Har hatt blødning hver eneste morgen i ei uke nå.. var på ul på torsdag og de så ett lite hjerte som slo <3
Vil bare si at du må ikke stole så på testene, mine ble svakere og svakere og jeg var helt sikker på sa... men hjerte slo!! Visste seg at testene ikke tålte for høye verdier av hcg så de reagerte med å vise svakere!
Ville heller stolt på en blodprøve hos lege hvis jeg ville målt hcg enn å stolt på testene når man er ett stykke ut i graviditeten <3
Jeg er 7+4 uker idag og håper at lille spira holder seg fast fram til september <3
Har hatt rødt blod hver morgen på papiret men det har blitt mindre og mindre utover dagen og legen og gyn vet ikke hvor det kommer fra siden mormunnen er lukket :s
Hvor langt på vei var du når testene ble svakere? Jeg blør mest om morgenen jeg også, så avtar det gradvis utover dagen, men slutter ikke helt. Virker som jeg blør mer ved tung belastning eller høy aktivitet så prøver å ta det med ro.
Jeg blødde med lillegutt også, ganske mye mener jeg å huske, å da blødde jeg mer ved aktivitet, så håper det er likt denne gangen også! Da fant de en blodansamling i livmora som blødde. Takk for svar