Jeg forlater forumet nå, med stor sorg

så utrolig trist å lese.. tårene triller og er egentlig litt målløs. et utrolig sterkt innlegg fylt med kjærlighet ❤️ tenker på dere og sender så mange klemmer du skulle trenge!

Så forferdelig trist. Håper dere får hjelp av psykolog eller noen andre å snakke med i etterkant. Alle varme tanker sendes dere vei.

Tårene bare renner her...:sad015:Heartred:Heartred:Heartred

Varme tanker i en håpløs tid ❤️

Gråter med deg <3 så ufattelig trist, ber for engelen din

Gode tanker i en vanskelig tid❤️
Fly godt avsted lille skatt❤️
Mange gode klemmer til dere alle❤️

Tusen takk for gode tanker i en ubegripelig tid. Jeg og mannen min har heldigvis mange gode støttespillere. Dere skal vite at dere er så heldige, og jeg ønsker dere alle så lykke til på den gjenstående fasen av graviditeten og det som kommer. Her er en tegning av vår lille skatt, som døde i uke 20+1. Dere skal vite at deres skatter er så ferdige og fine inne magene deres allerede ❤ Vi elsker vår skatt, og er så takknemlig for den tiden vi tross alt fikk med henne i magen. Alle ønsker, håp og spark. Her er en tegning av henne. God klem til dere alle!
1e89bf56b13609fd575b1da3190383cf

Dette er så hjerteskjærende vondt!! Tenker utrolig mye på deg. Jeg jobber på St.Olav og i dag har tankene mine gått til dere mange ganger, og hver gang jeg går forbi kvinne- barn senteret. Denne sorgen kommer nok til å være med dere på en eller annen måte resten av livet, men selv om det kanskje føles umulig nå, så er jeg sikker på at dere klarer å finne en måte å leve med den på. Det er så vondt å tenke på det dere må gjennom. Enda flere varme tanker og gode klemmer!<3
Tusen takk ❤ Vi fikk og får utrolig god oppfølging fra St. Olavs. Vil takke for tiden sammen på forumet. Det gjelder dere alle selvsagt, og noen enkelte spesielt som av en eller annen grunn festa seg spesielt. Du er en av dem. Ønsker deg all mulig lykke til videre. Vi har det vondt, men vi kommer oss gjennom dette styrket til sist.

Sniker fra "vi som prøver". Har selv fått dårlige beskjeder ved UL to ganger i 18/19 uke som resulterte i å avslutte graviditeten, så jeg vet hva du går igjennom! Sender deg en mega stor klem og håper alt går så bra det kan gå på sykehuset. Vet hvor jævlig den følelsen når man kommer ut og ser de glade mammaene som har fått positive svar ved UL er.. Masse klem igjen, utrolig trist å høre! ❤️❤️❤️
❤❤❤❤

Back
Topp