Jeg savner..(sleng dere på)

Savner
-å kunne løpe etter junior og fungere normalt uten å måtte vagge i dagevis etterpå :-(
-å spise ordentlige måltider og bli mett uten å føle at det må i retur eller gir en forferdelig halsbrann :-/
-midjen

Ellers går det fint ;-)
 
Jeg savner å kunne sette meg på Albertine på Aker Brygge, bestille reker og kose meg med et galss hvitvin i sola! åhhhh - det hadde vært deilig nå som det har vært så fine soldager :)
 
Også savner jeg å spise blåmuggost :)

Å, nei, vent da. Det spiser jeg uansett - shit au! :D
 
Savner å kunne bøye meg lett fremmover! <,3 det å ha på sokker, barbere legger og andre nedre deler er ikke bare bare lengre :(
Skal også smøre meg niste med jubelsalami til fødselen! Guuuud jeg har så lyst på salami akkurat nå!
 
Anklene mine!

Spise og drikke noe annet enn knekkebrød uten pålegg og funsaft uten å pines av halsbrann

En mobil kropp

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
..å gå vanlig

..å gå fort

..å gå meg svett

..henda mine

..å kunne åpne dører uten stive,vonde hender

..å kunne åpne melkekartong uten problem , holde et glass uten problem osv..

Jeg tenker stadig på at jeg etter fødsel kanskje kan bruke henda mine igjen..det er en drøm jeg ser veldig,veldig frem til..:cheers
 
Å få lov til å trene igjen. :p Nå er det gått 3 uker uten trening og jeg føler meg forferdelig. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Salami, brie, feta ost, et glass rødvin. Ut å spise med mannen, har ikke lyst nå for vil bare bestille mat jeg ikke kan spise :) saftig biff :)
Gå tur uten kynnere.
 
Å spise spekemat <3<3

Savner også å kan barbere hufsa om jeg kan få si det :p
Magen er helt i veien for intimbarbering :p
 
Savner det å kunne gå fra badet til stua uten å hive etter pusten.. Og ha normal temp på føttene.. Bøye seg frem for å ta på sko UTEN å gulpe..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Trening, vanlig aktivitet uten kynnere. Ligge på magen. Hoppe og sprette!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Å spise spekemat <3<3

Savner også å kan barbere hufsa om jeg kan få si det :p
Magen er helt i veien for intimbarbering :p

Hufsa ja! Det må være riktig navn pdd! Ikke en gang bikinikanten kan tas uten at det er fare for å kutte seg i hjel pga dårlig sikt! :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Hufsa ja! Det må være riktig navn pdd! Ikke en gang bikinikanten kan tas uten at det er fare for å kutte seg i hjel pga dårlig sikt! :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app



Ja nå så ligner den på ei hufse ;-)
Nesten så jeg vurderer å spørre gubben om hjelp for jeg kutter meg hele tiden siden jeg ikke ser noe :p
Eeeeller kanskje et stort speil kan hjelpe :p det skal ikke være lett å være fin for gubben altså ;-)
 
Savner mest det å være smertefri. Er utrolig kjedelig å ha vondt i rygg og bekken 24 t i døynet. I tillegg slippe å kjenne svien og kløen på magen når strekkmerkene blir større og dypere:/
Av mat er det kun strandaskinke jeg savner:p myke oster og alkohol spiser/drikker jeg så skjelden uansett.
Savner også det at kommende storebror kan komle hoppende å gi meg en knuseklem uten at jeg må være redd for at han havner på magen min.
Ja, også magesovingen savner jeg;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp