Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For første gang en solfylt vår kan jeg ikke vente til det blir vinter og desember <3 Jeg gleder meg også veldig til svangerskapskontroller, og å komme forbi den magiske tolvukersgrensa.
sendt fra mobilen via BV-appen
Jeg lengter etter å kjøpe det aller første plagget <3
Haha, barna sier det rett ut gittGleder meg mest til å kjenne spark, og forhåpentligvis se en frisk liten klump på ul og generelt komme over 12 uker slik at alle i omgangskretsen min vet det, så jeg slipper lyve.. Og jeg gleeeeeder meg til å fortelle storebror at han skal få nok en lillebror/søster(selvom han allerede har spådd at det sikkert er en baby inni der siden han syntes magen min var litt tjukk)
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 <3
Jeg er fryktelig oppblåst i dag, følte det stod gravid i pannaÅ få slippe magen løs uten å måtte knipe for nå begynner jeg å slite
Det har jeg allerede gjort Men lengter veldig etter å kunne gå inn på barnebutikker uten å være redd for hvem som kan se megJeg lengter etter å kjøpe det aller første plagget <3
Jeg turte ikke jegDet har jeg allerede gjort Men lengter veldig etter å kunne gå inn på barnebutikker uten å være redd for hvem som kan se meg
Nå skal jeg greie å holde meg til hvertfall etter tidlig ul Da vil jeg ta med mannen ogJeg turte ikke jeg
Desember 2014
Taster på appen