Januarskravla!

Neida, ikke noe galt med det, men kjekt å ut vide horisonten litt, selv om vi hadde noen fine dager på rustberg altså.
Har ikke vært på rustberg, men bare hørt positivt
 
Vi har ikke vært utenlands som familie.

Jeg og mannen var på Malta på bryllupsreisen, det er 14 år siden til sommeren.
Jeg og eldstemann var i Danmark på korpstur sommeren 2018 og jeg og mannen var i gdansk i november 2019 før verden ble snudd på hode.

Sommerferie har i mange år stort sett vært å besøke svigers.
Jeg er derfor fornøyd med å ha begynt å utvide til litt camping. Prøver på flere dager og kanskje kjøre litt lenger i år er drømmen.
Tanken på sydenferie er ikke helt fjern, men mannen trives jo helst med ikke over 22 grader så....
Mannen er også der med varmen, men han vet han må :p Bare plasseres i skyggen og vannet han så. Men Neida, han er med han på det som skjer.
 
Kanskje. men datteren vår skal ikke ta vaksinen, den er ikke testet på barn. Så det er helt uaktuelt å gi den til hu.

Sant nok. Jeg har også unger som ikke får vaksine inntil den evt er anbefalt for dem.
 
Har ikke vært på rustberg, men bare hørt positivt

Hadde ikke hørt om det før vi havnet der i fjor, men det var en fin plass altså.

Eierene gjorde forsøk på å selge det i år, men vet ikke om det ble gjennomført, ikke sett tegn til det. Uansett, vi hadde det fint der vi altså. Men vi kom dit fra å ha vært hos svigers på Toten så vi reiste ikke så langt...
 
Mannen er også der med varmen, men han vet han må :p Bare plasseres i skyggen og vannet han så. Men Neida, han er med han på det som skjer.

Hehe.
 
Ja sant det. Kan godt vente til august , september vi. Noen dager fri fra skolen skader ikke. Er ikke som de har avsluttende eksamen eller noe i 1 og 3 klasse :p
Vi kan ikke det lenger, neste pr er han tiendeklassing..
 
Neida det trenger man jo ikke. Vi har vært mye i Spania , mest pga vi forelsket oss helt i et hotell der og ungene har hatt så moro av lollo og bernie.
Vi har vært noen ganger i Spania, England , utenom Tyskland, Sverige og Danmark
 
Hadde ikke hørt om det før vi havnet der i fjor, men det var en fin plass altså.

Eierene gjorde forsøk på å selge det i år, men vet ikke om det ble gjennomført, ikke sett tegn til det. Uansett, vi hadde det fint der vi altså. Men vi kom dit fra å ha vært hos svigers på Toten så vi reiste ikke så langt...
Skjønner :) kjekt
 
Jeg er ikke glad i varme, men vi drar heller ikke til syden i juli
Nei det er hett! Var på reise med jobben til Lanzarote i juli et år. Holdt på å daue . Stelle og passe på folk i 35+ Hahaha .
 
Vi har vært noen ganger i Spania, England , utenom Tyskland, Sverige og Danmark
Elsker Barcelona vi! Byen har alt. Ellers så var planen Paris i fjor(langweekend til Disneyland)
 
Vi kan ikke det lenger, neste pr er han tiendeklassing..
Nei har ikke gjort det enda her altså. Har reist i ferier til nå og heller punga ut dyre dommer. Vi får se, men ta ut en hel ule syns jeg uansett er mye. Maks 3-4 dager evt
 
Overtales lett :) haha . Nei altså handler mer om at han vet hbor fantastiske og gøye reisene har vært for ungene . Men nå skal det ikke mye til for å glede de altså . De hadde storkost seg i bobil rundt i Norges land. Har dessuten familie spredt rundt så helt klart en god ide. Har sjekka priser , og koster jaggu for en stor og god bobil, men i såfall blir det hovedferien og da er det overkommelig :)
 
Nei det er hett! Var på reise med jobben til Lanzarote i juli et år. Holdt på å daue . Stelle og passe på folk i 35+ Hahaha .
Vi var i Tyrkia ett år, 50+ hele ferien.. grøss.
Skal sies det var 33+ også i september i Barcelona , jeg er mer på Max 25 g..
 
Overtales lett :) haha . Nei altså handler mer om at han vet hbor fantastiske og gøye reisene har vært for ungene . Men nå skal det ikke mye til for å glede de altså . De hadde storkost seg i bobil rundt i Norges land. Har dessuten familie spredt rundt så helt klart en god ide. Har sjekka priser , og koster jaggu for en stor og god bobil, men i såfall blir det hovedferien og da er det overkommelig :)
Bobil er dyrt å leie ja
 
Back
Topp