Jeg blir snart GAL!

Det er vel som å sykle, sitter i kroppen:-)

Vi får lage en førerkort tråd når det nærmer seg hehe:-)

Dere kalrer det fint! =)
Jeg var 22 da jeg tok lappen :D

Skjønner godt du er glad du er ferdig med lappen;):) Jeg er 27, straks 28, men skal nok greie det, er bare så innmari dyrt og ta det!

Det er fryktelig dyrt, men veldig deilig å bli ferdig!!!

Huff, kjipt å bli "tvunget" til å være inne.
Håper det blir mildere. Selv om jeg syns det er ganske kaldt med våre stuslige -4 :p Vi kan ikke i det minste gå tur.

Her er det også kaldt i dag :/ Det er -17 ute :/ så blir inne dag i dag også :/

VI våget oss ut for å hente T i bhg, det tar to minutter å gå. Valgte vognen tilfelle han sovnet og for at det ikke skulle bli så varmt for han mens vi var inne.
Solen hadde stått på, så det var litt varmere og helt vindstille ute.
Koste oss litt inne i bhg, for å sosialisere oss litt =)
Lillebror gikk på rundgang på fanget til ungene og smilte og koste seg :D
Men innen vi kom hjem var det 15 minus igjen! Tok han inn nå og da våknet han, men det er bedre enn at det blir for kaldt for pusten altså!!

Her er det også kaldt i dag :/ Det er -17 ute :/ så blir inne dag i dag også :/

Oi, det var kaldt:eek: bare -7 her idag:) så han har sovet ute 3 timer idag:)

skulle ønske Hermine kunne sove så lenge på dagtid :rolleyes: Hun sov imidlertid ute i vogna fra 18-20, da vekte jeg henne så hun ikke skulle ødelegge natta si :p

skulle ønske Hermine kunne sove så lenge på dagtid :rolleyes: Hun sov imidlertid ute i vogna fra 18-20, da vekte jeg henne så hun ikke skulle ødelegge natta si :p

Ja, må innrømme det er godt med litt "fritid";)

Dere kalrer det fint! =)
Jeg var 22 da jeg tok lappen :D
Skjønner godt du er glad du er ferdig med lappen;):) Jeg er 27, straks 28, men skal nok greie det, er bare så innmari dyrt og ta det!

Tok den da jeg var 18. Det var dyrt nok den gang, men det er jo snart 20 år siden (og det er i dette øyeblikk det for alvor demrer for meg hvor gammel jeg har blitt!! :eek: ) så det kan jo ikke helt sammenlignes.. :p

Tok den da jeg var 18. Det var dyrt nok den gang, men det er jo snart 20 år siden (og det er i dette øyeblikk det for alvor demrer for meg hvor gammel jeg har blitt!! :eek: ) så det kan jo ikke helt sammenlignes.. :p

He he, man er så gammel man føler seg tenker jeg:p;):D

Back
Topp