Jeg blir snart GAL!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Nå har jeg knapt vært ute av døra siden lørdag!!
Håpet på mildere vær i dag da det "bare" var 15 minus i gårkveld. Men NEIDA! Kaldere igjen i dag
MÆN ASS!

men kan du ikke starte bilen og varme den godt opp, pakke minstemann godt ned i bilstolen, legg omså et luftig pledd over nesen på han og så rett ut i bilen og rett inn på enten besøk, et kjøpesenter e.l.???

Mannen har bilen :(
Kunne glatt tatt buss, men de er ofte forsiknet på den ruten som går forbi her og Lille er litt småtett, da tar jeg ingen sjanser...

nei det skjønner jeg godt! Når man har bil er det liksom ikke noe problem ;)

nei det skjønner jeg godt! Når man har bil er det liksom ikke noe problem ;)
Nei, det blir noe helt annet =)
Det er det deilige med å bo her vi bor nå da, at jeg ikke trenger bil sånn egentlig. Kan gå til byen, til alle søstrene mine og mamma og pappa!
Men ikke når det er så kaldt, og mannen sliter med å ta buss når han må levere T i bhg, han må bytte buss osv, og det korresponderer ikke så bra her.

ja det er klart det er enklest at den som skal på arbeid og levere i bhg trenger bil ;) Her bor vi også veldig sentralt og kan gå alle steder, det tar bare litt tid enkelte ganger :p Bruker ca 40 minutter på å gå til mamma og søstra mi, og svigers. De bor alle i samme område ;) Tar vel 1 time å gå til byen, det er en fin tur på sommeren, men nå på vinteren orker jeg ikke det :p

Har ca 3 kilometer til det meste her =)
Deilig!
Vi har også barnehagen et steinkast unna da, men jeg synes det er tidlig nok for T å bli levert 7.15 som han må når mannen kjører. OM han skulle tatt buss må de stå klare når bhg åpner kl 6.45 :o

-14 her, men helt vindstille, jeg skal en tur ut i dag tenkte jeg, blir ikke lange trilleturen da.
Får pakke henne godt inn, smøre på masse kuldrekrem:-)

-14 her, men helt vindstille, jeg skal en tur ut i dag tenkte jeg, blir ikke lange trilleturen da.
Får pakke henne godt inn, smøre på masse kuldrekrem:)
Ja det høres godt ut =) Hadde det vært ca 12 og vindstille her hadde vi våget oss ut en snartur godt innpakket i sjal!

Uff, så kjedelig:( om det er noen trøst sitter jeg også fast hjemme, da jeg ikke har lappen ennå, men skal få tatt den nå på vårparten.. Jeg aner ikke hvor kaldt det er her idag:)

Uff, så kjedelig:( om det er noen trøst sitter jeg også fast hjemme, da jeg ikke har lappen ennå, men skal få tatt den nå på vårparten.. Jeg aner ikke hvor kaldt det er her idag:)

Nå snør det faktisk litt, kanskje det blir mildere =)

Jeg skal også begi meg ut på førerkortet i år, kjøpt teoriboka og alt, men ikke fått lest så mye:-)

Så flinke dere er = )

Jeg skal også begi meg ut på førerkortet i år, kjøpt teoriboka og alt, men ikke fått lest så mye:)
jeg tok lappen da jeg var gravid. Tips: begynn å kjør først, teorien hjelper ikke så spesielt mye :p

jeg tok lappen da jeg var gravid. Tips: begynn å kjør først, teorien hjelper ikke så spesielt mye :p
'
Jeg skal øvelseskjøre mye, så det ikke blir så mange kjøretimer, bare synd vi har automatgir.

'
Jeg skal øvelseskjøre mye, så det ikke blir så mange kjøretimer, bare synd vi har automatgir.

ja, da er det nesten ikke vits å øvelseskjøre :P Det er stort sett giringen som tar lengst tid å lære ;) Kosta meg 30.000 :confused:

ja, da er det nesten ikke vits å øvelseskjøre :p Det er stort sett giringen som tar lengst tid å lære ;) Kosta meg 30.000 :confused:

Oi, håper det ikke kommer på det, sinnsykt mye.

Er stått opp nå og emmeth sover ennå, håper han kan sove til etter .;) Det er bare -7 her idag, så da kan han fint sove ute igjen:) Og snør litt også, så det er kooos. Sambo er på jobb og jentene i bhgen:)

Var igang med og ta lappen i 2005, men så flytta jeg til en annen del av landet og da blei det ikke noe mer, kan og kjøre, bare litt rusten, men tar seg nok fort opp igjen:)

Back
Topp