Januarskravla!

Jepp, da er 2021 her.
2 barn som var ved å sovne like før midnatt.
1 som nesten var umulig å vekke.
3 som ikke vil sove nå....

Og slik går nå nytt år her i huset
 
Jippi. Blir sikkert et like stort dritt år som 2020o_O
Jo, det tror jeg, bare den andre veien.
2020 startet med 3 fantastiske måneder, og sluttet med 9 dritt måneder.
Det vil ta en stund før menge nok er vaksinert, og man vil være sikker på at den virker på mutasjoner.
Har tro på at det vil bli 9 dritt måneder etterfulgt at 3 fantastiske.....
 
Jo, det tror jeg, bare den andre veien.
2020 startet med 3 fantastiske måneder, og sluttet med 9 dritt måneder.
Det vil ta en stund før menge nok er vaksinert, og man vil være sikker på at den virker på mutasjoner.
Har tro på at det vil bli 9 dritt måneder etterfulgt at 3 fantastiske.....
Ja, det tror jeg også. Her i Uk er det fortsatt så sinnsykt mange smittede at det kommer til å ta en god stund før det er under kontroll. 55 000 de siste 24 timene. 300 000 de siste 7 dagene... så selv med vaksine så tar det nok en del mnd før vi kanskje kan gå tilbake til normalt
 
2021 kan ikke bli verre enn 2020 er mitt mantra , så 2021 blir fantastisk . Heg har ikke mistet noen til corona, vi har hus, stødig ekteskap og vi har det fint sol familie vi tre , jeg har goder venner og en ok familie rundt meg , masse positivt .! Så håper jeg 2021 blir et bedre år helsemessig , at de får fikset fot, hånd og øye. Skal sies at jeg hadde mye bra i 2020 også da selv om planer ble endret​
 
2021 kan så helt klart bli verre enn 2020.

Vi har ikke mistet noen i 2020, det er fortsatt flere nære og kjære som definitivt ikke bør få korona, min bestemor får tilbud om vaksine neste uke, men hun driver jo ikke med sånt må vite. Mine foreldre får tilbud i gruppe 3, de kommer til å ta den. Når de har fått begge doser skal jeg puste litt mer ut. Men fortsatt er det ikke over.

Året begynte ikke så bra. En av naboens små batterier veltet og skjøt mot folket. Alle flyttet seg, ungene mine la på sprang og mellomste ble kjemperedd så da dro vi hjem. Mannen fyrte opp vårt batteri (vi skulle ikke ha annet enn stjerneskudd, men så ble det er likevel. Når han må først sto i kø sammen med kjentfolk, og handlet av kjentfolk, og kjekt er det jo.)
Betalte heldigvis ikke så mye for der for der var et skudd og et pang. Det skulle være 21 skudd i 35 sekunder, men de siste 20 gikk alle veier på en gang når hele greia eksploderte.

Livredd jente fikk ikke sove så jeg tok henne inn i sengen min, så skulle mannen legge den motvillige broren (minstemor la seg med et pledd på sofaen mens jeg trøstet mellomste, så henne bare kledde jeg av og bar i seng, hun sovnet selvsagt. Hun hadde nemlig nektet å legge seg før midtnatt så hun holdt ut)

Hvor mannen ble av vet jeg ikke. Bare meg og mellomste her. Jeg fikk henne til å ta med dyna så hun ikke skulle stjele min, så jeg håper han ikke tok hennes seng....

Jaja, godt nyttår. Måtte det bare gå oppover fra her. Jeg holder pusten none mnd mens vaksinen spres (vel, egentlig så jobber jeg overtid et par mnd nå så jeg og mannen ser knapt hverandre i hverdagen de neste 7-8 mnd nå, vi veksler på å dra tidlig og komme hjem sent, aka ungene er lagt.)

Men. Ja. Godt nyttår!
 
2021 kan så helt klart bli verre enn 2020.

Vi har ikke mistet noen i 2020, det er fortsatt flere nære og kjære som definitivt ikke bør få korona, min bestemor får tilbud om vaksine neste uke, men hun driver jo ikke med sånt må vite. Mine foreldre får tilbud i gruppe 3, de kommer til å ta den. Når de har fått begge doser skal jeg puste litt mer ut. Men fortsatt er det ikke over.

