Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voknet med blod i senga i natt, tror ikke dette går helt rette veien altså![]()

Uff da, så leitmen du har jo hatt fin stigning i hcg, så det er jo fortsatt håp. Ikke lenge til ultralyd heller. Har du hatt smerter? Sender en god klem og krysser fingrene for deg!
![]()
Ja, hcg stigningen er vel det eneste som gir meg litt håp nå. Fikk komme inn på ul i dag, så holder på å reise inn til st.olavs nå! Håper virkelig det er en liten spire der, eller i allefall en forandring i positiv retning siden mandagtror ikke jeg har mer smerter en normalt, er redd for at jeg "overtenker" at de små murringene er skikkelig vonde, så prøver å ikke tenke så mye på smerter. Har ikke veldig vondt i allefall, å det er jo bra
Tusen takk, ha en fin dag! <3
Ja, hcg stigningen er vel det eneste som gir meg litt håp nå. Fikk komme inn på ul i dag, så holder på å reise inn til st.olavs nå! Håper virkelig det er en liten spire der, eller i allefall en forandring i positiv retning siden mandagtror ikke jeg har mer smerter en normalt, er redd for at jeg "overtenker" at de små murringene er skikkelig vonde, så prøver å ikke tenke så mye på smerter. Har ikke veldig vondt i allefall, å det er jo bra
Tusen takk, ha en fin dag! <3

Ååååå har du vondt da? Huff håper det bare er uskyldige greier og at det vil gå braVoknet med blod i senga i natt, tror ikke dette går helt rette veien altså![]()

Ååå, så bra [emoji173] Det var gode nyheter [emoji1] Sa legen hvor langt hun trudde du var da?Herlighet trodde ikke mine egne ører når gyn sa at det hadde skjedd noe siden mandag. Fostersekken hadde vokst seg litt større å det var kommet en plommesekk godt til syne! Hun antydet også at hun kunne glimte et foster, men det var vanskelig å se pga dårlig ul-maskin![]()
Ingen forstår hvor blødningen kommer fra, den har stoppet opp nå, men i natt..... herlighet så mye blod!
Fikk med meg bilde av plommesekken da, bitteliten!er nok ikke fult så langt på vei som jeg trodde
Ååå, så bra [emoji173] Det var gode nyheter [emoji1] Sa legen hvor langt hun trudde du var da?
Ok. Så da var det ikke veldig mange dagene da nei. Så gla på dine vegne [emoji4]Var vel rundt 5+0 uker, jeg trodde jeg var 5+5 i dag, så det er jo ikke så stor forskjell. Men det er stor forskjell på hva som vises på ultralyden så tidlig, da er det forandringer mellom hver dag![]()
Ok. Så da var det ikke veldig mange dagene da nei. Så gla på dine vegne [emoji4]
Er så spent på min ul i morra.. holder nesten ikke ut ventetiden [emoji85]