Januarjentenes lengste skravletråd!!

ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: *MiniSatan*

ORIGINAL: Årolilja

Noen som vil montere/sette sammen klesskap sammen med samboern min?
Da lærer dere uttryk som:
Amatører, bidesild, bløddyr, bollefjæs, fedtefyre, feje hundehoveder, fnatmider, fæhoveder, grødbønder, hundehoveder, hængerøve, ignoranter, jammerkommoder, elendige klamhuggere, klodsmajor, lusepustere, narrehatte, pattebørn, skidespræller, skvadderhoveder, skvatpissere, slapsvans, snotklat, tøffeldyr, lusede amatører, talentløse skiderik, liderlige svin.

Velbekomme hahaha[:D]


Jeg tror dette må være det beste innlegget i skravletråden ever!! [:D]


Ja det var en perfekt beskrivelse av han selv [8D]


Hahahahahahaha jeg dævver!! Det innlegget hadde jeg glemt!!
 
Lena vet du hva! Jeg visste ikke at dere skulle til Trysil forrige helg! Hadde ledd meg ihjel om jeg plutselig hadde møtt på dere i bakken!!!
Det var tur med jobben, men var så få som meldte seg på (av de jeg pleier å være sammen med) så ble ikke med i år + at jeg trodde vi skulle få premietur til køben nå i apirl men så ble det utsatt til kick off i august blah[:D]
 
ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: *MiniSatan*

ORIGINAL: Årolilja

Noen som vil montere/sette sammen klesskap sammen med samboern min?
Da lærer dere uttryk som:
Amatører, bidesild, bløddyr, bollefjæs, fedtefyre, feje hundehoveder, fnatmider, fæhoveder, grødbønder, hundehoveder, hængerøve, ignoranter, jammerkommoder, elendige klamhuggere, klodsmajor, lusepustere, narrehatte, pattebørn, skidespræller, skvadderhoveder, skvatpissere, slapsvans, snotklat, tøffeldyr, lusede amatører, talentløse skiderik, liderlige svin.

Velbekomme hahaha[:D]


Jeg tror dette må være det beste innlegget i skravletråden ever!! [:D]


Ja det var en perfekt beskrivelse av han selv [8D]

Mener fortsatt at det må være i hvert fall på topp 3 av beste innlegg i skravletråden! [8D]
 
ORIGINAL: Årolilja

Lena vet du hva! Jeg visste ikke at dere skulle til Trysil forrige helg! Hadde ledd meg ihjel om jeg plutselig hadde møtt på dere i bakken!!!
Det var tur med jobben, men var så få som meldte seg på (av de jeg pleier å være sammen med) så ble ikke med i år + at jeg trodde vi skulle få premietur til køben nå i apirl men så ble det utsatt til kick off i august blah[:D]

 
Haha.. hadde nok ikke blitt overasket engang, traff så utrolig mange jenter på jentetur der som jeg kjenner.. [:D]
De 18 jeg dro med så jeg nesten ikke [8D]
 
ORIGINAL: nygarda

3dagers helg helr også, men like kjedelig med mandag likevel ja...

Her er jeg tom for piller, så nå får vi se hva som skjer... [;)]

Og denne gangen har jeg planer om å være røykfri før jeg blir gravid, så jeg slipper det styret samtidig som jeg blir full av hormoner og morgenkvalme. [&:]

Wish me luck! (vet ikke om jeg er heeelt klar for å bli gravid igjen, men men... det ordner seg vel for snille piker...)


oi oi oi!!!! Spennende!!! [:D]
Lykke til med både røykeslutt og graviditet!!! [:)]
 
ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: snuppis!

Lena: hvordan har helgen din vært på Trysil??? Sliten i hodet [8D][:D]


Begynner å bli frisk igjen i dag [8D][&:]  haha.. det tar på å ta den helt ut i to dager assa!! Selv med litt powernap på ettermiddagen[:-]

Stått masse på ski faktisk, for det var tykk tåke og ikke spesielt godt vær, og da er det like kult å få litt melkesyre i låra som å
sitte på en hytte å "drekka" [:D]  Også blir afterskien litt mer ekte!! haha..

Veldig delig å lese seg opp her etter en helg da, kult med familiedoer på Ikea, må testes! Selv om jeg helst drar dit alene[:-]
Og så hyggelig at dere tar vare på min "gamle" mor da JB [8D] hehe.. får vel snart besøke henne, har ikke hatt noe tid, også
jobber vi veldig om hverandre. Hun skal jo hit på lørdag da forresten [:D] som barnevakt vel å merke! hehe..

God tur med lillebror på kjærlighetsferie JB, nyt dagene[:-]


Hun må tas vare på ja!! Regna med dere bare var klare for sofan! Så en familie-søndags-middag får bli senere!! :)

Takk for det! Lillebror tok godt vare på JB og JB nøt dagene!!! [:D] Dessverre var det ALTFOR få dager... skamme seg burde vi, for å bare bestille i 4 dager...!! [:)]
 
ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: Søster Jordbæret

ORIGINAL: Mamma*Mia

ORIGINAL: Lena 74

Den ser lite god ut da [:D][:D] Men nesten for fin til å spises..[&:]



JB får fortelle om den da..[;)]


Dæsken for ei kake! [:D]
Ikke misunnelig i det heeele tatt [8D] hehehe...


