Javell javell

Dårlig med nyheter, skjer fint lite og ingenting utenom modningsgreiene som visstnok funker :) blir nok hvertfall ikke før over midnatt
 
Dårlig med nyheter, skjer fint lite og ingenting utenom modningsgreiene som visstnok funker :) blir nok hvertfall ikke før over midnatt
Da blir det fullmånebarn allikevel, jo! ;)
 
Du får nyte tiden mens du ennå har det rolig nok til det;-)
 
Du får nyte tiden mens du ennå har det rolig nok til det;-)
Prøver på det! Spiser og slapper av, men altså syns egentlig bare vi skal få dette overstått nå jeg!
 
Prøver på det! Spiser og slapper av, men altså syns egentlig bare vi skal få dette overstått nå jeg!
Det hadde nok vært kjekt;-) Men om det er noen trøst så misunner jeg deg veldig å få rolige rier med pause mellom;-) Jeg hadde ingen pause å hente meg inn på da jeg ble satt i gang og det anbefales virkelig ikke...:p
 
Det KAN være at du etter at babyen er kommet ikke får sove eller hvile på både ett og to døgn - tenk litt på det, så nyter du kanskje mer..:) Ønsker deg masse lykke til!! Godt at du får spist litt. Klarer du å få tatt deg en dusj også så vurder det. Jeg orka ikke det første døgnet etter fødselen, og følte meg derfor veldig skitten da de første kom på besøk..:)
 
Å halle måne, der er ungen ute gitt! Tok under en time fra siste pille til babyen låg på brystet mitt :) vondt ja, men duu så godt å være ferdig!!! Hurraa :)
 
Gratulerer!!! Åh så deilig! Håper alt går bra med deg nå, og at alt går bra mht amming om du tenker å prøve det. Tips: smør brystvortene i en dråpe morsmelk etter hver gang du ammer - det leger puppene bedre enn noe annet. Og dropp bh de første dagene om du klarer. Så unngår du kanskje å bli sår. Uff nei, nå blir jeg som alle de jeg irriterer meg over som skal råde om ditt og datt..:) Kos deg så mye og gratulerer igjen!! Hærlig..:)
 
Åååååå...... Gratulerer så masse med baby! Håper alt står bra til med mor og barn(og selvfølgelig far) ;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Så gode nyheter å våkne til! Gratulerer så mye:) Håper alt står bra til og at vi får lese fødselshistorien din om du føler for å skrive ned etterhvert :)
 
Gratulerer så masse:)
 
Hurra :) Gratulerer så mye!! Håper dere har de bra alle sammen og nyter denne herlige tiden :)
 
GRATULERER så masse!!! :gen014 Å så stort det må være... Kanskje du har sagt det før, men jeg husker ikke om du venta gutt eller jente... Så hva ble det? Høres ut som det ble en kjapp fødsel til slutt likevel da, må være nyydelig å være ferdig!! Ønsker dere all mulig glede med den nye babyen, kos dere så masse! Klem
 
Back
Topp