Jeg forlater forumet nå, med stor sorg

Tusen takk for gode tanker i en ubegripelig tid. Jeg og mannen min har heldigvis mange gode støttespillere. Dere skal vite at dere er så heldige, og jeg ønsker dere alle så lykke til på den gjenstående fasen av graviditeten og det som kommer. Her er en tegning av vår lille skatt, som døde i uke 20+1. Dere skal vite at deres skatter er så ferdige og fine inne magene deres allerede ❤ Vi elsker vår skatt, og er så takknemlig for den tiden vi tross alt fikk med henne i magen. Alle ønsker, håp og spark. Her er en tegning av henne. God klem til dere alle!
1e89bf56b13609fd575b1da3190383cf
Så vondt og sårt, men et utrolig vakkert bilde av jenta deres ❤❤❤
 
Så fin hun var! Man kan jo ikke lese dette uten at tårene renner her. Dere er sterke! Masse gode klemmer!
 
Vet så altfor godt hvordan du har det <3 Pass godt på hverandre, og ta vare på de gode øyeblikkene som kommer. Tillat deg å ha det vondt, og vit at du klarer og komme videre <3
 
For en nydelig liten jente <3 tenker så masse på dere!!
 
Tusen takk ❤ Vi fikk og får utrolig god oppfølging fra St. Olavs. Vil takke for tiden sammen på forumet. Det gjelder dere alle selvsagt, og noen enkelte spesielt som av en eller annen grunn festa seg spesielt. Du er en av dem. Ønsker deg all mulig lykke til videre. Vi har det vondt, men vi kommer oss gjennom dette styrket til sist.
Du er en av dem jeg har satt stor pris på her inne også. Nydelig tegning av babyen, det må være godt å ha et slikt minne. Lykke til videre til dere også! Både med å takle sorgen og med et evt nytt svangerskap!<3
 
Så vakker hun var <3
 
Du er en av dem jeg har satt stor pris på her inne også. Nydelig tegning av babyen, det må være godt å ha et slikt minne. Lykke til videre til dere også! Både med å takle sorgen og med et evt nytt svangerskap!<3
Hei du!
Jeg har ikke vært inne på nov.forum på lenge fordi det var tøft. Nå i nattetimene turde jeg å gå inn igjen for å se hvordan det går med dere, og det var godt å se at ikke flere har mistet siden jeg forlot. Jeg satte veldig pris på deg også, og det er enda sårt at jeg ikke får dele gleden med å være gravid samtidig som deg og dere.
Men, det går bra med oss ❤ Vi har tatt tiden til hjelp og vi som par har fått styrket forholdet vårt enda mer enn før. Vi har vært samstemte i reaksjoner og har vært veldig tålmodige med hverandre. Vi har fått ha gode stunder med våre andre barn og de har fått luftet sine tanker om tapet. Vi har også fått førsteklasses oppfølging fra St. Olavs, med gjevnlige telefonoppringinger for å høre hvordan det går med oss. 15.august skal vi reise tilbake for ettersamtale og gjennomgang av obduksjon. Men viktigst av alt så skal vi besøke gravlunden vi valgte at hun skal ligge på. Vi kunne velge grav også, men vi syns det er fint at hun ligger sammen med andre småengler som opplevde samme skjebne. Ungene våre skal også bli med da.
Vi tenner lys hver kveld og hun vil for alltid være med oss. Hun fikk til sist mellomnavnet Lucia siden hun har gitt oss så mye lys. I går fikk jeg TR på besøk igjen, og det er godt å vite at jeg er i syklus igjen. Håper på en ny spire i løpet av høsten. Jeg skal gi dere beskjed her inne om jeg plutselig får gleden av å bli gravid igjen. God klem til deg og alle dere andre. Håper dere har det bra!
 
Last edited:
Sniker fra "vi som prøver". Har selv fått dårlige beskjeder ved UL to ganger i 18/19 uke som resulterte i å avslutte graviditeten, så jeg vet hva du går igjennom! Sender deg en mega stor klem og håper alt går så bra det kan gå på sykehuset. Vet hvor jævlig den følelsen når man kommer ut og ser de glade mammaene som har fått positive svar ved UL er.. Masse klem igjen, utrolig trist å høre! ❤️❤️❤️
❤ God klem til deg også! Håper du har det bedre nå.
 
Hei du!
Jeg har ikke vært inne på nov.forum på lenge fordi det var tøft. Nå i nattetimene turde jeg å gå inn igjen for å se hvordan det går med dere, og det var godt å se at ikke flere har mistet siden jeg forlot. Jeg satte veldig pris på deg også, og det er enda sårt at jeg ikke får dele gleden med å være gravid samtidig som deg og dere.
Men, det går bra med oss ❤ Vi har tatt tiden til hjelp og vi som par har fått styrket forholdet vårt enda mer enn før. Vi har vært samstemte i reaksjoner og har vært veldig tålmodige med hverandre. Vi har fått ha gode stunder med våre andre barn og de har fått luftet sine tanker om tapet. Vi har også fått førsteklasses oppfølging fra St. Olavs, med gjevnlige telefonoppringinger for å høre hvordan det går med oss. 15.august skal vi reise tilbake for ettersamtale og gjennomgang av obduksjon. Men viktigst av alt så skal vi besøke gravlunden vi valgte at hun skal ligge på. Vi kunne velge grav også, men vi syns det er fint at hun ligger sammen med andre småengler som opplevde samme skjebne. Ungene våre skal også bli med da.
Vi tenner lys hver kveld og hun vil for alltid være med oss. Hun fikk til sist mellomnavnet Lucia siden hun har gitt oss så mye lys. I går fikk jeg TR på besøk igjen, og det er godt å vite at jeg er i syklus igjen. Håper på en ny spire i løpet av høsten. Jeg skal gi dere beskjed her inne om jeg plutselig får gleden av å bli gravid igjen. God klem til deg og alle dere andre. Håper dere har det bra!
Så godt å høre fra deg!<3 Fint å vite at dere får god oppfølging og det virker som dere takler dette så bra som det går an som familie. Så fint mellomnavn hun har fått også! Kom gjerne innom og oppdater oss både om evt ny graviditet, og hvordan det går med dere etterhvert også! Klem!
 
Back
Topp