Januarlykke 2016

Har ikke du lyst?:)

Jeg sa jeg godt kunne gjøre det, men at om noen andre hadde lyst var det helt ok for meg. Jeg unngår egentlig litt ansvar om jeg kan, jeg er veldig sliten og orker ikke alltid prioritere slikt.
 
Jeg sa jeg godt kunne gjøre det, men at om noen andre hadde lyst var det helt ok for meg. Jeg unngår egentlig litt ansvar om jeg kan, jeg er veldig sliten og orker ikke alltid prioritere slikt.
Jeg skjønner:) FrkMina kommer helt sikkert til å gjøre en bra jobb!
 
Tamara sa vel at hun hadde et mål om å ikke logge på søndag og mandag, så i morgen, ja
 
Du får gi oss et hint når vi kan begynne å søke.

2,5 års medlemskap, et par tusen innlegg på januar (ok, noen hundre om du ikke teller dagboka mi som ble flytta inn)
Står på terminliste og har nick.

Klar.
 
Du får gi oss et hint når vi kan begynne å søke.

2,5 års medlemskap, et par tusen innlegg på januar (ok, noen hundre om du ikke teller dagboka mi som ble flytta inn)
Står på terminliste og har nick.

Klar.

Ja kommer til å lage en egen tråd når alt er klart :) Ja deg gidder jeg ikke å telle på engang, for jeg vet at du er mer enn nok kvalifisert til å komme inn der ;)
 
FrøkenElfie, navnet og ikonet ditt virker veldig kjent. Du har vel ikke barn født i 2006 eller 2009? Var du medlem er da? :)
 
Veldig mye tyder på at en tidligere profil har eksistert, om mulig annet nick eller sånn, rett og slett vesentlig mer "bv erfaren" dag to her enn folk flest etter tre måneder.

Ikke noe galt i det, jeg har et medlemskap før dette jeg også.
 
Veldig mye tyder på at en tidligere profil har eksistert, om mulig annet nick eller sånn, rett og slett vesentlig mer "bv erfaren" dag to her enn folk flest etter tre måneder.

Ikke noe galt i det, jeg har et medlemskap før dette jeg også.
Meg? Vel, hva kan jeg si. Har vært innom mange forskjellige forum de siste par årene :) de funker jo stort sett ganske likt :)
 
Back
Topp