Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Savner mest det å være smertefri. Er utrolig kjedelig å ha vondt i rygg og bekken 24 t i døynet. I tillegg slippe å kjenne svien og kløen på magen når strekkmerkene blir større og dypere:/
Av mat er det kun strandaskinke jeg savnermyke oster og alkohol spiser/drikker jeg så skjelden uansett.
Savner også det at kommende storebror kan komle hoppende å gi meg en knuseklem uten at jeg må være redd for at han havner på magen min.
Ja, også magesovingen savner jeg
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åh, du fortjener så mye bedre..Barnefar, den tida jeg fremdeles var uviten om hva han skjulte for meg. Den gangen vi kysset hverandre nesten like ofte som vi pustet. Der han satt og leste og leste på hvordan vi skulle klare å lage et lykkebarn, mens jeg mer skeptisk fokuserte på hvordan jeg skulle flislegge bak peisen. Der vi hadde flyttet sammen, snakket bryllup og barn, hus og fremtidig bosted. Der vi satt hand i hand og så hverandre dypt inn i øynene og erklærte gang på gang hvor heldige vi er. Den tida da vi fikk utført store prosjekter sammen. Vi tømte kjellere. Vi tømte loft. Vi kuttet trær,gravde opp busker, malte, murte, flisla. Var 15-20 turer på søppelfyllinga, beiset hele hytta på ei uke etter grunnarbeid og research ei uke. Da vi lå hver kveld og så på hus vi ville på visning på. Der vi diskuterte og diskuterte hvor i verden vi ønsket å bo.
Og ikke minst savner jeg den tida-de 3 dagene-hvor vi testet positivt for graviditet og var så lykkelige så vi ikke trodde våre egne sanser. Svidde av en uant mengde med tester og strålte om kapp med sola.
Jeg savner den tida før jeg fant det jeg ikke skulle finne. Jeg savner den tida.
Nå ligger jeg her. Høygravid. I morgen er det 5 uker igjen til terminen, og du har ikke tatt kontakt på nøyaktig 3 mndr. Tenk på alt du går glipp av.
Ser at dette kunne passet i dagboka istedenfor her. Men shit au. Alt flyter i hverandre. Det var jo sånn det ble barn. Våre gener møttes i samme forum. Og nå er lillegutt allerede en stor gutt på ca 2800 gram. Og jeg savner han mest av alt, en liten gutt jeg aldri før har møtt![]()
Åh, du fortjener så mye bedre..
Sent from my iPhone using Tapatalk

Barnefar, den tida jeg fremdeles var uviten om hva han skjulte for meg. Den gangen vi kysset hverandre nesten like ofte som vi pustet. Der han satt og leste og leste på hvordan vi skulle klare å lage et lykkebarn, mens jeg mer skeptisk fokuserte på hvordan jeg skulle flislegge bak peisen. Der vi hadde flyttet sammen, snakket bryllup og barn, hus og fremtidig bosted. Der vi satt hand i hand og så hverandre dypt inn i øynene og erklærte gang på gang hvor heldige vi er. Den tida da vi fikk utført store prosjekter sammen. Vi tømte kjellere. Vi tømte loft. Vi kuttet trær,gravde opp busker, malte, murte, flisla. Var 15-20 turer på søppelfyllinga, beiset hele hytta på ei uke etter grunnarbeid og research ei uke. Da vi lå hver kveld og så på hus vi ville på visning på. Der vi diskuterte og diskuterte hvor i verden vi ønsket å bo.
Og ikke minst savner jeg den tida-de 3 dagene-hvor vi testet positivt for graviditet og var så lykkelige så vi ikke trodde våre egne sanser. Svidde av en uant mengde med tester og strålte om kapp med sola.
Jeg savner den tida før jeg fant det jeg ikke skulle finne. Jeg savner den tida.
Nå ligger jeg her. Høygravid. I morgen er det 5 uker igjen til terminen, og du har ikke tatt kontakt på nøyaktig 3 mndr. Tenk på alt du går glipp av.
Ser at dette kunne passet i dagboka istedenfor her. Men shit au. Alt flyter i hverandre. Det var jo sånn det ble barn. Våre gener møttes i samme forum. Og nå er lillegutt allerede en stor gutt på ca 2800 gram. Og jeg savner han mest av alt, en liten gutt jeg aldri før har møtt![]()
Jeg savner å kunne barbere meg uten at det blir en jobb, kunne løpe i trappene, fetaost og ellers være litt mer kvikk
Sent from my iPhone using BV Forum
Du KAN, men ikke anbefaltHvorfor kan du ikke spise fetaost?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke jeg fått med meg. Den er jo pasteurisert.Du KAN, men ikke anbefalt![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er så lang holdbarhetstid på den at det fortsatt kan komme listeria i den. Men et nyåpnet glass er nok trygt. Samt se på datoen det ble lagetIkke jeg fått med meg. Den er jo pasteurisert.
Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app