Jeg blør...

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Stod opp nå og satt på barnetv for ungene. Så skulle jeg bare på do en tur... Så kjenner jeg at det kommer noe vått i trusa. Kommer meg på do og der er det jaggu meg blod... Utvannet selvfølgelig, med alle typer herlige ting som kommer ut der nede;) ;) kan dette være starten???

Lykke til! Høres ut som det ikke er lenge igjen nå :)

Akkurat sånn det startet hos meg! Jeg fikk blod og slim i trusa på formiddagen og akkurat et døgn etter var hun født!! Gooood luck!!! ;)

Oioioi.. lykke til!! Håper det tar seg opp!

Føden ringer jeg ikke før jeg MÅ;) jeg er så redd for å bli sendt hjem, da det er 70 min reisevei;) nå har det begynt å komme litt tak i mage og rygg, så da får jeg shine her og pakke litt klær til ungene som da forhåpentligvis må til besteforeldrene sine i løpet av dagen ;)

Så spennende! Min første fødsel startet akkurat slik ☺️ 19,5 time senere var hun ute ☺️ Jeg har troen for deg nå! ;)

Så spennende.. Her er riene blitt mer uregelmessige, men vet ikke om det er for at jeg styrer og ordner så fælt. Satte meg ned for å slappe av litt nå, så får vi se. Hvor skal du føde? Masse lykke til :)

Så spennende.. Her er riene blitt mer uregelmessige, men vet ikke om det er for at jeg styrer og ordner så fælt. Satte meg ned for å slappe av litt nå, så får vi se. Hvor skal du føde? Masse lykke til :)
Styrer og ordner her også, skulle nesten tro vi fikk besøk ;) jeg skal på Ahus, du da?

Back
Topp