Jeg har blitt tjukk :(

junibaby15

Forumet er livet
Junibarna 2015
Nå blir det sjerpings til mandagen...kan ikke fortsette på denne måten :(
Vanskelig er det for jeg tenker på mat hele tida :( Til vanlig spiser jeg vel ett måltid på jobb, nå må jeg hvertfall har to :oops:. Og sånn går nu dagan....:cool::cool:

:goodnight

Nå blir det sjerpings til mandagen...kan ikke fortsette på denne måten :(
Vanskelig er det for jeg tenker på mat hele tida :( Til vanlig spiser jeg vel ett måltid på jobb, nå må jeg hvertfall har to :oops:. Og sånn går nu dagan....:cool::cool:

:goodnight
Jeg også... Spiser jo alt bare for å få vekk kvalmen i en times tid og så kommer kvalmen tilbake og jeg spiser igjen!! Spiser lite søtt, kun mat egentlig, men det er vel heller mengden! Ca 5 måltid om dagen? Kansje 6 til og med? Og når det ene måltidet er toast, ja da hjelper det lite på vekta... SUKK!

Riskaker spiser jeg som mellom-måltid på jobb, de med krydder på. Litt bedre enn chipsen jeg egentlig vil ha;)

Samme her.. Men jeg vet at grunnen egentlig er snusslutt. Har lagt på meg minst 3 kg på 2 uker :/ Kan ikke skylde på magen ennå heller :(

Har lagt på meg 6 kg allerede (10+3) med røykeslutt å god matlyst mellom oppkast... bah!

Nei, var ikke sånn ment :P Jeg fråtser når jeg leser gjennom mat-trådene her inne. Hehe.

Spis, spis, spis sier jeg! Jeg planlegger egen spisetur til Tr.Heim så snart jeg er på beina! Burger, milkshake, fries..

Nå fikk jeg skikkelig lyst på milkshake :D

Spiser hele tiden jeg også:) alt for å ungå kvalmen. Må skjerpe meg!

Uff jeg spiser konstant jeg også.. hver gang jeg er kvalm gnur jeg innpå, for å forsøke å bedre formen.. helt ille..:/ hvordan skal dette ende...!!

Jeg og.. Og pepperonipizza fra Dolly Dimples med kreolsk krydder. Og cheeseburger fra McDonalds. Huff. Bra jeg bor på denne øya uten noe slikt i nærheten :p
Ikke nevn Dolly da!!!! :-P haaar så lyst på dollypizza, men må vente til onsdag når lønna kommer inn :-P

I går slukte jeg en pose cheesedoodles helt alene. Og når jeg sier at jeg forrigårs tømt en hel pringles-boks, så skjønner dere greia!! Jammen godt vi ikke har badevekt hjemme :D

Ikke nevn Dolly da!!!! :-P haaar så lyst på dollypizza, men må vente til onsdag når lønna kommer inn :-P

Jeg har fantasert om Dolly i fem uker her. Da MÅ du prøve med kreolsk krydder på! Det er såååå godt :D :D

Nesten så jeg trosser kvalmen og reiser fem timer til nærmeste plass med Dolly :p

Nei, nå reiser jeg inn til byen for å kjøpe big Mac og cheeseburger. Jeg pleier aldri å spise det, men nå har jeg drømt om det i flere uker. Faktisk så ille at jeg har ligget våken om natta og tenkt på det :p ha, ha. Denne tråden har jammen utviklet seg i feil retning ;)

Nei, nå reiser jeg inn til byen for å kjøpe big Mac og cheeseburger. Jeg pleier aldri å spise det, men nå har jeg drømt om det i flere uker. Faktisk så ille at jeg har ligget våken om natta og tenkt på det :p ha, ha. Denne tråden har jammen utviklet seg i feil retning ;)

Neeeeeeei!!!! McDonalds cheeseburger. Ikke milkshake og vel? :p Post bilde...

Sorri, jeg føler jeg har kommet og kuppet tråden med mine cravings. Hehe.

Neeeeeeei!!!! McDonalds cheeseburger. Ikke milkshake og vel? :p Post bilde...

Sorri, jeg føler jeg har kommet og kuppet tråden med mine cravings. Hehe.
ImageUploadedByBV Forum1415460448.073769.jpg

Nam!! Det er det beste jeg har spist på lenge. Utrolig nok har kvalmen holdt seg unna! Det ble ikke milkshake denne gangen nei, var redd for å overdrive siden det er lenge siden jeg har fått i meg mer enn noen knekkebrød.
Siden jeg har slitt med appetitten i det siste er jeg veldig glad for at dette plutselig ble en craving tråd. Det fikk meg til å gi etter og det er jeg fornøyd med. Mcdonalds er ikke det sunneste man kan spise, men akkurat nå føler jeg at alt er bedre enn ingenting :)

Back
Topp