Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tusen takk ❤ Vi fikk og får utrolig god oppfølging fra St. Olavs. Vil takke for tiden sammen på forumet. Det gjelder dere alle selvsagt, og noen enkelte spesielt som av en eller annen grunn festa seg spesielt. Du er en av dem. Ønsker deg all mulig lykke til videre. Vi har det vondt, men vi kommer oss gjennom dette styrket til sist.Dette er så hjerteskjærende vondt!! Tenker utrolig mye på deg. Jeg jobber på St.Olav og i dag har tankene mine gått til dere mange ganger, og hver gang jeg går forbi kvinne- barn senteret. Denne sorgen kommer nok til å være med dere på en eller annen måte resten av livet, men selv om det kanskje føles umulig nå, så er jeg sikker på at dere klarer å finne en måte å leve med den på. Det er så vondt å tenke på det dere må gjennom. Enda flere varme tanker og gode klemmer!<3
❤❤❤❤Sniker fra "vi som prøver". Har selv fått dårlige beskjeder ved UL to ganger i 18/19 uke som resulterte i å avslutte graviditeten, så jeg vet hva du går igjennom! Sender deg en mega stor klem og håper alt går så bra det kan gå på sykehuset. Vet hvor jævlig den følelsen når man kommer ut og ser de glade mammaene som har fått positive svar ved UL er.. Masse klem igjen, utrolig trist å høre!![]()
Tusen takk ❤Gråter med deg <3 så ufattelig trist, ber for engelen din