Jeg er knust....:-(

Jeg vet dessverre så altfor godt hvordan du har det.... Og det er ingen kur! Det er det værste....

Du fortjener nå i det minste en forklaring, en god en! Selv om du kanskje ikke kommer til å skjønne noe mer av den grunn, men da har du jaffall noe å forholde deg til...

Jeg er sammen med en som har dumpa meg 3 ganger, og nå har vi  barn sammen og har vært sammen sammenhengende i 2,5 år. Men det er fortsatt ikke glemt....

Skjønner ikke at det går an...
Vet ikke hva jeg skal si, det er det vondeste i verden å miste noen på den måten.
Det er nesten vondere enn at noen dør...
Håper det går seg til på et eller annet vis.
Uansett, du får bare trøste deg med at det faktisk blir bedre med tiden. Selv om jeg skjønner veldig godt at du ikke ser noen mening med noe akkurat nå.
Jeg får dritvondt inni meg av å tenke på hvordan du må ha det nå emoticon

Tøsa skrev:
Skjønner ikke at det går an...
Vet ikke hva jeg skal si, det er det vondeste i verden å miste noen på den måten.
Det er nesten vondere enn at noen dør...
Håper det går seg til på et eller annet vis.
Uansett, du får bare trøste deg med at det faktisk blir bedre med tiden. Selv om jeg skjønner veldig godt at du ikke ser noen mening med noe akkurat nå.
Jeg får dritvondt inni meg av å tenke på hvordan du må ha det nå emoticon

Hadde han dødd,hadde han vertfall ikke villet det selv....:-(
Da kunne man ikke gjort noe med det...
Nå har han bare kastet meg bort,som søppel....
Jeg føler meg helt jævlig..
Ingenting av det vi har delt har noengang ment noe...føler jeg..
Overalt er det ting som minner meg om han og om oss,jeg blir gal snart...emoticon
Hvordan kommer man gjennom noe som dette..?

Ja jeg fatter ikke at det går an å plutselig slutte å elske noen.
Jeg har aldri opplevd at det har skjedd sånn plutselig.
Jeg har gradvis mistet følelsen for noen, men da pga at han har oppført seg som en idiot.
Når man først blir forelsket så skjønner jeg ikke hvordan det kan bare dø ut sånn uten videre.
For man vil jo legge merke til det på den andre personen om følelsene ikke er der mer.
De vil jo kanskje ikke vise det samme engasjementet i verken det ene eller det andre.
Men joda, tydeligvis... enkelte gjør visst det. Helt utrolig.

Usj  så fælt!emoticon

Vet hvordan det der føles, det er det vanskeligste i verden!

Klemmer i fleng!

huff,så fælt!!!
ta deg tid til å sørge,være sint og gråt MYE!!!!
gode venninner er godt å ha i en sånn tid som dette....

sender deg mange klemmer :-)

urolig trist å lese!!!  er veldig enig med det anabanana skrev til deg, skittent gjort!
sender deg så mange klemmer <3

så j**** dårlig gjort!

Håper du har noen å snakke med, det hjelper å prate med noen.
Sender deg en trøsteklem

så j**** dårlig gjort!

Håper du har noen å snakke med, det hjelper å prate med noen.
Sender deg en trøsteklem

Sender deg mange varme tanker og klemmer,selv om det nok ikke hjelper så mye nå..Føler med degemoticon

nei men ialledager.. så grusomt. har hatt kjærlighets sorg en gang, å det er vel noe aav det verste som finnes. har du mulighet så bare bli i senga, å sov sov å atter sov. det syntes jeg var det eneste som hjalp for å døyve smerten. har ikke noen mirakelkur, men det går over, det lover jeg deg. for noen tar det lang tid (som sånn med meg) mens andre kommer seg kjappere gjennom. håper det er sånn for deg, å at du kommer deg raskt på beina. hjelper ofte å komme seg ut litt, jogge å løpe, man får ut masse raseri ved å løpe. spill høøøøy musikk mens du bokser eller noe sånn. å bare la tårene komme. det blir ikke bedre å holde på de. de kommer alikevel har så fryktelig vondt av deg!! sender deg mange mange klemmer, vit at vi andre har overlevd, det vil du å gjøre, selv om det bare er svart akkurat nåemoticon masse lykke til, det går bra til slutt..

*Moråse* skrev:
Huff så trist.. Vet hvordan du har det, og vet også at det er ikke noe man kan si for at det skal gå over.. Klemmer i fleng sendes..emoticon

Og mer til!!!

Fuglen skrev:
Æsj for en lumpen drittpeis! Håper at han enten får et slag av vett i huet og innser hva han har tapt eller at du innser hvor mye bedre du har det uten ham. Vet dessverre hvor vondt det er, og hvor liten trøst det er i at alle sier "det blir bedre...". Men det blir det, selv om det ikke føles sånn nå..

Stor klem fra meg!

Signerer dette. Syns det var treffende.

Blææææ, det er dritkjipt. Men, har han ikke de rette følelsene - så hadde det ikke blitt noe bra uansett. Og da har du det bedre uten  - his loss.
Og hvis du håper at han angrer eg, som selvsagt er lov, så gjør du oddsen større ved å ha det bra og ta vare på deg selv i mellomtiden.
Enten innser han hvor mye han taper, eller så gjør han ikke det - men da er du allerede godt på vei til å komme deg opp :)

Det er ingen trøst nå, men det vil gå over !! Det tar bare litt tid, og er en lang og kanskje vond vei å gå, men plutselig så er livet greit igjen :) Hang in there !! Spis, sov og prøv å fungere som normalt.. Gjør ting, så du ikke er for mye alene med tankene dine.

*trøsteklem*

Nesing skrev:
Sender deg noen store trøsteklemmer, selv om de ikke har den største effekten! Ta godt vare på deg selv i dagene som kommer.

Vet ikke hvordan jeg skal klare det...:-(((

Skulle ønske jeg kunne gitt deg en god klem..

Jeg ble dumpet for 22 måneder siden. Og det er vondt hver eneste dag
Det skjærer i hjertet hver gang jeg ser han.

Det som hjalp for meg var å være alene. Sove så mye som mulig - det beste som fantes, så man slapp å "leve." Prøv å finne små ting å glede deg til, om det så bare er å spise en sjokolade om kvelden. Det var det som gjorde at jeg holdt ut.

Krysser alt jeg har for at han kommer angrende tilbake.

Åh, så leit :-(
Hjertesorg er forferdelig vondt, og du tror det ikke nå, men: det VIL lette om litt. Det er bare det at det er så innmari jævlig en liten stund fremover.. Sender deg gode tanker. Jeg vet du kommer igjennom det, men la det ta den tiden det tar.
Ting er urettferdig iblant

Back
Topp