Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk alle
Vet dere forresten hvor lang tid det tar å få svar på en sånn hcg? De måtte sende den til sylehuset for analyse så lurer bare på hvor lang tid det tar.
Okei. Det skal jeg gjøre. Tusen takk for svarLegen har nok svar på den første prøven på torsdag (tar i allefall 2 dager her), og den neste på mandag. Men har lest her inne at folk har ringt direkte til laboratoriet for å få svaret. Så du kan jo spørre legen din, om det f.eks er mulig at han skriver på blodprøverekvisisjonen at de ringer deg om svar når den er analysert, eller om legen kan ringe dit å sjekke på fredag. For de bruker ikke mange minuttene på å analysere prøven, det er tiden prøven bruker fra lege til sykehuset, og så for svaret å komme tilbake, som tar tid.
Okei. Det skal jeg gjøre. Tusen takk for svar
ja skjønner... er tungt å gå å vente på svar.håper du får gode nyheter!Nei. Orker ikke bruke penger på flere tester heller. Må bare vente på hcg svar.
Kom 4dråper til med brunt blod nå nettopp. fortsatt smerter.
Men har ennå ømme pupper, kvalme i perioder også. Så aner virkelig ikke hvilken vei dette går
Smertene er blitt mindre. Har ikke blødf noe, kun litt brunlig utflod da jeg måtte gjøre nr2 i mårrest.
Men kjenner jeg er livredd nå :/ kanskje det ikke er noen spire der, kanskje dey bare er en tom fostersekk. Kanskje spira er død. Kanskje kanskje kanskje.
Hvis hcg'en viser stigning er man 100% sikker på at det er noe der? Eller bør jeg prøve å bli henvist til tidlig ul?
Men så bra at det har roet seg!! Men dersom det ikke gir seg helt ville jeg ha spurt etter UL.