Jeg savner..(sleng dere på)

Ja, spirene våre er etterlengta. Ingen tvil om det. Savnene har ingenting med det å gjøre selvsagt. Her inne gleder vi oss alle sammen like mye vil jeg tro .

Hurra for spirene våre !

Hilsen ho mor som forøvrig sitter og spiser barnegrøt akkurat nå hehe. Gleder meg til å fylle skapene med det OG ha en liten tass/tassine å dele den med :)

Mente selvfølgelig heller ikke at dere ikke har en etterlengta spire ;) Ikke sånt ment. :p Og at alle gleder seg like mye går jeg også utifra, ville bare skyte ut at "plagene/symptomene" er positivt :) Har selvsagt en del jeg også som jeg kunne tenke meg å være foruten xsmile9

Mente selvfølgelig heller ikke at dere ikke har en etterlengta spire ;) Ikke sånt ment. :p Og at alle gleder seg like mye går jeg også utifra, ville bare skyte ut at "plagene/symptomene" er positivt :) Har selvsagt en del jeg også som jeg kunne tenke meg å være foruten xsmile9

Det vil vi høre mer om :) Sleng deg på ;)

Ser at vi har ganske like ting vi savner her inne. Syns det er litt godt å høre jeg, for da føler jeg meg ikke så alene her i verden :)

Jeg savner:

-Matlyst :p
- Og faktisk roastbiff (den ene tingen jeg faktisk har lyst på)
- Energi (manko)
-Kvisefri hud

Men, alt dette kan man jo leve med :) Bare tenk den lille som kommer til slutt <3

Jeg savner

- snus!
- noe godt å drikke til maten, kommer nok særlig til å savne dette i jula. Har vært gravid i jula før.. Julematen er noe av det beste med jula syns jeg, og når nesten ikke noe annet enn flatbrød/knekkebrød og farris går ned...ja d er tamt.
- savner mer symptomer akkurat nå, faktisk! Vet det er et helv***, men slipper iallefall usikkerheten.
-så savner jeg hesten min som dro til hestehimmelen for fire dager siden.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Jeg savner:
...Sove en natt uten å gå på do.
....Trene masse og hardt.
....Mer energi.
... røkt laks, fenalår, myke oster, vin.

Ellers savner jeg ikke så mye. Gleder meg veldig over at magen begynner å vises

Ja, spirene våre er etterlengta. Ingen tvil om det. Savnene har ingenting med det å gjøre selvsagt. Her inne gleder vi oss alle sammen like mye vil jeg tro .

Hurra for spirene våre !

Hilsen ho mor som forøvrig sitter og spiser barnegrøt akkurat nå hehe. Gleder meg til å fylle skapene med det OG ha en liten tass/tassine å dele den med :)

Babygrøt???:confused: Er det pga av konsistensen?

Savner ingenting! setter pris på hver dag hvor den lille vokser, sender heller en tanke til de som har mistet og kanskje savner de plagene vi sitter med. Ikke alle som får oppleve det. Teit tråd.

Sent from my iPad using BV Forum

Babygrøt???:confused: Er det pga av konsistensen?

Babygrøt er helt fantastisk. Det begynte jeg å spise da jeg var 11 år gml og var fast barnepike for en 2 mndr gml baby. Deretter har den fulgt meg i tykt og tynt og redda meg igjennom 6 år på universitet/høyskole så jeg kunne bruke tid og penger på rødvin og atter rødvin. Hehehe MEN: babygrøt er så kaloririkt at jeg har fordoblet meg selv nå på bare to-tre mndr hehehe. Babygrøt..faaarlig godt det :thumright

Den jeg starta med er gått ut av produksjon for lengst siden jeg er litt oppi åra som man sier. Jeg husker jeg ringte Nestle en gang og spurte markedsansvarlig (?) om de ikke hadde tenkt på det voksne markedet når det gjaldt barnemat. Siden jeg den gang studerte reklame var jeg opptatt av målgrupper og jeg kunne jeg ikke fatte og begripe hvorfor de lot et SÅ stort marked forsvinne mellom fingrene på seg. Hahahah...hun var litt pert hun dama..så mulig hun trodde jeg ringte fra sånn luretelefon eller noe hehehe.

Men akkurat nå er favoritten "Risgrøt med mais og banan"

I tiden min som greit tynn og singel, barnløs arbeidshest har jeg spist mang et barneglass med barnemat på kontoret også. Bare å strø litt salt på så funker det som bare det. Slipper å stå i kjøleskap også. Billig og. Ja , jeg kunne reklamert til krampa tok meg ser jeg hehehe..

Det er nok best jeg ikke sier hva jeg mener om barnematen og babygrøten Unike, så får du fortsette å kose deg hehe ;)

Det er nok best jeg ikke sier hva jeg mener om barnematen og babygrøten Unike, så får du fortsette å kose deg hehe ;)

Hehehe ja, det er nok best. Thankuthanku :D

Savner ingenting! setter pris på hver dag hvor den lille vokser, sender heller en tanke til de som har mistet og kanskje savner de plagene vi sitter med. Ikke alle som får oppleve det. Teit tråd.

Sånn var ikke tråden ment. Å såre de som har mistet er det siste jeg og vi vil her inne. Vi er flere som har mistet. Å starte en tråd hvor vi uskyldig snakker om små bagateller her i livet som å savne en type ost må være lov. Her inne snakker vi om stort og smått og vi er positive til hverandre og støtter hverandre til det ypperste.

Det var bare ment som en skravletråd for å snakke om noe vi har til felles.

Jeg savner medium stekt biff og roastbiff. Og generelt å være forsiktig med hva jeg spiser...

Jeg savner medium stekt biff og roastbiff. Og generelt å være forsiktig med hva jeg spiser...

Altså å IKKE være forsiktig med alt en spiser...

Jeg savner;

- Ikke bli irritert over mannen.
- Spise uten å bli kvalm, eller må spise igjen etter 2 timer.
- NATTSØVNEN min *tårer*
- Trening
- Skolen ( gikk på en privat skole der jeg lærte arabisk. Mista lysten til å dra dit :( )
- Lage mat (blir kvalm av lukten)
- Energien min
- Aller mest savner jeg den snille, ikke voldelige, tålmodige versjonen av meg. ( er voldelig med ord, og sånt) hater at hvem jeg var har forsvunnet :(

Jeg savner så mye:

- Og være meg selv
- Bli hormonfri
- Vin og myke oster
- Energi
- Nattesøvnen
- Sommer og sol
- Å kjenne spark fra den lille
- Å bli kvitt hodepinen (sliter veeldig med svangerskapshodepine)
- Fenalår og mårpølse
- Kald øl
- Et friskt bekken
- Å ha ork til å pynte/sminke meg igjen

Lista er lang :p

Ren hud
Følelsen av å ha klær som sitter bra
Kunne ha muligheten til å drikke litt ( ikke det at jeg drakk noe særlig før dette...)
Muligheten til slenge nedpå smertestillende når jeg har vondt
Og blodig biff...

SPEKEMAT OG SALAMI

Akkurat nå savner jeg mat.
Alt jeg putter i meg kommer opp igjen, og det begynner å bli slitsomt...

Pen hud
Overskudd
Å føle meg pen
Ta et glass vin
Normal fordøyelse
Varme (vært -15/-20 i to uker nå)

Gleder meg til magen blir større, og kvisene gir seg. Elsker og være gravid og føler meg vel i den gravide kroppen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp