Jeg blør

Skal til legen på onsdag så jeg tenkte å se frem til da. Samt vente på svar på hcg.

Pff. Jeg som tenkte at dette blir det siste svangerskapet, og det skal gå problemfritt uten noe ekstra ul og legetimer. Er ikke kommet til uke 6 engang :eek:

Håper det går smerte- og fargefritt herifra ut!!

Ingen mere brun utflod eller blod. Men har fortsatt veldig vondt i underlivet :s er øm men såpass vondt at det er tiltak å gjøre noe. Sånn som å dusje ungene er skikkelig smertefullt. Målte temp i em etter at jeg hadde tatt paracet, og den var på 37,9. Har vanligvis 36,7. Har skikkelig med luft i magen og fortsatt ømme pupper. Så det er gode tegn tenker jeg.
Skal til legen igjen i mårra. Skal be om en gu da, urinprøve for å sjekke om det kan være uvi og en crp da. Bare for å utelukke. Lurer på hva som foregår i kroppen min :s

Det kan jo hende det er uvi, men det er da smertefullt å tisse, man merker det med en gang for man sitter jo då ofte på do..
Uansett krysser alt for at det ikke gjelder babyen. God bedring

Takk for tips :)
Er ganske vant til å ha uvi da jeg har iallefall uvi 4x i året. Det er bare det at jeg får ikke vondt når jeg tisser, så tar lang tid før jeg oppdaget det selv, og da er det som regel gått så langt opp at det gjør veldig vondt.

Men vet ikke ennå om det er det da. Men håper det kan være det, og at d kun var tilfeldig at det kom litt brunt blod den dagen smertene starta

Back
Topp