Jeg blør..

Har hatt blødning hver eneste morgen i ei uke nå.. var på ul på torsdag og de så ett lite hjerte som slo <3
Vil bare si at du må ikke stole så på testene, mine ble svakere og svakere og jeg var helt sikker på sa... men hjerte slo!! Visste seg at testene ikke tålte for høye verdier av hcg så de reagerte med å vise svakere! :o
Ville heller stolt på en blodprøve hos lege hvis jeg ville målt hcg enn å stolt på testene når man er ett stykke ut i graviditeten <3
Jeg er 7+4 uker idag og håper at lille spira holder seg fast fram til september <3
Har hatt rødt blod hver morgen på papiret men det har blitt mindre og mindre utover dagen og legen og gyn vet ikke hvor det kommer fra siden mormunnen er lukket :s

Hvor langt på vei var du når testene ble svakere? Jeg blør mest om morgenen jeg også, så avtar det gradvis utover dagen, men slutter ikke helt. Virker som jeg blør mer ved tung belastning eller høy aktivitet så prøver å ta det med ro.
Jeg blødde med lillegutt også, ganske mye mener jeg å huske, å da blødde jeg mer ved aktivitet, så håper det er likt denne gangen også! Da fant de en blodansamling i livmora som blødde. Takk for svar :D

Hvor langt på vei var du når testene ble svakere? Jeg blør mest om morgenen jeg også, så avtar det gradvis utover dagen, men slutter ikke helt. Virker som jeg blør mer ved tung belastning eller høy aktivitet så prøver å ta det med ro.
Jeg blødde med lillegutt også, ganske mye mener jeg å huske, å da blødde jeg mer ved aktivitet, så håper det er likt denne gangen også! Da fant de en blodansamling i livmora som blødde. Takk for svar, å lykke til vidre med spira di :D

Takk det samme <3 hvir langt er du på vei? Blør du mye eller?
Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei. Trodde jeg skulle være nesten 7 uker nå, men ul sist onsdag viser noe som er mye mindre, så er 5-6 uker.

Blør ikke mye. Har hatt spotting og blodslim i papiret siden forrige mandag og veldig lav hcg-stigning, og jeg har trodd det har vært både SA, MA og EXU. Ble veldig overrasket over at det på 8 dager gikk fra tom livmor til fostersekk med prikk i - samtidig som jeg har trodd det har vært noe alvorlig galt.

Har hatt ett par gode dager siden sist ul, men når spottingen begynte igjen nå, kjenner jeg motet svikter igjen.

Jeg blødde med lillegutt også, ganske mye mener jeg å huske, å da blødde jeg mer ved aktivitet, så håper det er likt denne gangen også! Da fant de en blodansamling i livmora som blødde. Takk for svar :D

Var vel 6+3 da det startet og jeg testa, ble bare svakere og svakere tester, det øverste bildet er en test fra rundt uke 5 og de under er litt etter uke 6 på vanlig urin
ImageUploadedByBV Forum1484409896.012320.jpg
Det under her er på morgenurin øverst og under er på urin utpå dagen med 50% vann blandet i urin, der ser man at den utvanna ble noe sterkere så har visst for høy hcg til at testene tåler det :p
ImageUploadedByBV Forum1484409956.383557.jpg

Etter en helt blødningsfri dag, møtte jeg masse friskt rødt blod når heg var på do i sta. Ikke noe smerter men tror ikke dette går veien altså :(

Etter en helt blødningsfri dag, møtte jeg masse friskt rødt blod når heg var på do i sta. Ikke noe smerter men tror ikke dette går veien altså :(
Det kan bare være slimhinner som blør <3 krysser fingrene for det. Her blør jeg og har menssmerter. Litt mer enn ellers av begge deler, så har ikke mye troa akkurat nå :/

Krysser fingrene for dere som blør håper det er uskyldig :/ ingen smerte må jo være ett godt tegn?

Blit mange oppdateringer her, men føler det er godt å få ut både frustrasjon og glede her! :) Nå er jeg på vei inn til st.olavs for ultralyd. Det er helt sikkert for tidlig å se noe, men føler det vil berolige meg uansett å kanskje få et svar, uansett om det er bra eller dårlig. Har ikke blødd noe som helst etter styrtblødningen i går kveld! Skjønner ingen verdens ting altså, var som en mens i går kveld, å nå er det plutselig ingenting.. :)

Ellers har fikk jeg svar på hcg prøven fra fredag. Den var på 1525, 5+0 høres dette greit ut?

Blit mange oppdateringer her, men føler det er godt å få ut både frustrasjon og glede her! :) Nå er jeg på vei inn til st.olavs for ultralyd. Det er helt sikkert for tidlig å se noe, men føler det vil berolige meg uansett å kanskje få et svar, uansett om det er bra eller dårlig. Har ikke blødd noe som helst etter styrtblødningen i går kveld! Skjønner ingen verdens ting altså, var som en mens i går kveld, å nå er det plutselig ingenting.. :)

Ellers har fikk jeg svar på hcg prøven fra fredag. Den var på 1525, 5+0 høres dette greit ut?

Jeg blødde hver dag fra rundt uke 6 til uke 15. Vekslet mellom brunt og styrtblødninger som kunne vare 20-50 minutter. Det kom fra sprukne blodkar i livmora som førte til et hematom som hele tiden fylte seg opp. Det forsvant først rundt uke 18. Altså fortsatt gravid :)
Så det kan gå bra! Var på ul i uke 6/7 og da kunne man faktisk ikke se noe ordentlig tydelig hos meg, men en uke senere var det tydelige hjerteslag.
Håper det ordner seg for deg :)

PS målte også HCG flere ganger, og selv om det "skal dobles annenhver dag", doblet ikke mine verdier seg selv med 3 dagers mellomrom, så det finnes ytterpunkter for det også hvor alt er normalt!

Jeg blødde hver dag fra rundt uke 6 til uke 15. Vekslet mellom brunt og styrtblødninger som kunne vare 20-50 minutter. Det kom fra sprukne blodkar i livmora som førte til et hematom som hele tiden fylte seg opp. Det forsvant først rundt uke 18. Altså fortsatt gravid :)
Så det kan gå bra! Var på ul i uke 6/7 og da kunne man faktisk ikke se noe ordentlig tydelig hos meg, men en uke senere var det tydelige hjerteslag.
Håper det ordner seg for deg :)

PS målte også HCG flere ganger, og selv om det "skal dobles annenhver dag", doblet ikke mine verdier seg selv med 3 dagers mellomrom, så det finnes ytterpunkter for det også hvor alt er normalt!

Tusen takk for langt og innholdsrikt svar! :) det var veldig betryggende å høre. Med sønnen min så fant de "noe" som blødde i livmora, kanskje det er noe lignende som du hadde da.
Hos meg varer det også i ca 20-50 min når jeg blør, for å så stoppe helt. Derfor har jeg fortsatt et lite håp da, om det var en SA så ville jeg blødd videre vil jeg tro? :P
Vi får vente å se, men det var betryggende med en solskinnshistorie :D

Hadde styrtblødninger selv med første min, da snakker vi mye. Men de fant ikke noe galt, jeg også blødde i 2-3 uker før deg ga seg. Jeg hat faktisk hatt blødninger i alle mine svangerskap, men aldri mistet :)

Tusen takk for langt og innholdsrikt svar! :) det var veldig betryggende å høre. Med sønnen min så fant de "noe" som blødde i livmora, kanskje det er noe lignende som du hadde da.
Hos meg varer det også i ca 20-50 min når jeg blør, for å så stoppe helt. Derfor har jeg fortsatt et lite håp da, om det var en SA så ville jeg blødd videre vil jeg tro? :P
Vi får vente å se, men det var betryggende med en solskinnshistorie :D

Vi får håpe på det beste :)
Det er ikke alltid tilfelle, men man har jo ofte noen form for smerter i forbindelse med en SA om det så skulle være før uke 5 også. Fraværet av smerter og de plutselige blødningene som brått opphørte, var det som gjorde meg veldig tvilende til at det var sa.
Krysser fingrene for deg <3

De så bare fostersekken på UL i dag. Håpet på å se plommesekk i allefall da men. Hun sa det enten var alt for tidlig eller så hadde graviditeten stoppet opp. Får svar på hcg prøven i kveld :)

God klem og lykke til! Håper på god hcg stigning og at det bare er for tidlig :)

Back
Topp