Jeg eksploderer!

ORIGINAL: et_lite_vesen

syntes nesten det høres litt ut som om han allerede har bestemt seg for å bli boende hos dere jeg?

Correct me if I'm wrong, men i og med at han søkte på jobb og greier. Tror du kommer til å ha mye trøbbel med han i fremtiden.

Noen gentleman var han langt ifra! Sånt er ikke normal oppførsel verken i Norge eller England [:'(]

Men når det er sagt så skjønner nok mannen din allerede at du ikke er helt blid, så ikke vær for hard mot han. Syntes han høres litt dumsnill ut [:)]

Jepp, han vil flytte hit til Norge og jobbe her, i jobbsøknaden måtte han oppgi sin adresse og ville da oppgi VÅR adresse. Ehh, nei takk. Det skal sies at han er innvandrer fra kurdistan, Irak, og ikke engelskmann, det kan også forklare litt kulturkræsjen her...
Vi tenker å flytte på oss da, og pga at slike frekke venner ofte er innom er jeg keen på å finne en liten leilighet med ett soverom sånn at vi ikke har plass til besøk ;) Men, da sover de vel bare i stua igjen!?[8D] hehe

ORIGINAL: Hege og Chris

ORIGINAL: SofieHenriette

Haha, herregud for en skapning![8D] Skjønner godt at du er sur og grinete nå, men vær nå så snill og grei at du ikke overfaller mannen din når han kommer inn døra igjen, det er jo faktisk ikke hans skyld at denne slektningen kom nå! Du kan heller forbause ham ved å ta det med et smil, dette blir helt sikkert noe dere kan le av sammen senere. Kos dere sammen i ro og mak nå[:)]

Back
Topp