Januarskravla!

Mens jeg jeg slett ikke har tenkt oss utenlands tror jeg, og planlegger for telt-tur. For min del kunne jeg teltet i Sverige eller Danmark. Men tror ikke mannen er helt gira på det, må få ham til å få smaken på dette her og tørre presse grensene.
Kunne tenkt meg en liten tur til leiligheten mamma og pappa har i Sverige egentlig. Ikke vært der på 7-8 år. Men corona kommer nok til å sette en stopper for det.
 
Ja skjønner det. Vi ønsker bobil 14 dager om vi ikke kan reise utenlands
Høres ut som en fin ferie det. Fine campingplasser i Sverige og Danmark også. For den del har jeg en kollega som har vært på telt-ferie i Tyskland og Østerrike og skryter av fantastiske plasser nedover der. Jeg har slekt som kjører til Italia med bobil.

Mine drømmer for sommeren 2021 strekker seg ikke lenger enn til sørlandet, vel vitende om at vanefolket min familie er kan finne på å ville tilbake til rustberg camping ;)
 
Mens jeg jeg slett ikke har tenkt oss utenlands tror jeg, og planlegger for telt-tur. For min del kunne jeg teltet i Sverige eller Danmark. Men tror ikke mannen er helt gira på det, må få ham til å få smaken på dette her og tørre presse grensene.
Vi reiser utenlands vært år vanligvis. Vi reiser jo selvsagt ikke om det er tvil om sikkerhet etc. Gidder heller ikke om vi må i karantene når vi kommer hjem. Så viktig er det ikke. Da koser vi oss heller i Norge
 
I 2020 så mistet jeg en grandonkel og en grandtante, men ikke til corona.
Datteren min fylte ett år.
Vi gikk til forlik.
Vi kjøpte leilighet.
Vi kom nærmere mamma og pappa.
Så alt i alt har det vært lyspunkt, selv om det også har vært mye tårer.
Jeg velger å fokusere på det positive og de gode minnene om de vi mistet ❤️

Fokus på det positive er fint.
 
Høres ut som en fin ferie det. Fine campingplasser i Sverige og Danmark også. For den del har jeg en kollega som har vært på telt-ferie i Tyskland og Østerrike og skryter av fantastiske plasser nedover der. Jeg har slekt som kjører til Italia med bobil.

Mine drømmer for sommeren 2021 strekker seg ikke lenger enn til sørlandet, vel vitende om at vanefolket min familie er kan finne på å ville tilbake til rustberg camping ;)
Ikke noe gale å være vanedyr :) Må bare vente å se. Kose oss gjør vi uansett
 
I 2020 så mistet jeg en grandonkel og en grandtante, men ikke til corona.
Datteren min fylte ett år.
Vi gikk til forlik.
Vi kjøpte leilighet.
Vi kom nærmere mamma og pappa.
Så alt i alt har det vært lyspunkt, selv om det også har vært mye tårer.
Jeg velger å fokusere på det positive og de gode minnene om de vi mistet ❤️
Er lurt det , positiv tenking er bra, er det jeg også gjør. Orker ikke tenke negativt hele tiden
 
Vi reiser utenlands vært år vanligvis. Vi reiser jo selvsagt ikke om det er tvil om sikkerhet etc. Gidder heller ikke om vi må i karantene når vi kommer hjem. Så viktig er det ikke. Da koser vi oss heller i Norge
Veldig spent på hvordan det blir ,de er jo forsiktig optimistiske om reiser på slutten av sommeren leste jeg
 
Vi reiser utenlands vært år vanligvis. Vi reiser jo selvsagt ikke om det er tvil om sikkerhet etc. Gidder heller ikke om vi må i karantene når vi kommer hjem. Så viktig er det ikke. Da koser vi oss heller i Norge

Vi har ikke vært utenlands som familie.

Jeg og mannen var på Malta på bryllupsreisen, det er 14 år siden til sommeren.
Jeg og eldstemann var i Danmark på korpstur sommeren 2018 og jeg og mannen var i gdansk i november 2019 før verden ble snudd på hode.

Sommerferie har i mange år stort sett vært å besøke svigers.
Jeg er derfor fornøyd med å ha begynt å utvide til litt camping. Prøver på flere dager og kanskje kjøre litt lenger i år er drømmen.
Tanken på sydenferie er ikke helt fjern, men mannen trives jo helst med ikke over 22 grader så....
 
Ikke noe gale å være vanedyr :) Må bare vente å se. Kose oss gjør vi uansett
Neida, ikke noe galt med det, men kjekt å ut vide horisonten litt, selv om vi hadde noen fine dager på rustberg altså.
 
Veldig spent på hvordan det blir ,de er jo forsiktig optimistiske om reiser på slutten av sommeren leste jeg
Det er jo lov å håpe.

Mye avhenger vel egentlig av hvor mange vaksiner som blir godkjent sånn at flere kan få vaksine. Og at folk tar dem.

Jmf en del avisskiverier om hvordan folk velger å feire nyttår uten tanke på smittevern er det vel ikke helt gitt at alle synes de trenger ta den heller...
 
Vi reiser utenlands vært år vanligvis. Vi reiser jo selvsagt ikke om det er tvil om sikkerhet etc. Gidder heller ikke om vi må i karantene når vi kommer hjem. Så viktig er det ikke. Da koser vi oss heller i Norge
Vi er utenlands stort sett hvert år men ikke nødvendigvis syden da..
 
Det er jo lov å håpe.

Mye avhenger vel egentlig av hvor mange vaksiner som blir godkjent sånn at flere kan få vaksine
Gir ikke opp håpet før vi omtrent er kommer til ferien , minuset er vel st turene blir dyrere og det er kjipt , dyrt nok fra før
 
Kunne tenkt meg en liten tur til leiligheten mamma og pappa har i Sverige egentlig. Ikke vært der på 7-8 år. Men corona kommer nok til å sette en stopper for det.
. Kanskje.

Sensommeren kan kanskje være mulig. Med vaksine-pass?
 
Gir ikke opp håpet før vi omtrent er kommer til ferien , minuset er vel st turene blir dyrere og det er kjipt , dyrt nok fra før

Ja, det kan bli kamp om restplassene i år dersom det viser seg å bli innenfor å reise
 
Veldig spent på hvordan det blir ,de er jo forsiktig optimistiske om reiser på slutten av sommeren leste jeg
Ja sant det. Kan godt vente til august , september vi. Noen dager fri fra skolen skader ikke. Er ikke som de har avsluttende eksamen eller noe i 1 og 3 klasse :p
 
Gir ikke opp håpet før vi omtrent er kommer til ferien , minuset er vel st turene blir dyrere og det er kjipt , dyrt nok fra før
Ja hjelpes. Men jeg har lagt av. Kanskje ikke nok, men en del
 
Vi er utenlands stort sett hvert år men ikke nødvendigvis syden da..
Neida det trenger man jo ikke. Vi har vært mye i Spania , mest pga vi forelsket oss helt i et hotell der og ungene har hatt så moro av lollo og bernie.
 
Back
Topp