk og før helga kom han hjem med en hel vannmelon :D

Å jøss! Det var tidlig. Smaker den som vannmeloner bør eller er det vassen uten smak slik som jordbærene er nå? Syns sommern kommer nærmere og nærmere nå..det kiler i hjertet :rolleyes:

Å jøss! Det var tidlig. Smaker den som vannmeloner bør eller er det vassen uten smak slik som jordbærene er nå? Syns sommern kommer nærmere og nærmere nå..det kiler i hjertet :rolleyes:

Eg har fundit vannmelon i butikken men ikkje den goda mogna vannmelonen bara den som ikkje smakar så mye vannmelon .

Eg har fundit vannmelon i butikken men ikkje den goda mogna vannmelonen bara den som ikkje smakar så mye vannmelon .

Ok , da får vi vente litt lenger på noe enda bedre :)

Jeg syns den smakte godt og slukte halve melonen ganske så fort :p Syns jordbærene har mye mindre smak enn de har om sommeren, men den melonen vi har hadde god smak værtfall :)

Jeg savner...

- vekta mi
- redbull
- morsomme og spontane turer ute på byen med venner
- å ikke ha smerter når jeg går
- å gå i fine antrekk
- å ikke ha så lyst på absolutt alt hele tiden

men igjen så ville jeg aldri byttet bort dette mot noe, elsker den lille babykulen på magen, og gleder meg veldig til lillejenta mi kommer! Det er absolutt verdt det :-)

Jeg savner å spise hva jeg vil uten å tenke meg om fem ganger :p

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Jeg savner å være i form. En dag uten hodepine hadde vært fantastisk nå!

Nå savner jeg skikkelig

- mårpølse på brødskiva! Evt jubelsalami på grovt knekkebrød :( <3
- savner en hel natt i dyp søvn uten å vokne av å snu meg osv. Det å være uthvilt er oppskrytt phehe :P
- en dag uten smerter.
- å kunne arbeide med ting uten å bli plaget med kynnere.
- må på handa på hjertet si det at jeg savner å bare være hjemme alene med god samvittighet.
gubben i huset tar aldri med seg guttungen ut av huset uten at jeg er med på eget initiativ så.. ja.. :P

Jeg savner midjen min, og kroppen min. Jeg føler at jeg blir så feit og fæl under svangerskapet.

Sent from my GT-N8020 using BV Forum mobile app

Å se lillegutt igjen. Lenge siden nå. Sist var ultralyd på sykehuset i januar. Nå er det bare 4 dager til 3D ultralyd. Dagene kommer til å bli lange frem til torsdag! Åh, som jeg gleder meg! :love7

Å se lillegutt igjen. Lenge siden nå. Sist var ultralyd på sykehuset i januar. Nå er det bare 4 dager til 3D ultralyd. Dagene kommer til å bli lange frem til torsdag! Åh, som jeg gleder meg! :love7

Samme her! Gleder meg vannvittig mye til å se igjen den lille skatten min! "Bare" 23 dager igjen! :)

Back
Topp