Jeg blør

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
I dag har jeg hatt stikkende smerter i underlivet, sterkere enn de smertene jeg har hatt tidligere.

Når jeg var på toalettet i dag kom det blod, sånn at d dekte papiret og dryppa litt i doen. Har tatt på meg ett bind nå i tilfelle det kommer mer.

Skal til legen i ettermiddag, så skal ta hcg prøver da.

:(

Krysser alt jeg har for deg... Trenger ikke være noe farlig <3

Åå neeri. Krev ul i stedet! Hcg prøver tar jo evigheter! :( håper alt går bra. Jeg har selv hatt flere blødninger og alt ser bra ut. :)

Sent from my iPad using BV Forum

:( :( Det er vel kanskje litt tidlig for deg å få UL, Siljean... Men lurt å få målt HCG! Åh, håper og krysser fingre med deg!! :(

Krysser fingrene! Jeg har blødd litt og litt siden fredag, men ikke kommet noe særlig mer. Så håper det blir bra for deg også:)

Takk for det dere.
Tror det er alt for for tidlig for ul. Er jo bare 5+2 i dag ifølge legen.

Tror dette går gale veien pga smertene. Hadde jeg kun blødd så tja. Men har skikkelig smerter. :/

Blodet er forresten brun/rosa

Huff tenker på deg! Krysser fingrene for at det er ufarlig. Klem

Krysser alt jeg har fort at det går bra!

I dag har jeg hatt stikkende smerter i underlivet, sterkere enn de smertene jeg har hatt tidligere.

Når jeg var på toalettet i dag kom det blod, sånn at d dekte papiret og dryppa litt i doen. Har tatt på meg ett bind nå i tilfelle det kommer mer.

Skal til legen i ettermiddag, så skal ta hcg prøver da.

:(
å nei!! håper det går bra og at det bare er uskyldig

Skal tilbake på torsdag å ta ny hcg.

Jeg valgte å ikke ta gu da jeg ikke har blødd noe mere enn akkurat det som kom på papiret og de to dråpene i do. Og siden jeg er så kort på vei så vil jeg heller vente å se om jeg blør noe mere og hvordan hcg prøvene er.
Har fortsatt smerter, men som sagt ikke mere blod. Fikk også beskjed om å holde meg hjemme til etter helga.

Krysser fingrene for at det går bra!! :)

Det er ett godt tegn at du ikke har blødd noe mer! Krysser fingrene for at alt er i orden og at spira klorer seg fast ♡♡ klem

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Back
Topp