LittleMonkii
Forumet er livet
Mange klemmer fra meg ! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Uff!! Vondt å lese!! Har ingen spesielle råd.. men prøv å bruk tida di til DINE hobbyer og interesser.. Venner.. Å være alene og tenke på han gjør alt mye tristere og værre! Selv om man ikke orker å være med noen.. så er terskelen å komme seg til noen eller be noen ganske stor.. men jeg er sikker på at det vil gjøre deg bedre!!barehege skrev:
klem til deg!!
Mange klemmer fra meg !LittleMonkey skrev:
Tror bare han fikk panikk og trengte en time out, men innså etterhvert at han ikke kunne leve uten meg :) Han har aldri sett seg tilbake siden.
er det jeg har sagt til deg og vennen...høres ut som et panikkanfall, for ellers så hadde han ikke brukt de ordene han brukte til deg! :) han gir jo deg en liten fiskeline av håp da! :) tenker masse på deg snuppa! ;) bare si ifra om du vil snakke mer som vi gjorde på fb her tidligere ikveld! :) jeg fikk deg ihvertfall til å le da! ;) hehe.... :) husk Laura Rassemine og Elg Analius! :p hihi!!
![]()
Sender deg en god klemSå virkelig ikke denne komme jeg heller....Frk.VilliTrusa skrev:
Frk.Keller skrev:
Så virkelig ikke denne komme jeg heller....Frk.VilliTrusa skrev:
Hørte nettopp denne sangen, kom til å tenke på deg... :)
http://www.youtube.com/watch?v=RDRwqTNLGDs&NR=1
Det som hjalp for meg er rett og slett å gråte... Gråte, gråte gråte. Kanskje denne sangen passer til sånt noe.. Nydelig er den. Det blir etterhvert bedre... Stakkars deg :(