Jeg lengter etter ...

Nå skal jeg greie å holde meg til hvertfall etter tidlig ul :p Da vil jeg ta med mannen og :)
Ja, vi har blitt enige om at hvis alt er greit skal vi kjøpe et nøytralt plagg <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Ja, vi har blitt enige om at hvis alt er greit skal vi kjøpe et nøytralt plagg <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Så utrolig koselig :) Syns de kjønnsnøytrale plaggene fra Newbie er så utrolig fine så jeg kjøpte det :)

Så utrolig koselig :) Syns de kjønnsnøytrale plaggene fra Newbie er så utrolig fine så jeg kjøpte det :)
Ja, de er så fine :) Ligger godt de enkle fra hm og!

❤️ Desember 2014 ❤️

Lengter etter å se et bankende hjertet og vite at det faktisk er en levende baby inni der... ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gleder meg til jeg har vært hos legen og fått vite at alt er som det skal være♡ og leeeengter etter å holde nurket i armene mine♡♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg lengter etter å kunne dele nyheten med alle jeg og.. men mest til den vordende storesøster for hun har håpet i mange år nå på søsken.
Hun har allerede navnet klart og mener helt bestemt at det er en lillebror, for vi trenger ikke flere jenter i familien :p
*ler*

Jeg lengter etter å kunne dele nyheten med alle jeg og.. men mest til den vordende storesøster for hun har håpet i mange år nå på søsken.
Hun har allerede navnet klart og mener helt bestemt at det er en lillebror, for vi trenger ikke flere jenter i familien :p
*ler*

Nåååå. Så koselig! ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Som de fleste andre her: at 12 uker er passert, magen syns og trille barnevogn:) :)

❤️ Termin 16.13.14 ❤️

Taster fra appen:)

Jeg lengter etter at alle vet at vi skal ha baby :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg lengter også til å begynne å bruke mammabukser, det er såååå stas! Da føler jeg meg brått så mye mer gravid:smiley-bounce012

Lengter etter å ha mage så det synes og kjenne spark ♡

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Lengter etter å kjøpe mitt første mammaplagg <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg gleder meg til å få en liten baby på brystet igjen :) så gleder jeg meg selvfølgelig til å passere 12 uker, ultralyd, kjenne spark <3 vi har så mye fint i vente! <3

Lengter etter å høre barnet lage sine første lyder <3

Gleder meg til å se min da 26 mnd gamle gutt møte sitt lille søsken.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Back
Topp