Så bærer det inn på føden for sjekk med meg - forhåpentligvis ikke svangerskapsforgiftning. :/ dere får krysse fingrene litt ekstra for meg idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da!! Masse lykke til!!! Håper virkelig du slipper unna sf!Så bærer det inn på føden for sjekk med meg - forhåpentligvis ikke svangerskapsforgiftning. :/ dere får krysse fingrene litt ekstra for meg idag!
Masse lykke til! Håper du også slipper unna med falsk alarm!Så bærer det inn på føden for sjekk med meg - forhåpentligvis ikke svangerskapsforgiftning. :/ dere får krysse fingrene litt ekstra for meg idag!
Hvordan går det med deg?Så bærer det inn på føden for sjekk med meg - forhåpentligvis ikke svangerskapsforgiftning. :/ dere får krysse fingrene litt ekstra for meg idag!
SelvsagtOppdatering?<3
Masse lykke til videreSelvsagtble lagt inn på observasjon til i morgen, så får vi ta det derfra!
Masse lykke til!Selvsagtble lagt inn på observasjon til i morgen, så får vi ta det derfra!
Så bra han er med degTakk <3 satser på at prøvene er bedre i morgen, og at jeg får dra hjem! Jeg er da ikke syk, jeg er bare gravid. Men men, greitt de er på vakt. Heldigvis hatt mannen med meg hele kvelden, utrolig støtte!
Alt vel med lille baby hvertfallFortsatt frisk og fin?![]()
Så spennendeAlt vel med lille baby hvertfallventer på noe prøveresultat som kommer senere, så er fremdeles innlagt. Det blir uansett positivt utfall i dag, enten får vi dra hjem, eller så settes fødselen i gang
og det er jo fint!
Å, de er det kjedelig å vente på. Alt går sååå sakte. Du har min fulle sympati.Alt vel med lille baby hvertfallventer på noe prøveresultat som kommer senere, så er fremdeles innlagt. Det blir uansett positivt utfall i dag, enten får vi dra hjem, eller så settes fødselen i gang
og det er jo fint!
Føles meeget fristende du har rett i det. Men er ikke sikkert det blir noe valg, hvis kroppen ikke takler mer svangerskap må jo ungen ut. Spent!Å, de er det kjedelig å vente på. Alt går sååå sakte. Du har min fulle sympati.
Håper alt er vel og at dere slipper å settes i gang.(selv om jeg antar at det føles fristende.
)