Jeg lengter etter ...

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Her kan du skrive hva du lengter etter både med svangerskap eller andre ting!

Jeg lenger etter å se hjerte til spira vår 22.april <3

For første gang en solfylt vår kan jeg ikke vente til det blir vinter og desember <3 :D Jeg gleder meg også veldig til svangerskapskontroller, og å komme forbi den magiske tolvukersgrensa. :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Jeg lengter etter gravidmagen :) Vil at alle skal kunne se på meg at jeg er gravid :D

:):D Jeg gleder meg også veldig til svangerskapskontroller, og å komme forbi den magiske tolvukersgrensa. :)

sendt fra mobilen via BV-appen[/quote]

Da lengter vi etter d samme :-)

For første gang en solfylt vår kan jeg ikke vente til det blir vinter og desember <3 :D Jeg gleder meg også veldig til svangerskapskontroller, og å komme forbi den magiske tolvukersgrensa. :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Da lengter vi etter d samme :-)

Lengter etter ordinær ul å få se kjønn :P

babyjente 27 Juli ♡

Jeg lengter etter å kjøpe det aller første plagget <3

En medium stekt biff med hasselbakt pote ogt et glass rødvin til! Sånn akkurat nå. *ler*

Trille barnevogn!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Den telefonen min altså. .. o.O

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Eg hadde store plNer om utepils til sommeren... Meen... Blir ikkje til det i år heller :P

Sent from my iPad using BV Forum

Gleder meg mest til å kjenne spark, og forhåpentligvis se en frisk liten klump på ul :) og generelt komme over 12 uker slik at alle i omgangskretsen min vet det, så jeg slipper lyve.. Og jeg gleeeeeder meg til å fortelle storebror at han skal få nok en lillebror/søster(selvom han allerede har spådd at det sikkert er en baby inni der siden han syntes magen min var litt tjukk) :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Gleder meg mest til å kjenne spark, og forhåpentligvis se en frisk liten klump på ul :) og generelt komme over 12 uker slik at alle i omgangskretsen min vet det, så jeg slipper lyve.. Og jeg gleeeeeder meg til å fortelle storebror at han skal få nok en lillebror/søster(selvom han allerede har spådd at det sikkert er en baby inni der siden han syntes magen min var litt tjukk) :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Haha, barna sier det rett ut gitt :P

Å fortelle datteren min at hun endelig skal bli storesøster. Hun har ventet leenge på det :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å få slippe magen løs uten å måtte knipe for nå begynner jeg å slite:p

Å få slippe magen løs uten å måtte knipe for nå begynner jeg å slite:p
Jeg er fryktelig oppblåst i dag, følte det stod gravid i panna :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Akkurat nå lengter jeg etter sengen min :/

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Jeg lengter etter å kjøpe det aller første plagget <3
Det har jeg allerede gjort :oops: Men lengter veldig etter å kunne gå inn på barnebutikker uten å være redd for hvem som kan se meg :p

Det har jeg allerede gjort :oops: Men lengter veldig etter å kunne gå inn på barnebutikker uten å være redd for hvem som kan se meg :p
Jeg turte ikke jeg :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp