Jeg har født en guttepjokk!

Gratulerer så masse :)
 
Ojojoj!!! Gratulerer så masse med gutten!!! Så bra at alt er i orden og at han er frisk. Håper du får en problemløs tid på nyfødt-int. og at alt går som det skal!! Her selv en litt prematur unge som dessverre ikke var helt frisk i starten og husker de ukene på nyfødt... Ønsker dere alt beste i verden!!
 
Gratulerer så mye med lille gutten din :) <3
Godt å høre at alt står bra til! :) Sender en stor klem!
 
Gratulerer med den lille gutten :) masse lykke til videre, håper han vokser seg stor og sterk fort :) 
 
Oj, gratulerer så mye!! Lykke til videre, krysser fingrene for at han legger godt på seg og at det ikke er alt for lenge til du kan ta med ham hjem! :)
 
oi oi oi, Gratulera så masse med prinsen! :-D kjempe flott at alt går kjempe bra med den lille!!
 
Gratulerer så mye med gutten :)
Fint å lese at alt står bra til med mor og barn :)
Masse lykke til fremover :)
Håper du oppdaterer oss om hvordan lille mann utvikler seg og vokser :)
Så spennende å følge med vettu :)
 
Gratulerer så uendelig mye!!!
 
Gratulerer så masse!!! Det kommer til å gå kjempefint:) Søsteren min fikk en gutt 24.mai i fjor, uke 32+2, han var 1508gr og 42cm. Hun fikk HLLP. Fikk dra hjem etter 3 uker, når han nesten hadde blitt to kg:)
 
Gratulerer så masse :) Håper ukene til dere får ham hjem går fort :) Lykke til videre :)
 
Gratulerer så mye med den lille gutten, og lykke til fremover emoticon
 
Gratulerer så mye med lillegutt! :-)

Så godt å høre at alt er etter forholdene bra! Jeg er selv tante til en flott gutt født i uke 32, alt gikk bra der, de legene er så flinke atte!
 
Gratulerer så masse med gutten. :)
 
wow så spennende! Gratulerer så mye med gutten :D Håper alt fortsetter å gå bra :D
 
gratulerer så mye!! :)
 
Gratulerer så masse :) Lykke til videre :)
 
Her skjer det ting! Gratulere så mye med den lille gutten <3 Masse lykke til videre og håper alt går som det skal :) God bedring til deg også :)
 
Back
Topp