Jeg blør..

Tuppeline17

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Voknet til slimete lyst blod i morrest.. føler meg ikke gravid lengre, har mistet symptomene mine. Dette er tredje gangen jeg mister nå :( Skal til lege 14:40, håper han sender meg på ul, men tvilsomt at man ser noe så tidlig som 5+0.....

Åh :( krysser fingrene for deg. Jeg er veldig av og på symptomer selv så det mååå ikke være sa av den grunn . Stor klem

Åh :( krysser fingrene for deg. Jeg er veldig av og på symptomer selv så det mååå ikke være sa av den grunn . Stor klem

Tusen takk. Ja håper jo selvfølgelig at det er noe uskyldig å at jeg bare har lite symptomer i dag, men sitter desverre med en sterk følelse av å ikke være gravid, det gjorde jeg sist jeg mistet også :-(

Jeg opplevde akkurat det samme i dag tidlig. Jeg er 7+1 i dag. Fikk time nå. Utrolig nervøs. Håper dette går bra for oss begge!

Voknet til slimete lyst blod i morrest.. føler meg ikke gravid lengre, har mistet symptomene mine. Dette er tredje gangen jeg mister nå :( Skal til lege 14:40, håper han sender meg på ul, men tvilsomt at man ser noe så tidlig som 5+0.....
Jeg opplevde akkurat det samme i dag tidlig. Jeg er 7+1 i dag. Fikk time nå. Utrolig nervøs. Håper dette går bra for oss begge!
lykke til begge to <3

Klem og lykke til til dere <3 jeg har ikke følt meg gravid, fant tom livmor i forrige uke, hcg økte 100 om dagen ved tre målinger i løpet av ei uke og jeg hadde lyserosa og brun på papiret hver dag i nesten to uker. Men på onsdag fant vi likevel noe i livmora som har vokst og trivdes <3

Håper det går like bra for dere <3 gode klemmer!

Huff så forferdelig... jeg sitter å venter til legen jeg også, håper at jeg blir sendt inn på ultralyd på st.olavs, selv om det muligens er for tidlig til å se noe.. ønsker deg masse lykke til! :) oppdater gjerne her om du vil!
Skikkelig fredag den 13. I dag altså...

Jeg har hatt friskt blot i en hel uke nå, var på ul igår å så babkende hjerte <3
Men skjønner godt du er bekymra <3
Sender en klem og krysser alt jeg har for at det er uskyldig <3

Da har jeg vært hos lege, han ville sende meg på ul men st. Olavs ville ikke ta meg inn. Tok blodprøve å skal ta ny på mandag. Blødningen har ikke tatt seg opp, kanskje heller avtatt litt. Har et lite håp, men er redd for at det har gått galt.. kjøpte 4 stk cb+ som jeg kommer til å ta i dagene fremmover for å se om den blir svakere/sterkere.. takk for alle gode ord, det betyr mye i en vond situasjon :) <3

Da har jeg vært hos lege, han ville sende meg på ul men st. Olavs ville ikke ta meg inn. Tok blodprøve å skal ta ny på mandag. Blødningen har ikke tatt seg opp, kanskje heller avtatt litt. Har et lite håp, men er redd for at det har gått galt.. kjøpte 4 stk cb+ som jeg kommer til å ta i dagene fremmover for å se om den blir svakere/sterkere.. takk for alle gode ord, det betyr mye i en vond situasjon :) <3

Huff :( håper alt går bra. Ikke gi opp før du er sikker, det er viktig. Krysser alt for at det går bra og at testene ikke blir svakere

Har en sterk test i dag da. Noen som vet når jeg kan forvente meg å se forandringer på den, hvis den synker? Synker det så raskt at det kan være endring allerede i morgen? Vet det kan være individuelt men... :)
ImageUploadedByBV Forum1484311402.724025.jpg

Back
Topp