Jeg savner..(sleng dere på)

En iskald øl og en røyk. Ikke hatt så røyksug siden jeg sluttet å røyke som det jeg har i dag. Akk.

Jeg savner å sove om natten.. Urolige bein, halsbrann og smerter i nyren på høyre side kan dra dit de kom ifra...

savner.........
-å kunne sove en hel natt i strekk uten å måtte kaste meg ut av senga pga at jeg må på do.
-å kunne gå i JEANS og føle meg fin.
-generellt å handle klær som sitter bra på kroppen.
-midja mi og den faste rumpa mi som ikke er så fast lenger.
-at samboer ikke kan få nok av meg i senga :P ( automatisk blitt mindre etter magen er blitt stor )
-å drikke øl eller dele en vinflaske med ei venninne.
-å gå ut å danse på byen
-å spise akkurat det jeg vil, når jeg vil.

MEN alt dette vet jeg kommer tilbake, og gud som jeg gleder meg til å bli mamma for første gang!!
Venter ei jente i begynnelsen av juli :D

Jeg savner å kunne drikke vin i sola!
Jeg har tatt meg noen små glass i ny og ned, men vil ha påfyll!

Vi har 11 flasker Il Mimo som jeg gleder meg til å drikke opp i sommer. Har tatt en smaksprøve, men det blir ikke det samme som å nyte vin til ost, kjeks, oliven, frukt etc, ute i hagen en varm sommerdag ✌️

Venter på "Lillebror", termin 2.juli

Savner mest det å være smertefri. Er utrolig kjedelig å ha vondt i rygg og bekken 24 t i døynet. I tillegg slippe å kjenne svien og kløen på magen når strekkmerkene blir større og dypere:/
Av mat er det kun strandaskinke jeg savner:p myke oster og alkohol spiser/drikker jeg så skjelden uansett.
Savner også det at kommende storebror kan komle hoppende å gi meg en knuseklem uten at jeg må være redd for at han havner på magen min.
Ja, også magesovingen savner jeg;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åh ja! Savner knusekoser og herjing på gulvet med storesøster :) Ikke lenge igjen nå :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Savner aller mest nå å få sove ordentlig om natta- våkner så ofte og får ikke roet meg igjen - akkurat som sist!

Barnefar, den tida jeg fremdeles var uviten om hva han skjulte for meg. Den gangen vi kysset hverandre nesten like ofte som vi pustet. Der han satt og leste og leste på hvordan vi skulle klare å lage et lykkebarn, mens jeg mer skeptisk fokuserte på hvordan jeg skulle flislegge bak peisen. Der vi hadde flyttet sammen, snakket bryllup og barn, hus og fremtidig bosted. Der vi satt hand i hand og så hverandre dypt inn i øynene og erklærte gang på gang hvor heldige vi er. Den tida da vi fikk utført store prosjekter sammen. Vi tømte kjellere. Vi tømte loft. Vi kuttet trær,gravde opp busker, malte, murte, flisla. Var 15-20 turer på søppelfyllinga, beiset hele hytta på ei uke etter grunnarbeid og research ei uke. Da vi lå hver kveld og så på hus vi ville på visning på. Der vi diskuterte og diskuterte hvor i verden vi ønsket å bo.

Og ikke minst savner jeg den tida-de 3 dagene-hvor vi testet positivt for graviditet og var så lykkelige så vi ikke trodde våre egne sanser. Svidde av en uant mengde med tester og strålte om kapp med sola.

Jeg savner den tida før jeg fant det jeg ikke skulle finne. Jeg savner den tida.

Nå ligger jeg her. Høygravid. I morgen er det 5 uker igjen til terminen, og du har ikke tatt kontakt på nøyaktig 3 mndr. Tenk på alt du går glipp av.

Ser at dette kunne passet i dagboka istedenfor her. Men shit au. Alt flyter i hverandre. Det var jo sånn det ble barn. Våre gener møttes i samme forum. Og nå er lillegutt allerede en stor gutt på ca 2800 gram. Og jeg savner han mest av alt, en liten gutt jeg aldri før har møtt :Heartbigred

Barnefar, den tida jeg fremdeles var uviten om hva han skjulte for meg. Den gangen vi kysset hverandre nesten like ofte som vi pustet. Der han satt og leste og leste på hvordan vi skulle klare å lage et lykkebarn, mens jeg mer skeptisk fokuserte på hvordan jeg skulle flislegge bak peisen. Der vi hadde flyttet sammen, snakket bryllup og barn, hus og fremtidig bosted. Der vi satt hand i hand og så hverandre dypt inn i øynene og erklærte gang på gang hvor heldige vi er. Den tida da vi fikk utført store prosjekter sammen. Vi tømte kjellere. Vi tømte loft. Vi kuttet trær,gravde opp busker, malte, murte, flisla. Var 15-20 turer på søppelfyllinga, beiset hele hytta på ei uke etter grunnarbeid og research ei uke. Da vi lå hver kveld og så på hus vi ville på visning på. Der vi diskuterte og diskuterte hvor i verden vi ønsket å bo.

Og ikke minst savner jeg den tida-de 3 dagene-hvor vi testet positivt for graviditet og var så lykkelige så vi ikke trodde våre egne sanser. Svidde av en uant mengde med tester og strålte om kapp med sola.

Jeg savner den tida før jeg fant det jeg ikke skulle finne. Jeg savner den tida.

Nå ligger jeg her. Høygravid. I morgen er det 5 uker igjen til terminen, og du har ikke tatt kontakt på nøyaktig 3 mndr. Tenk på alt du går glipp av.

Ser at dette kunne passet i dagboka istedenfor her. Men shit au. Alt flyter i hverandre. Det var jo sånn det ble barn. Våre gener møttes i samme forum. Og nå er lillegutt allerede en stor gutt på ca 2800 gram. Og jeg savner han mest av alt, en liten gutt jeg aldri før har møtt :Heartbigred
Åh, du fortjener så mye bedre..

Sent from my iPhone using Tapatalk

<3

Jeg savner å kunne barbere meg uten at det blir en jobb, kunne løpe i trappene, fetaost og ellers være litt mer kvikk:D

Jeg savner å kunne barbere meg uten at det blir en jobb, kunne løpe i trappene, fetaost og ellers være litt mer kvikk:D

Hvorfor kan du ikke spise fetaost?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke jeg fått med meg. Den er jo pasteurisert.

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Det er så lang holdbarhetstid på den at det fortsatt kan komme listeria i den. Men et nyåpnet glass er nok trygt. Samt se på datoen det ble laget:)
For all del, det går nok fint uansett:)

Back
Topp