Jeg er knust....:-(

Så utrolig kjipt!!  Det samme skjedde med meg - alt gikk liksom rette veien, men så plutselig en dag var det over!! Jeg gråt hele sommeren... Tilslutt da jeg endelig gav slipp på han, så kom han tilbake.  Nå har vi vært gift i 10 år :)   Tror bare han fikk panikk og trengte en time out, men innså etterhvert at han ikke kunne leve uten meg :) Han har aldri sett seg tilbake siden.

barehege skrev:
Uff!! Vondt å lese!! Har ingen spesielle råd.. men prøv å bruk tida di til  DINE hobbyer og interesser.. Venner.. Å være alene og tenke på han gjør alt mye tristere og værre! Selv om man ikke orker å være med noen.. så er terskelen å komme seg til noen eller be noen ganske stor.. men jeg er sikker på at det vil gjøre deg bedre!!
klem til deg!!

LittleMonkey skrev:
Mange klemmer fra meg ! emoticon

Tror bare han fikk panikk og trengte en time out, men innså etterhvert at han ikke kunne leve uten meg :) Han har aldri sett seg tilbake siden.

er det jeg har sagt til deg og vennen...   høres ut som et panikkanfall, for ellers så hadde han ikke brukt de ordene han brukte til deg! :) han gir jo deg en liten fiskeline av håp da! :) tenker masse på deg snuppa! ;) bare si ifra om du vil snakke mer som vi gjorde på fb her tidligere ikveld! :) jeg fikk deg ihvertfall til å le da! ;) hehe.... :) husk Laura Rassemine og Elg Analius! :p hihi!! emoticon

uff, så grusomt. Det må være utrolig brutalt å ha det slik du har det nå. Kanskje besteforeldre eller andre kan ta barnet ditt noen dager? HOLD UT!

Ånei! Stor klem til deg, jeg forstår sorgen din altfor godt. Man ser han i alt, hører han i alle sanger, ser etter han på byen, overalt! Det blir altoppslukende og man aner ikke hvordan man skal klare å komme seg gjennom det. Det hjelper ikke å komme med trøstende ord i det hele tatt, for man ser jo bare tungt på det nå. Men man vet jo at det alltid går over, vertfall går seg til. Og tiden går, men slutter å tenke på det i hverdagen og man begynner å leve normalt igjen. Men det ER viktig å gråte! Bli forbanna, hulk i vei, men ikke la det ta over deg. Og plutselig når det er over og man finner seg en ny, så blir det sånn "hva var det å sørge over???!" :D Jeg ønsker deg alt godt kjære Kine, masse masse nusser :) Skjønner hvis du ikke gidder å lese alt, for denne forpulte nye Babyverden vil ikke at jeg skal ha avsnitt på innleggene mine.

Nei, nei, nei. Nå får jeg helt vondt. Kjærlighetssorg er grusomt og jeg unner ingen det. Jeg håper han innser at han har tatt skammelig feil.

Mange klemmer.

stakkarsdeg =( kjærlighetssorg er helt jævlig =( suuper stor klem

Var nettopp ute en tur....
Og trodde det gikk fint,helt til jeg kom inn dørene ...
Knakk sammen og måtte skrape meg selv opp fra gulvet...jeg orker ikke mer..

Det der er så typisk.. Man tror det går helt fint når man er ute med venner og koser seg, også kommer man hjem og knekker sammen..
Tror at avogtil så er man nødt og gråte, hyle og være ubrukelig. Likevell som det er veldig viktig at du kommer deg ut og er med venner og finner på noe, sånn at du får en følse av at dette skal gå greit.

Men alle takler det forskjellig, og på forskjellige måter.
Kjærlighetsorg er noe dritt, men det går ALLTID over.

Klem til deg.

Gurimalla!!! Denne så jeg ikke komme

Håper du klarer å komme over det, tenk på den vakreste mannen i livet ditt som aldri kommer til å forlate deg..  har ikke ord, for jeg suger på å trøste
Men stoooore klemmer fra meg ihvertfall!!!

Gurimalla!!! Denne så jeg ikke komme

Håper du klarer å komme over det, tenk på den vakreste mannen i livet ditt som aldri kommer til å forlate deg..  har ikke ord, for jeg suger på å trøste
Men stoooore klemmer fra meg ihvertfall!!!

Frk.VilliTrusa skrev:
Så virkelig ikke denne komme jeg heller....emoticon

Hørte nettopp denne sangen, kom til å tenke på deg... :)

http://www.youtube.com/watch?v=RDRwqTNLGDs&NR=1

Det som hjalp for meg er rett og slett å gråte... Gråte, gråte gråte. Kanskje denne sangen passer til sånt noe.. Nydelig er den. Det blir etterhvert bedre... Stakkars deg :(

Frk.Keller skrev:

Frk.VilliTrusa skrev:
Så virkelig ikke denne komme jeg heller....emoticon

Hørte nettopp denne sangen, kom til å tenke på deg... :)

http://www.youtube.com/watch?v=RDRwqTNLGDs&NR=1

Det som hjalp for meg er rett og slett å gråte... Gråte, gråte gråte. Kanskje denne sangen passer til sånt noe.. Nydelig er den. Det blir etterhvert bedre... Stakkars deg :(

Å herregud....emoticonemoticon

Uff så trist!

Først må jeg si at han virker som en drittsekk som ikke fortjener deg, selv om han virker som den perfekte akkuratt nå som du har kjærlighetssorg.

Finn fram en koselig serie foreksempel friends som du kan kose deg med og spise is og kaker. Det er lov til å frotse i slike situasjoner.

Når du orker og føler deg utgrått, ta kopntakt med noen venner! Prøv å få besøk eller komme deg ut.

Siste steg er å orke å flørte litt uskyldig med en ny person. Selv om du ikke ser etter noe nå så kan litt flørting få opp en knekt selvtillitt og gi deg litt overtak i situasjonen.

Ellers kan jeg bare si: Been there, done that. Vet at det er vondt! Lykke til <3

Back
Topp