Jeg er knust....:-(

Uff, så trist. Klem emoticon

Lissyjane skrev:
 Hjelpes!emoticon Jeg vet ikke hva jeg skal si snuppaemoticon Så utrolig tristemoticon

... noe sånt jeg tenkte og.... 
Så ufattelig vondt.

Det er vel ikke noen trøst men det samme sa mannen min til meg hele 3 ganger..altså dumpet meg fordi han var så usikker på alt, spesielt siden jeg hadde en unge osv..men vi er nå godt gift idag..

Håper det bare er noe som vil løse seg..masse trøsteklemmer uansett

Kjære kjære deg da snuppa.... Det var da ikke sånn det skulle gå! Vet ikke hva jeg skal si. Ring meg om du vil prate!

Rebecca85 skrev:
Det er vel ikke noen trøst men det samme sa mannen min til meg hele 3 ganger..altså dumpet meg fordi han var så usikker på alt, spesielt siden jeg hadde en unge osv..men vi er nå godt gift idag..

Håper det bare er noe som vil løse seg..masse trøsteklemmer uansett

Høres virkelig deilig ut...tenk om det kunne skje meg også....
Da hadde jeg vert verdens lykkeligste...

åh nei Jeg fatter og begriper meg ikke på sånne menn jeg.
Han fortjener ikke engang tårer.
Bli sint på han heller, fordi han har ført deg bak lyset på denne måten. Da er det også lettere å komme seg videre.
Sender deg en stor stor trøsteklem!!!!!!

Åneiii emoticon Sender deg en stooor klem 

Vil bare si tusen takk til alle dere som svarer..
Selv om jeg ikke svarer alle personlig,så betyr det veldig mye å få tilbakemeldinger på dette ,og det hjelper meg å gråte litt ekstra og få ut litt..

Tusen takk...

Uff. Nå fikk jeg vondt av deg. Har ikke mange trøstende ord, for det er ikke så mye som føles som trøst i en sånn situasjon. Men, sender deg en klem, og håper det varmer. 

Oida det er fæle greier Og ihvertfall er det ekstra vondt når man tror alt er fint... :(

Vil bare gi deg en stor klem!

Kan det hende han bare vingler litt da?

Så utrolig trist å høre!

Jelin skrev:

Åh, det er så utrolig vondt å ha kjærlighetssorg! Føler virkelig med deg.

Jeg vet det er teit å si og ikke noe særlig å høre, men det går faktisk over med tiden selv om det ikke føles slik akkurat nå! Grin det du kan og bli ferdig med det. 

Stor klem til deg

Som eg sku sagt det sjølv..

Ordner seg for snille trollkjerringer vettu snuppa! ;) tihi! ;) Han skjønner snart at han har driti på draget og kommer tilbake til deg vettu! som jeg sa så regner jeg med at han bare har fått et lite illebefinnende panikkanfall, så han skjønner fort at ei så pen dame som deg vokser ikke akkurat overalt! <3 klemme-på-snuppa-<3

Trultemora skrev:
Ordner seg for snille trollkjerringer vettu snuppa! ;) tihi! ;) Han skjønner snart at han har driti på draget og kommer tilbake til deg vettu! som jeg sa så regner jeg med at han bare har fått et lite illebefinnende panikkanfall, så han skjønner fort at ei så pen dame som deg vokser ikke akkurat overalt! <3 klemme-på-snuppa-<3

Håper så inderlig du har rett!!..Så INDERLIG!!..

Jeg kunne se på alle tvserier,og kjenne igjen kjæresten min i han snille,gode som gjorde alt for at jenta hans skulle ha det godt..
Han som gjorde romantiske ting,som sa til henne hele tiden hvor spesiell hun var...
Dette var min hverdag...
Nå er alt i grus....

Jeg skulle ønske jeg kunne legge meg ned å dø....

Syns han hat oppført seg feigt og egoistisk. Man våkner ikke bare opp en dag og tenker at man ikke syns det fungerer med den nydelige og fantastiske jenta man er så heldig å få være sammen med!! Vil du jeg skal banke han? Åååh! Blir så sint og så lei meg på dine vegne!! MEN; den aller beste mini mannen har du fortsatt ved din side, lille nydelige guttten din!

Æsj for en lumpen drittpeis! Håper at han enten får et slag av vett i huet og innser hva han har tapt eller at du innser hvor mye bedre du har det uten ham. Vet dessverre hvor vondt det er, og hvor liten trøst det er i at alle sier "det blir bedre...". Men det blir det, selv om det ikke føles sånn nå..

Stor klem fra meg!

huff vet akkuratt hvordan du har det!! Er ikke noe kjekk følelse...ble slutt mellom meg og x-en etter 5,5 år sammen sånt helt plutseligt nå i oktober og jeg savner han ennda!! 

Sikkert litt sykt,men det er godt å lese om dere andre som har vert gjennom det samme..

Akkurat nå tar jeg minutt for minutt...
Ene minuttet føler jeg ingenting,andre minuttet griner jeg så tårene spruter..
Mens jeg igjen kan være så forbanna som jeg aldri har vert før 2 min etter det igjen...

Eneste jeg vil er at han skal si at alt går bra,og at alt ordner seg...
emoticon

Back
Topp