Jeg eksploderer!

ORIGINAL: Snoflak

Jeg er målløs.. Og sitter igjen med en føelse av at jeg er letta for at jeg ikke kjenner deg..... Å få gaver (teppet og bildene) og så mener at det er uhøflig fordi dem i dine øyne er stygge ?????? Og at du blir grinete fordi han vil tilbringe tid med denne personen han ikke har sett på mange år... Deg ser han hver dag, og om du altid er så utakknemmelig å sutrete så forstår jeg godt hvorfor du ikke ble prioritert ! Om denne personen ønsket å sove på GULVET så er det hans avgjørelse, da er det tyydelig at det er virkelig kaldt oppe, og JA 18 grader er også i mine øyne virkelig kaldt.. om han ser tv eller hører på musikk og av uvitenhet glemmer å ta hensyn, spør heller da om han kan skrue ned ? er ikke sikkert han er vandt til å ha folk boende i samme hus, eller at han vet hvilke hensyn man må ta med barn i huset, men om jeg måtte bo med noen som er SÅÅÅÅ SJALU over at jeg kom reisende langveisifra for å treffe igjen en gammel bekjent, som ikke unner meg det og er så frekk som du virker å være, så kanskje jeg hadde gitt faen også... Aldri hørt om noen som er så eiesyk på mannen sin at hun ikke unner ham å ha det gøy eller treffe folk han ikke kjenner... og det at du sier han ikke ville være med denne personen, kanskje han følte han måtte uttrykke seg sånn forann deg fordi du var så grinete ang det ?? Kanskje han ikke turte å vise at han likte det. Tror du ødela julen din litt selv jeg gitt, ser ikke problemet, vær takknemmelig når du får gaver, unn mannen din venner og familie, unn ham å ha det litt kjekt. Sorry om jeg er hard mot deg her, men ble skikkelig provosert av all klagingen, virker så fjortiss å bli sur å misfornøyd, spesiellt når folk blir sur for gaver dem får, er helt sprøtt i mitt hode, personen har brukt tid og penger på å gi dere disse tingene. 

Hahaha ironisk nok virker du mer sur å grinete enn polkagris[:D]
Prøv å ikke bite av noen hodet[;)]

ORIGINAL: Gullgutten

Skjønner deg godt jeg, MEN ville vært litt forsiktig m å klandre mannen din - ikke hans feil at slektningen mangler folkeskikk, diskresjon og ja litt fintfølenhet for andre.
Godt han bor i england da, lenge til neste gang du trenger ha han "på brødskiva"[:D][;)]

Sant, det er jo ikke hans feil det at gjesten mangler folkeskikk, men jeg synes egentlig at han kunne bedt vennen komme etter nyttår fordi vi hadde planer i jula. Har ikke sett mannen siden julaften og kommer hjem til mitt eget hjem som er invadert av i mine øyne en skikkelig rotgris. Jepp, får håpe jeg slipper å se han på en stund ihvertfall ;)

ORIGINAL: Greven av gral

Den mannen hadde ikke vært velkommen til å bo i mitt hus noe mer. Det finnes mange gode hoteller[;)]

[8D]

Jeg skjønner deg faktisk godt jeg[:)]
Jeg HATER ukjente som okkuperer hjemmet[:'(][:'(][:'(]

Og man SKAL være udmyk når man er på besøk hos andre!

