Jeg har født en guttepjokk!

TuttiFrua

Glad i forumet
Pga alvorlig svangerskapsforgiftning 1. Mai ble det hastekeisersnitt på meg. En liten skjønn skapning på 1499 g og 43 cm kom til verden i uke 31+ 3. Heldigvis er han helt frisk, men det blir jo flere uker på nyfødt intensiv. Jeg ble skrevet ut i dag, men kommer til å være mye på sykehuset hos min lille skatt. Kan innrømme at jeg var ikke særlig høy i hatten da de sa han måtte ut. Enda jeg hadde ligget på sykehuset i to uker for observasjon og fått lungemodningssprøyte. Tenkte at det ikke kom til å skje meg på på ordentlig, men allikevel skjedde det. Var så redd han ikke skulle være frisk eller ikke leve... MEN heldigvis.....legene er veldig positive og sier at han bare trenger å legge på seg for å modnes som andre babyer gjør i livmora. <3>
 
Gratulerer så mye, og godt å høre at alt gikk bra til slutt. Prøv å tenk positivt på det du, det gir deg mye :) 
 
Gratulerer så mye med gutten :) Så bra at alt etter forholdene står bra til :) klem
 
gratulerer så mye, håper alt fortsetter å gå bra, noe det såklart vil :) godt at alt er fint med mor og barn :) gledes til å høre hvordan det går :)
 
Gratulerer med en liten gutt :)
 
Gratulerer med gutten!! Godt alt står bra til med dere!!
 
Gratulerer så mye med lille gutten!!
 
Gratulerer så masse :D
1.mai er en fin dag å ha bursdag på ;)
 
Gratulerer så masse. Fantastisk at alt går bra <3 :) gleder meg til å få høre mer om denne lille kjekkasen :)>
 
Gratulerer så mye :) Håper det fortsetter å gå bra :D
 
Oi,guriland!! Gratulerer så masseemoticon
Godt at alt står bra til! Kose deg masse med den lille
 
Gratulerer så utrolig mye! Så bra at alt var bra med han og at alt gikk bra med deg :) 

Masse lykke til fremover :)
 
Gratulerer med den lille gutten !
 
Gratulerer så mye! Håper alt går bra fremover og at han vokser seg stor og sterk! :) 
 
Gratulera så møkje me guten!! :-)
 
Back
Topp