Frøken Ingvaldsen
Forelsket i forumet
ORIGINAL: Snoflak
Jeg er målløs.. Og sitter igjen med en føelse av at jeg er letta for at jeg ikke kjenner deg..... Å få gaver (teppet og bildene) og så mener at det er uhøflig fordi dem i dine øyne er stygge ?????? Og at du blir grinete fordi han vil tilbringe tid med denne personen han ikke har sett på mange år... Deg ser han hver dag, og om du altid er så utakknemmelig å sutrete så forstår jeg godt hvorfor du ikke ble prioritert ! Om denne personen ønsket å sove på GULVET så er det hans avgjørelse, da er det tyydelig at det er virkelig kaldt oppe, og JA 18 grader er også i mine øyne virkelig kaldt.. om han ser tv eller hører på musikk og av uvitenhet glemmer å ta hensyn, spør heller da om han kan skrue ned ? er ikke sikkert han er vandt til å ha folk boende i samme hus, eller at han vet hvilke hensyn man må ta med barn i huset, men om jeg måtte bo med noen som er SÅÅÅÅ SJALU over at jeg kom reisende langveisifra for å treffe igjen en gammel bekjent, som ikke unner meg det og er så frekk som du virker å være, så kanskje jeg hadde gitt faen også... Aldri hørt om noen som er så eiesyk på mannen sin at hun ikke unner ham å ha det gøy eller treffe folk han ikke kjenner... og det at du sier han ikke ville være med denne personen, kanskje han følte han måtte uttrykke seg sånn forann deg fordi du var så grinete ang det ?? Kanskje han ikke turte å vise at han likte det. Tror du ødela julen din litt selv jeg gitt, ser ikke problemet, vær takknemmelig når du får gaver, unn mannen din venner og familie, unn ham å ha det litt kjekt. Sorry om jeg er hard mot deg her, men ble skikkelig provosert av all klagingen, virker så fjortiss å bli sur å misfornøyd, spesiellt når folk blir sur for gaver dem får, er helt sprøtt i mitt hode, personen har brukt tid og penger på å gi dere disse tingene.
Hahaha ironisk nok virker du mer sur å grinete enn polkagris[:D]
Prøv å ikke bite av noen hodet[;)]