Ja, vi har blitt enige om at hvis alt er greit skal vi kjøpe et nøytralt plagg <3Nå skal jeg greie å holde meg til hvertfall etter tidlig ul Da vil jeg ta med mannen og
Desember 2014
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi har blitt enige om at hvis alt er greit skal vi kjøpe et nøytralt plagg <3Nå skal jeg greie å holde meg til hvertfall etter tidlig ul Da vil jeg ta med mannen og
Så utrolig koselig Syns de kjønnsnøytrale plaggene fra Newbie er så utrolig fine så jeg kjøpte detJa, vi har blitt enige om at hvis alt er greit skal vi kjøpe et nøytralt plagg <3
Desember 2014
Taster på appen
Ja, de er så fine Ligger godt de enkle fra hm og!Så utrolig koselig Syns de kjønnsnøytrale plaggene fra Newbie er så utrolig fine så jeg kjøpte det
Ja Gleder meg til å gå litt amok på babyavdelingene!Ja, de er så fine Ligger godt de enkle fra hm og!
Desember 2014
Taster på appen
Jeg lengter etter å kunne dele nyheten med alle jeg og.. men mest til den vordende storesøster for hun har håpet i mange år nå på søsken.
Hun har allerede navnet klart og mener helt bestemt at det er en lillebror, for vi trenger ikke flere jenter i familien
*ler*
Lengter etter å kjøpe mitt første mammaplagg <3
Desember 2014
Taster på appen
Hva kjøpte du?Det har jeg allerede gjort
♡ desember 2014 ♡
Hva kjøpte du?
Desember 2014
Taster på appen