Jeg lengter etter ...

Lengter etter å få babyen i armene :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Jeg lengter etter at brystene vokser seg store igjen!! Haha :P
Og selfølgelig magen, sparkene, oul, spenningen rundt termin og babytiden :love7

Jeg lengter etter å se knøttet/knøttene på ul etter påske, å kjenne bevegelsene inni magen, fortelle det til folk og til å se 2åringen få småsøsken <3 hun er så glad i babyer!

Jeg lengter etter gravidmage og spark fra babyen. Det å kjenne at det faktisk er noe der :D

Jeg lengter etter å legge fra meg skolebøkene for i år. Også lengter jeg etter den berømte svangerskapstrøttheten alle snakker om. Den trenger jeg en dose av!

Jeg lengter etter å legge fra meg skolebøkene for i år. Også lengter jeg etter den berømte svangerskapstrøttheten alle snakker om. Den trenger jeg en dose av!

Å milde moses, du kunne gladelig fått min :P Nå har jeg nett sovet 5 timer sammenhengende etter at jeg la ungene..... :/ Sovnet ifrå alt her i huset :P

Å milde moses, du kunne gladelig fått min :p Nå har jeg nett sovet 5 timer sammenhengende etter at jeg la ungene..... :/ Sovnet ifrå alt her i huset :p

Håper på litt gode søvnvibber herifra da!
Jeg er kronisk søvnforstyrret, og om jeg så sover timevis de kommende månedene, skal det nytes! :D

Håper på litt gode søvnvibber herifra da!
Jeg er kronisk søvnforstyrret, og om jeg så sover timevis de kommende månedene, skal det nytes! :D

Da skal eg sende over massevis til deg!! :D Har slitt med søvnproblemer selv før i tiden, og det var j..... nok. Håper du virkelig får nyte det å sove litt i svangerskapet :)

Gleder meg til å fortelle store søsknene att det er en baby i magen som kommer i desember. Deres reaksjon på det.

Minsten vår nå er veldig opptatt av att han lå inne i magen min før han ble født. Første reaksjonen på det var etter å ha tenkt litt:

Mamma har du spist meg?

Da lo jeg godt å måtte
forklare att nei jeg hadde ikke det.

Jeg lengter inatt etter små deilige babyspark :-* -Gledeseg- :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg lengter etter å kunne stolt fortelle alle om den lille hemmeligheten vår <3

Jeg lengter etter å se den lille på ultralyd <3

Jeg lengter etter å kunne fortelle mamma at hun skal bli bestemor :) Hun kommer til å bli verdens lykkeligeste :)

Back
Topp