Voknet til slimete lyst blod i morrest.. føler meg ikke gravid lengre, har mistet symptomene mine. Dette er tredje gangen jeg mister nå
Skal til lege 14:40, håper han sender meg på ul, men tvilsomt at man ser noe så tidlig som 5+0.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhkrysser fingrene for deg. Jeg er veldig av og på symptomer selv så det mååå ikke være sa av den grunn . Stor klem
Voknet til slimete lyst blod i morrest.. føler meg ikke gravid lengre, har mistet symptomene mine. Dette er tredje gangen jeg mister nåSkal til lege 14:40, håper han sender meg på ul, men tvilsomt at man ser noe så tidlig som 5+0.....
lykke til begge to <3Jeg opplevde akkurat det samme i dag tidlig. Jeg er 7+1 i dag. Fikk time nå. Utrolig nervøs. Håper dette går bra for oss begge!
Jeg opplevde akkurat det samme i dag tidlig. Jeg er 7+1 i dag. Fikk time nå. Utrolig nervøs. Håper dette går bra for oss begge!
lykke til begge to <3
Da har jeg vært hos lege, han ville sende meg på ul men st. Olavs ville ikke ta meg inn. Tok blodprøve å skal ta ny på mandag. Blødningen har ikke tatt seg opp, kanskje heller avtatt litt. Har et lite håp, men er redd for at det har gått galt.. kjøpte 4 stk cb+ som jeg kommer til å ta i dagene fremmover for å se om den blir svakere/sterkere.. takk for alle gode ord, det betyr mye i en vond situasjon<3