Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det blir noe helt annet =)nei det skjønner jeg godt! Når man har bil er det liksom ikke noe problem![]()
Ja det høres godt ut =) Hadde det vært ca 12 og vindstille her hadde vi våget oss ut en snartur godt innpakket i sjal!-14 her, men helt vindstille, jeg skal en tur ut i dag tenkte jeg, blir ikke lange trilleturen da.
Får pakke henne godt inn, smøre på masse kuldrekrem![]()
Uff, så kjedeligom det er noen trøst sitter jeg også fast hjemme, da jeg ikke har lappen ennå, men skal få tatt den nå på vårparten.. Jeg aner ikke hvor kaldt det er her idag
![]()
Uff, så kjedeligom det er noen trøst sitter jeg også fast hjemme, da jeg ikke har lappen ennå, men skal få tatt den nå på vårparten.. Jeg aner ikke hvor kaldt det er her idag
![]()
jeg tok lappen da jeg var gravid. Tips: begynn å kjør først, teorien hjelper ikke så spesielt myeJeg skal også begi meg ut på førerkortet i år, kjøpt teoriboka og alt, men ikke fått lest så mye![]()
'jeg tok lappen da jeg var gravid. Tips: begynn å kjør først, teorien hjelper ikke så spesielt mye![]()
'
Jeg skal øvelseskjøre mye, så det ikke blir så mange kjøretimer, bare synd vi har automatgir.
ja, da er det nesten ikke vits å øvelseskjøreDet er stort sett giringen som tar lengst tid å lære
Kosta meg 30.000
![]()
Jeg skal også begi meg ut på førerkortet i år, kjøpt teoriboka og alt, men ikke fått lest så mye![]()