Januarlykke 2016

Meg? Vel, hva kan jeg si. Har vært innom mange forskjellige forum de siste par årene :) de funker jo stort sett ganske likt :)

Sant nok, det er bare så... joda, forum virker på mange måter likt, jeg har bare sett mange nykommere på bv gjennom årene, og de eneste som har vært så.... veljent, har vært her før. Og det er jo helt vanlig.
Så jeg antok rett og slett at du var her da du fikk den første, du har jo en fra før?
 
Men det kommer nok
 
Sant nok, det er bare så... joda, forum virker på mange måter likt, jeg har bare sett mange nykommere på bv gjennom årene, og de eneste som har vært så.... veljent, har vært her før. Og det er jo helt vanlig.
Så jeg antok rett og slett at du var her da du fikk den første, du har jo en fra før?
Jeg har en fra før ja. Men da var jeg på et annet forum. Kan vel sikkert ikke reklamere for det her, men det var ikke så mye å reklamere for heller for å si det sånn. Der forsvant vi alle over på en FB-gruppe etterhvert, så har mer troa på BV :D
 
Jeg har fastshistorie fra veldig mange forum, både innland og utland, med svangerskap/famlieliv/livet/et par ulike hobbyer etc som tema, og er aktiv på flere forum pr i dag også, men mest bv nå pga babyen.

Jeg har vært forumaktiv siden... rundt 2000, trolig slutten av 90-tallet. Skremmende lenge.... Bv siden 2005 i alle fall (men da annet nick)
 
Back
Topp