Ja denne tråden har virkelig gått i feil retning 
Så skikkelig digg ut med hamburger
Så skikkelig digg ut med hamburger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 87467
Nam!! Det er det beste jeg har spist på lenge. Utrolig nok har kvalmen holdt seg unna! Det ble ikke milkshake denne gangen nei, var redd for å overdrive siden det er lenge siden jeg har fått i meg mer enn noen knekkebrød.
Siden jeg har slitt med appetitten i det siste er jeg veldig glad for at dette plutselig ble en craving tråd. Det fikk meg til å gi etter og det er jeg fornøyd med. Mcdonalds er ikke det sunneste man kan spise, men akkurat nå føler jeg at alt er bedre enn ingenting![]()
Skal i tapasemiddaf om en time!!! Mmmm![]()
Du aner ikke hvor bra du gjorde dagen min nå! Hehe. Hamburger, dog fra bensinstasjon, er nesten eneste maten jeg klarer å spise også uten å bli kvalmere. Alt er bedre enn ingenting når man er kvalm, og er det usunt får det så være. Sunn kan man være når man har en appetit og form som spiller på samme lag![]()
Helt enig! Selv om jeg syns det er helt absurd at hamburger er den ene tingen vi ikke blir kvalme av![]()
Forferdelig dårlig gjort da! Da får de dele med seg synes jeg! ;-) Nam!Alle legger ut bilder av pinnekjøtt. Jeg må nesten tørke meg rundt munnen![]()