Jeg er knust....:-(

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg har ikke noe kjæreste mer...
Skjønner ingenting..
Jeg er helt sjokkert..
Plutselig,utav det blå trodde han ikke det kom til å fungere mellom oss mer..Som lyn fra klar himmel..
Alt var perfekt mellom oss..trodde jeg...Tydeligvis ikke..
Jeg er så knust nå,vet ikke hva jeg skal gjøre..
Jeg har ikke klart å gjøre noe utenom å ligge å grine siden lørdag..Jeg har ikke spist noe siden fredag..
Først nå klarer jeg å formulere meg..

Hva skal jeg gjøre..?
Hvor enn jeg ser så er det ting som minner meg om han..jeg klarer ikke dette..jeg vil bare dø..
Jeg klarer ikke dette...det gjør så utrolig vondt..

Ikke quote,takk...

Så ufattelig trist..... Jeg har aldri hatt skikkelig kjærlighetssorg, så jeg vet ikke hva slags råd jeg kan gi.....

Men jeg vet at ved annen sorg så gråter man plutselig litt mindre, så gråter man nesten ingenting, og etterhvert så verker ikke hjertet like mye heller. Man må ta tiden til hjelp. Tidenes teiteste råd, men det er alt jeg har.

Forresten, ikke alt. En klem får du også.

Awwwww man! Sykt mange klemmer til deg emoticon

Håper du orker og har ei veninne som kan komme og være hos deg emoticon

Åh, det er så utrolig vondt å ha kjærlighetssorg! Føler virkelig med deg.

Jeg vet det er teit å si og ikke noe særlig å høre, men det går faktisk over med tiden selv om det ikke føles slik akkurat nå! Grin det du kan og bli ferdig med det. 

Stor klem til deg

Føler med deg, kjærlighetssorg er forferdelig! La deg selv bruke all den tida du føler du trenger på å grine og rase, det føles alltid litt bedre etterpå. Sender deg en god klem.

Har vert alene hele tiden..
Jeg trodde ikke noenting i verden kunne gjøre så vondt som dette...
Jeg gjorde ikke noe annet enn å gi fyren mitt alt...Og nå drar han teppet fra under beina mine..

Unner ikke min verste fiende dette engang..

Trone skrev:
emoticon Sender så mange klemmer du føler du trenger :(

sign

å nei så trist! :'( Mange mange klemmer til deg!

Uff!! Vondt å lese!! Har ingen spesielle råd.. men prøv å bruk tida di til  DINE hobbyer og interesser.. Venner.. Å være alene og tenke på han gjør alt mye tristere og værre! Selv om man ikke orker å være med noen.. så er terskelen å komme seg til noen eller be noen ganske stor.. men jeg er sikker på at det vil gjøre deg bedre!!
klem til deg!!

Huff så trist.. Vet hvordan du har det, og vet også at det er ikke noe man kan si for at det skal gå over.. Klemmer i fleng sendes..emoticon

å nei! Snuppa da! Nå fikk jeg vondt helt inni meg! Skjønner du ikke vil gå ut og sosialisere deg, men prøv å hvertfall få en god venninde til å komme til deg. En du kan åpne deg for, snakke, gråte og skrike med. Sender deg 1000 klemmer om mange tanker.

Synes det er så råttent jeg. Som regel våkner en ikke opp en morgen og innser disse tingene, det er jo gjerne tanker en har over tid. Utrolig dårlig gjordt å ikke involvere deg i dette, ikke kjangsen til å snakke om det og jobbe for å få det til å fungere. 

Sier ikke dette for at du skal bli enda mer lei deg, og om jeg gjør det så beklager jeg virkelig. Men du har rett til å bli litt sint på han istedet for alle tårene.. Det gjør mye mer vondt å få det som lyn fra klar himmel, ikke få muligheten til å bearbeide det litt og forberede seg!

Nei, stakars deg!!

Sende deg massemasse klemma, e liksom einaste en kan gjer..

Eg skjønna da gjere veldi vondt no, men da går bedre ittekvart, sjøl om da e da en IKKJE vil høyra nett her å no..

AnaBanana skrev:

Synes det er så råttent jeg. Som regel våkner en ikke opp en morgen og innser disse tingene, det er jo gjerne tanker en har over tid. Utrolig dårlig gjordt å ikke involvere deg i dette, ikke kjangsen til å snakke om det og jobbe for å få det til å fungere. 

Sier ikke dette for at du skal bli enda mer lei deg, og om jeg gjør det så beklager jeg virkelig. Men du har rett til å bli litt sint på han istedet for alle tårene.. Det gjør mye mer vondt å få det som lyn fra klar himmel, ikke få muligheten til å bearbeide det litt og forberede seg!

Ja,det er nettopp det..
Jeg er helt sjokkert..
Jeg skjønner ikke hvor dette kommer fra..
Jeg trodde virkelig ting var perfekt mellom oss,vi hadde planer om å flytte sammen å reise sammen i sommer..
men så kommer dette..
Skjønner ingenting..ingenting...

Off stakkars deg :( jeg føler virkelig med deg, det samme skjedde med meg for to uker siden. Og vi skulle gifte oss og alt, han kunne fortelle at han hadde tenkt på detta i et halvt år. Føler meg rimelig lurt.

Håper du får en venninne til å komme til deg, er godt å ha noen å snakke med.

Mange klemmer til deg

elan skrev:
Off stakkars deg :( jeg føler virkelig med deg, det samme skjedde med meg for to uker siden. Og vi skulle gifte oss og alt, han kunne fortelle at han hadde tenkt på detta i et halvt år. Føler meg rimelig lurt.

Håper du får en venninne til å komme til deg, er godt å ha noen å snakke med.

Mange klemmer til deg

Fy faen..skjønner ikke hvordan det er mulig å være så ond...så stygg med personen man skal liksom elske....
Jeg har ikke ord...:-(

Sender deg bare en stor klem!
Det er noe dritt når drømmeprinsen bare er en godt kamuflert FROSK!
Er mange år siden jeg var i din situasjon,men følelsen av tap og svik - den husker man godt!

uff så utrulgi trist! Sa han ingen annen grunn enn at han trudde det ikke kom til å funke? Kanskje han fikk litt panikk når dere hadde snakket om å flytte sammen til sommeren, og nå er sommeren her. kanskje han ikek var helt klar likevel?
hadde dere vært sammen lenge?

håper han kommer tilbake å angrer seg kraftig, eller at du klarer innse at du har det nok bedre uten han!
 stor klem

Back
Topp