Jeg lengter etter ...

Ååå! Nå lengter jeg skikkelig etter å kunne fortelle alle at vi skal blir foreldre i desember! Vil at alle skal vite det! :P

Ååå! Nå lengter jeg skikkelig etter å kunne fortelle alle at vi skal blir foreldre i desember! Vil at alle skal vite det! :P
Satt akkurat og tenkte på det samme :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Jeg lengter etter 12 fullførte uker og etter å se om det er ett bankende hjerte på ul 2 mai. :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Jeg lengter etter sol, sommer og bading :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Enig!!! Er meldt mellom 17 og 19 grader her hele neste uke. Gleder meg :-)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Hvor du bor henne i landet? Det hørtes deilig ut :D Er litt usikker hva værmelding som er meldt her jeg bor. Håper det er samme plass som deg, hehe ;)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Lengter veldig etter å se at det faktisk er noe levende der inne.
Å det å kunne fortelle oldeforeldre og tippoldemor hva som skal skje i desember :D
Jeg er eldste barne barnet i familien. Så blir litt gøy at jeg blir nr 2 med baby på mammas side og første på pappas side :)

Å lengter veldig etter å kunne shoppe ting til babyen og vær trygg på at jeg kommer til å få bruk for det :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gleder meg til å komme over 12 ukers grensa og føle meg trygg! :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg lengter etter ost, vin og spekemat. Har fantasert om tapas siden jeg ble gravid :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lengter etter å fortelle min bror og dama.. Men de er ikke så gode til å holde ting hemmelig. De sliter jo bare med julegaver liksom :P

Er ekstremt redd for å ha sex, men lengter etter det! Men sist vi prøvde var det sykt ubehagelig!

iPhone skravler

Gleder meg til å fortelle det til familie og venner, og spesielt til kommende storesøster! Og så gleder jeg meg til å handle klær og utstyr, ordne barnerom, og til magen vises og til sparkene kjennes <3

Det jeg savner akkurat nå er snus og muligheten til å ta en pils når vi griller i påska. Men det er altså ikke et uoverkommelig savn :p kan gjøre det neste år! :p

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Nå når det er så nydelige dager lengter jeg virkelig etter å kunne gå på lange trilleturer med lille babyen <3

Ahh jeg lengter etter kulemage og små spark :)

♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡

Lengter til å komme over 12 uka. :)
Til å kjøpe det første plagget.
Til å første UL.

Jeg lengter etter shortsene mine :( elsker dongerishortsen min, men nå passer den ikke lengre!! Tror jeg må kjøpe litt nye sommerklær nå når det er så nydelig vær :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Lengter etter å fortelle det til venner og resten av verden sol og sommer

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg lengter etter mørpølse.. Og første kontroll, som ikke kan komme raskt nok!

Back
Topp