ORIGINAL: Tøsa

Jeg er målløs.. Og sitter igjen med en føelse av at jeg er letta for at jeg ikke kjenner deg..... Å få gaver (teppet og bildene) og så mener at det er uhøflig fordi dem i dine øyne er stygge ?????? Og at du blir grinete fordi han vil tilbringe tid med denne personen han ikke har sett på mange år... Deg ser han hver dag, og om du altid er så utakknemmelig å sutrete så forstår jeg godt hvorfor du ikke ble prioritert ! Om denne personen ønsket å sove på GULVET så er det hans avgjørelse, da er det tyydelig at det er virkelig kaldt oppe, og JA 18 grader er også i mine øyne virkelig kaldt.. om han ser tv eller hører på musikk og av uvitenhet glemmer å ta hensyn, spør heller da om han kan skrue ned ? er ikke sikkert han er vandt til å ha folk boende i samme hus, eller at han vet hvilke hensyn man må ta med barn i huset, men om jeg måtte bo med noen som er SÅÅÅÅ SJALU over at jeg kom reisende langveisifra for å treffe igjen en gammel bekjent, som ikke unner meg det og er så frekk som du virker å være, så kanskje jeg hadde gitt faen også... Aldri hørt om noen som er så eiesyk på mannen sin at hun ikke unner ham å ha det gøy eller treffe folk han ikke kjenner... og det at du sier han ikke ville være med denne personen, kanskje han følte han måtte uttrykke seg sånn forann deg fordi du var så grinete ang det ?? Kanskje han ikke turte å vise at han likte det. Tror du ødela julen din litt selv jeg gitt, ser ikke problemet, vær takknemmelig når du får gaver, unn mannen din venner og familie, unn ham å ha det litt kjekt. Sorry om jeg er hard mot deg her, men ble skikkelig provosert av all klagingen, virker så fjortiss å bli sur å misfornøyd, spesiellt når folk blir sur for gaver dem får, er helt sprøtt i mitt hode, personen har brukt tid og penger på å gi dere disse tingene. 

Samme tankene raste gjennom hodet mitt og, noe han gjorde var litt drøyt, men hallo, get over it eller si fra.

Relax folkens, skal ta en chillpill og kommer vel over det iløpet av kvelden viss det hjelper på humøret deres [:D] Dere derimot virker sånn generellt negativt ladet.

Skjønner godt reaksjonen din jeg[:)]Synes synd på mannfolket ditt som måtte tilbringe hele jula med han slektingen når han ikke klarer å si ifra om noe.

Høres ut som en gjest som outstays his welcome allerede fra første stund, men jeg undres jo litt over hvorfor dere som verter ikke er i stand til å si fra når gjesten oppfører seg som en liten diktator.

han hørtes ut som en irritasjon å ha i hus, men stakkaren kan jo ikke noe for det. mest sannsynlig er han ungkar med sine egne ungkarsvaner som han ikke tenker over engang. selvfølgelig er det ILLE å knekke nøtter i bordet[:D] jeg hadde daua om noen gjorde det hos meg! eller ikke respektere ungers vaner - men han vet jo ikke bedre stakkar. Han har ikke barn, og vet ikke hva som må til. Hjemme sitter han sikkert og okkuperer pc, tv og stereo også[8D]

han hørtes ut som ei utfordring, men han er jo bare segselv med sine idiotiske vaner - så bær deg over med han neste gang han kommer også - jeg vedder rævva mi på at mannen din innerst inne likte å ha han der - og at det var du som ødela opplevelsen hans.

Jeg forstår deg kjempegodt. Er altfor lite flink til å si fra selv og hadde nok også "Lidd" meg gjennom dagene. Men jeg hadde nok ville sagt til mannen min i utgangspunktet at jeg ikke var hjemme før senere, så han fikk heller komme da[:)]

ORIGINAL: siljegulli

Skjønner godt reaksjonen din jeg[:)]Synes synd på mannfolket ditt som måtte tilbringe hele jula med han slektingen når han ikke klarer å si ifra om noe.

Uffja, stakkars mannen høres jo nesten ut som en eller annen reddhare, men det er faktisk uhøflig å ikke ta imot besøket sitt i kulturen deres.. Vi satser på en gledelig jul i 2011 [:)]

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

han hørtes ut som en irritasjon å ha i hus, men stakkaren kan jo ikke noe for det. mest sannsynlig er han ungkar med sine egne ungkarsvaner som han ikke tenker over engang. selvfølgelig er det ILLE å knekke nøtter i bordet[:D] jeg hadde daua om noen gjorde det hos meg! eller ikke respektere ungers vaner - men han vet jo ikke bedre stakkar. Han har ikke barn, og vet ikke hva som må til. Hjemme sitter han sikkert og okkuperer pc, tv og stereo også[8D]

han hørtes ut som ei utfordring, men han er jo bare segselv med sine idiotiske vaner - så bær deg over med han neste gang han kommer også - jeg vedder rævva mi på at mannen din innerst inne likte å ha han der - og at det var du som ødela opplevelsen hans.

