Jeg har født en guttepjokk!



mariolau skrev:
gratulerer så mye, ønsker dere alt godt fremover:)


 
Tusen takk for så mange hyggelige gratulasjoner :) ønsker dere ale et flott svangerskap de siste ukene!
 
Gratulerer med en flott gutt! 

Sniker innom fra august...

Jeg fødte for snart 14 år siden en liten gutt på 1490 i uke 30+4, pga svangerskapsforgiftning og Hellp syndrom. Måtte ha hastekeisersnitt. Etter 2,5 mnd kom han hjem, og er i dag en lang og stor slamp av en gutt, som er frisk og rask, som man aldri skulle tro kom til verden før tiden.

Så masse lykke til, dette går bra, og nyt tiden, for plutselig er de så store :)
 
Gratulerer :) Flott at han er frisk :)
 
Gratulerer med gutten!! Håper han raskt vokser seg stor og sterk ;o) Ønsker dere masse lykke til!
 
Oj!
Gratulerer sååå mye med den lille gutten deres :)
Håper han legger fort på seg og vokser seg stor og sterk,slik at dere får ta han med hjem.
Lykke til på veien!
 
Gratulerer så myeKos deg med lillegutt, og lykke til videre!
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer så masse:) Lykke til videre:)
 
Gratulerer så mye! <3 så godt å høre at det går bra med han! har tenkt på deg en del siden det innlegget ditt jeg svarte deg på. fikk du help eller eklampsi? går det fint med deg nå? forstår godt hva du følte når du fikk beskjed om at han måtte ut. det er noe som man tenker at det bare ikke går ann. det er så fjernt i fra det man har gått å forberedt seg på at det er rett og slett umulig å forstå. ubeskrivelig! for meg gikk det ikke helt opp før gutten var ute.. tror at pjokken din er en orntlig kjempe, så dette skal gå bra! håper du er i fin form og at du ble frisk igjen når gutten kom ut :-) stå på! klem fra meg! :-)>
 
Gratulerer så masse! =)
 


*LilleSpire<3*> skrev:
Gratulerer så mye! <3 så godt å høre at det går bra med han! har tenkt på deg en del siden det innlegget ditt jeg svarte deg på. fikk du help eller eklampsi? går det fint med deg nå? forstår godt hva du følte når du fikk beskjed om at han måtte ut. det er noe som man tenker at det bare ikke går ann. det er så fjernt i fra det man har gått å forberedt seg på at det er rett og slett umulig å forstå. ubeskrivelig! for meg gikk det ikke helt opp før gutten var ute.. tror at pjokken din er en orntlig kjempe, så dette skal gå bra! håper du er i fin form og at du ble frisk igjen når gutten kom ut :-) stå på! klem fra meg! :-)>



Det var preeklampsi jeg fikk. Alvorlig svangerskapsforgiftning, men ble "reddet" før jeg fikk kramper eller organsvikt, som er eklampsi. De var redd for at jeg skulle gå i kramper, så det gikk fra at de kanskje skulle foreta keisersnitt den dagen til NÅ på en halvtime... Virket helt fjernt fra den virkeligheten jeg hadde sett formet ja.
 
Gratulerer så mye! Jeg fikk selv svangerskapsforgiftning og lille Ada på 1818gram ble hentet ut med keisersnitt den 03. april. Hun ble skrevet ut etter to og en halv uke, da hadde hun lært seg å spise fra flaske, og la godt på seg. (Pga. kraftig brystbetennelse hos meg + blodforgiftning, så stoppet melken opp, pumpet i fem dager uten at det kom noe - kjipt!) I dag er hun åtte uker gammel, alt har gått uten komplikasjoner! Så de er sterke de små - dette går nok kjempebra! :D
 
Back
Topp