Året begynte ikke så bra. En av naboens små batterier veltet og skjøt mot folket. Alle flyttet seg, ungene mine la på sprang og mellomste ble kjemperedd så da dro vi hjem. Mannen fyrte opp vårt batteri (vi skulle ikke ha annet enn stjerneskudd, men så ble det er likevel. Når han må først sto i kø sammen med kjentfolk, og handlet av kjentfolk, og kjekt er det jo.)
Betalte heldigvis ikke så mye for der for der var et skudd og et pang. Det skulle være 21 skudd i 35 sekunder, men de siste 20 gikk alle veier på en gang når hele greia eksploderte.

Livredd jente fikk ikke sove så jeg tok henne inn i sengen min, så skulle mannen legge den motvillige broren (minstemor la seg med et pledd på sofaen mens jeg trøstet mellomste, så henne bare kledde jeg av og bar i seng, hun sovnet selvsagt. Hun hadde nemlig nektet å legge seg før midtnatt så hun holdt ut)

Hvor mannen ble av vet jeg ikke. Bare meg og mellomste her. Jeg fikk henne til å ta med dyna så hun ikke skulle stjele min, så jeg håper han ikke tok hennes seng....

Jaja, godt nyttår. Måtte det bare gå oppover fra her. Jeg holder pusten none mnd mens vaksinen spres (vel, egentlig så jobber jeg overtid et par mnd nå så jeg og mannen ser knapt hverandre i hverdagen de neste 7-8 mnd nå, vi veksler på å dra tidlig og komme hjem sent, aka ungene er lagt.)

Men. Ja. Godt nyttår!
Off, kjenner til den med vaksineskeptisk bestemor..
 
Off, kjenner til den med vaksineskeptisk bestemor..
Pappa har snakket med henne. Og hun spurte "skal dere ta den da?" ja, det skal vi sa han. Både han og mamma er i den gruppen som fakrisk er 4, ikke 3. 65-74 år. Mamma kan krysse av på noen av de sykdommene også, men ned til 65 er alder alene avgjørende, og hun er 66.
Min bestemor er 93 og bor ikke hjemme lenger så hun får tilbud nå i januar, mine foreldre må vente litt lenger.

Mamma og pappa tar influensavaksine, mamma ter lungebetennelse også, det er jeg usikker på om pappa gjør. Hun har tatt mot influensa lenge, og pappa begynte før han ble så gammel at de anbefalte det, av hensyn til henne som han bor sammen med.

Min farmor... Nei. Hun tar ikke influensavaksine heller. Hun har levd lenge og klart seg uten, så det så. Men jeg håper hun tar denne.
Hun er gammel og dør snart uansett, sant nok, men det er mange måter å dø på, korona er en kjip en.
 
2021 i gang og jeg sitter å ser etter feriehus å leiebil sommer, det skal vi uansett om mauritiustur blir noe av eller ei.
 
2021 i gang og jeg sitter å ser etter feriehus å leiebil sommer, det skal vi uansett om mauritiustur blir noe av eller ei.
Vi vurderer leie bobil , men gjør ikke det om vi får reise utenlands.
 
Her starter året med operasjon for mannen, dvs uke 2. Ellers satser jeg på besøk i uke 3 :) gleder meg og håper også vi kommer på ferie
 
Ja skjønner det. Vi ønsker bobil 14 dager om vi ikke kan reise utenlands
Ser den
En uke her så blir det Sunnmøre en eller to uker tipper jeg. Må finne på litt kult underveis så det blir gøy for kengubarnet også
 
Vi vurderer leie bobil , men gjør ikke det om vi får reise utenlands.

Mens jeg jeg slett ikke har tenkt oss utenlands tror jeg, og planlegger for telt-tur. For min del kunne jeg teltet i Sverige eller Danmark. Men tror ikke mannen er helt gira på det, må få ham til å få smaken på dette her og tørre presse grensene.
 
Back
Topp