Mannen syntes jo det var stas med besøk, men samtidig ville han feire jul med oss også. For min del så var jeg hjemme hos min familie helt til nyttårsaften, så de har nok kosa seg sammen hele jula, og jeg har nok ikke ødelagt noen opplevelse for mannen såvidt jeg vet ;)

ORIGINAL: lunia

Hahaha ironisk nok virker du mer sur å grinete enn polkagris[:D]
Prøv å ikke bite av noen hodet[;)]

Haha ja, im tryyiiing my best here.... Respekt er viktig, og når folk blir sure over gaver som ikke er bra nokk og ikke kan glede seg på andres vegne, da blir jeg selv en smule pisst ja hehe :)

Haha ja, im tryyiiing my best here.... Respekt er viktig, og når folk blir sure over gaver som ikke er bra nokk og ikke kan glede seg på andres vegne, da blir jeg selv en smule pisst ja hehe :)

Jeg vedder på at hvis noen hadde fortalt om en forhatt svigermor som kom og hengte opp stygge veggtepper i huset til noen her inne, så hadde det straks vært "ååååååh, så frekk svigermor du har!!! Kast henne ut hvis hun ikke skjerper seg asså, lissom!"

Vel, jeg for min del synes det er ufint å komme drassende med veggtepper til andre folks hus uansett hva slags slektsforhold det er.

ORIGINAL: BlodigVampyrReke

jeg synes du er litt sær jeg da....

Du døde nok litt for at du måtte ha det teppe på veggen i noen dager.. Og gud forby og mannen forlater deg EN kveld for å være med FAMILIEN sin!
Å herregud så frekt det var av han og ikke ville fryse!!

OG kansje du skal bite tennene sammen, og faktisk godta ett her er det noen tydelige kulturfoskjeller...

ORIGINAL: Gullgutten

Skjønner deg godt jeg, MEN ville vært litt forsiktig m å klandre mannen din - ikke hans feil at slektningen mangler folkeskikk, diskresjon og ja litt fintfølenhet for andre.
Godt han bor i england da, lenge til neste gang du trenger ha han "på brødskiva"[:D][;)]

Sign.. Det er ikke mannen din som har oppført seg dårlig. Men jeg må få si at dere hadde begge muligheten til å si ifra til denne gjesten. Evt. bedt han finne seg et hotell..

skjønner deg veldig, veldig godt!!!! nesten så jeg kjenner følelsen selv[8D] krysser fingrene for deg og for at det er veldig superlenge til han kommer på besøk igjen[:D]

jeg forstår mannen din litt også.Det å få besøk av slekning/venn han ikke har sett på lenge og at han vil tilbringe tid med den personen.
Samtidig så forstår jeg deg som hadde håpet på en familie jul
Er ikke hver gang ting går som en har planlagt det slik er det desverre til tider.
Jeg har familie jeg ikke ser så ofte og sier de at de kommer så sier jeg altid at de kan komme selv om vi kanjse har andre planer siden at jeg vet hvor vanskelig det kan være å få ting til å klaffe med besøk og slikt, mann min prøver å være forståelse full med det selv om han også sier inni melom at det føles litt mye dne perioden de er her,men det går

Jeg vil vel påstå at problemet ligger hos mannen din jeg. HAN burde sagt nei til besøk hvis det ikke passet og HAN burde gitt beskjed til gjesten om han gikk for langt eller oppførte seg upassende!

Hadde jeg vært deg hadde jeg vært mest sur på ham!

Herregud for en...

....er det virkelig mulig[:o]

Mannen din bør lagre han på mobilen som" IKKE TA TELEFONEN"!!!

Legg ut teppet på finn[:D]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Jeg vil vel påstå at problemet ligger hos mannen din jeg. HAN burde sagt nei til besøk hvis det ikke passet og HAN burde gitt beskjed til gjesten om han gikk for langt eller oppførte seg upassende!

Hadde jeg vært deg hadde jeg vært mest sur på ham!

Akkurat derfor jeg er litt irritert på han også[;)] menmen, får legge det bak seg istedet!

Back
Topp