Jeg blør..

Har en sterk test i dag da. Noen som vet når jeg kan forvente meg å se forandringer på den, hvis den synker? Synker det så raskt at det kan være endring allerede i morgen? Vet det kan være individuelt men... :)
Vis vedlegget 215290
Jeg fikk beskjed om at de ville være 50 hcg i kroppen en god stund, så gynekologen mente ikke det ville ha noe for seg å tisse på pinner:/ <3

Jeg opplevde akkurat det samme i dag tidlig. Jeg er 7+1 i dag. Fikk time nå. Utrolig nervøs. Håper dette går bra for oss begge!
Tusen takk. Ja håper jo selvfølgelig at det er noe uskyldig å at jeg bare har lite symptomer i dag, men sitter desverre med en sterk følelse av å ikke være gravid, det gjorde jeg sist jeg mistet også :-(

Åh Gud :-/ Jeg tenker masse på dere! Det er mange som blør, og det går bra! Men hvem klarer å tenke det når det skjer en selv? Jeg håper så mye at dette er uskyldig blødninger for dere jenter! <3 Mange gode tanker og klemme sent deres vei:Heartred

Jeg fikk beskjed om at de ville være 50 hcg i kroppen en god stund, så gynekologen mente ikke det ville ha noe for seg å tisse på pinner:/ <3

Men jeg tenker det må være forskjell på styrken på testen? Den øverste her var tatt 4+0 å den nederste er fra i dag. Vil tro hcg var høyere en 25 da jeg var 4+0? Mener jeg så forandring på testene allerede etter første blødningsdag sist jeg mistet, men da var testene aldri så sterke som nå da..
Jaja, får ta tiden til bruk. Takk for svar! :) <3
ImageUploadedByBV Forum1484330021.401261.jpg

Liten oppdatering fra meg (selv om dette egentlig ikke er min tråd da)
Helgen fant ingen hjertelyd :( blodprøver er tatt og ny skal tas på tirsdag. Har en del vondt i magen men har ikke kommet mere blod.

Helgen fant ingen hjertelyd :( blodprøver er tatt og ny skal tas på tirsdag. Har en del vondt i magen men har ikke kommet mere blod.
Var du på ul eller prøvde legen bare med doppler? Det er isåfall veldig vanlig å ikke finne hjertelyden med doppler så tidlig! Krysser fingrene for at det går bra :)

Håper alt går bra :Heartred Krysser alt som krysses kan :smiley-angelic001

Sender mange klemmer<3

Nei så forferdelig! :-( var du på ul? Håper virkelig det går den rette veien for deg!! Det er helt greit at du oppdaterer inne her. Tenker på deg, ønsker deg alt godt :)

Liten oppdatering fra meg selv også da. I dag har jeg har rosa slimete utflod, ikke store mengder, men var slik det startet sist jeg mistet også da.. litt murringer men vet ikke om det er bare "gravid" murringer. Testen i morrest var vell kanskje litt svakere men ikke noe man kan de med det blotte øyet, velger å ikke bry meg om den.
Øverste test fra i går, nederste fra i dag
ImageUploadedByBV Forum1484395609.015090.jpg

Ellers har vi valgt å fortelle svigermor om graviditeten i dag, på grunn av at det hender seg at jeg bryter akkutt ut i gråt, så det er greit å la henne vite om hvorfor jeg oppfører meg sånn mens vi er på besøk i helga.
Først skjønte hun ingen ting, hun trodde hun skulle strikke sokker til sønnen min, men ba henne lese om igjen å da forsto hun at hun skulle bli farmor. Hun ble kjempe glad! Tross relativt ung alder på både meg og barnefar :)
ImageUploadedByBV Forum1484395509.342772.jpg

Jeg prøver å nyte tida som gravid frem til noe annet er bevist.

Åh! Håper det går bra likevel ❤️ Jeg hadde småblødninger helt fram til uke 17 sist (det var litt stress), men alt gikk fint!

Lykke til til dere som blør <3 har har jeg hatt to dager uten blod og smerter, men nå er det tilbake igjen.

For en jojo dette er!

Har hatt blødning hver eneste morgen i ei uke nå.. var på ul på torsdag og de så ett lite hjerte som slo <3
Vil bare si at du må ikke stole så på testene, mine ble svakere og svakere og jeg var helt sikker på sa... men hjerte slo!! Visste seg at testene ikke tålte for høye verdier av hcg så de reagerte med å vise svakere! :o
Ville heller stolt på en blodprøve hos lege hvis jeg ville målt hcg enn å stolt på testene når man er ett stykke ut i graviditeten <3
Jeg er 7+4 uker idag og håper at lille spira holder seg fast fram til september <3
Har hatt rødt blod hver morgen på papiret men det har blitt mindre og mindre utover dagen og legen og gyn vet ikke hvor det kommer fra siden mormunnen er lukket :s

Back
Topp