Er vel ikke lenge til du og får en sånn type kake!!! gutta våre fulgte jo hverandre så fint med julekalenderen!!! [;)]


Hahahaha.. merkelig at hun ikke fikk sånn kake egentlig [:-] hun hadde jo drømmemann nr 1!
Og jeg er ikke såå imponert over at du fikk den kaken lenger JB, når jeg vet hvor enkelt han
skaffer de [8D] 


haha må si meg enig der Lena!! ;)
Den første kaka var imponerende!! Men nå er det bare helt vanlig..!!
Men moro for unga!! [:D] [8D]
 
ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: *MiniSatan*

ORIGINAL: Årolilja

Noen som vil montere/sette sammen klesskap sammen med samboern min?
Da lærer dere uttryk som:
Amatører, bidesild, bløddyr, bollefjæs, fedtefyre, feje hundehoveder, fnatmider, fæhoveder, grødbønder, hundehoveder, hængerøve, ignoranter, jammerkommoder, elendige klamhuggere, klodsmajor, lusepustere, narrehatte, pattebørn, skidespræller, skvadderhoveder, skvatpissere, slapsvans, snotklat, tøffeldyr, lusede amatører, talentløse skiderik, liderlige svin.

Velbekomme hahaha[:D]


Jeg tror dette må være det beste innlegget i skravletråden ever!! [:D]


Ja det var en perfekt beskrivelse av han selv [8D]

 
Skuffende lite skravling om gårsdagen her jenter, jeg kosa meg utrolig! De JB daquiriesene var rågode! [8D]
 
ORIGINAL: MiniSatan

Skuffende lite skravling om gårsdagen her jenter, jeg kosa meg utrolig! De JB daquiriesene var rågode! [8D]

 
Ja det kan vel skyldes at sommern kom i dag [:-] JEg har ihvertfall vært ute i stort sett hele dag, og sovnet som en stein på sofan når Jarle kom hjem [:D] og nå er jeg på jobb!
 
Var sååå utrolig digg i går, virkelig drømmedrinker i solsteka på Aker Brygge [8D]  Mudsliden var ikke helt
gæli den heller [:-]  Har ikke helt oversikten over siste timen, tror jeg gikk i koma etter jeg sang... hahaha
Trodde jeg husket den, og klarte ikke å lese bokstavene gitt, var nok fullere enn jeg trodde[:D]
 
ORIGINAL: Tvillingboyz

ORIGINAL: ava_adore77

ORIGINAL: Jordbæret

AVA: historien din er jo akkuratt som å høre om sambo jo... Fader å det irriterer meg. Han og skal bare en liten tur ut... og blir snydens dritings, sovner hos kompis, glemmer å svare på meldinger eller kommer "tidlig" hjem i 04 tiden..... [&:][&:][:@]



Hehehe... innerst inne er de fortsatt smågutter, og det er vel egentlig vi som har oppdragelsen på de nå som mødrene ikke har den biten lenger. Er vel bare å innse det!! [8|][;)]


Jeg e rfull som et søekar.
Legge neg nå

 
 
Hahahahahaha.... denne er jo en klassiker
 
ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: MiniSatan

Skuffende lite skravling om gårsdagen her jenter, jeg kosa meg utrolig! De JB daquiriesene var rågode! [8D]


Ja det kan vel skyldes at sommern kom i dag [:-] JEg har ihvertfall vært ute i stort sett hele dag, og sovnet som en stein på sofan når Jarle kom hjem [:D] og nå er jeg på jobb!

Var sååå utrolig digg i går, virkelig drømmedrinker i solsteka på Aker Brygge [8D]  Mudsliden var ikke helt
gæli den heller [:-]  Har ikke helt oversikten over siste timen, tror jeg gikk i koma etter jeg sang... hahaha
Trodde jeg husket den, og klarte ikke å lese bokstavene gitt, var nok fullere enn jeg trodde[:D]

Var jo ikke akkurat den letteste sangen du valgte heller da du... [;)]
Men den mudsliden må vi prøve å kopiere en annen gang, den var så SINNSYKT god!! [:)][:)]
 
ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: Tvillingboyz

ORIGINAL: ava_adore77

ORIGINAL: Jordbæret

AVA: historien din er jo akkuratt som å høre om sambo jo... Fader å det irriterer meg. Han og skal bare en liten tur ut... og blir snydens dritings, sovner hos kompis, glemmer å svare på meldinger eller kommer "tidlig" hjem i 04 tiden..... [&:][&:][:@]



Hehehe... innerst inne er de fortsatt smågutter, og det er vel egentlig vi som har oppdragelsen på de nå som mødrene ikke har den biten lenger. Er vel bare å innse det!! [8|][;)]


Jeg e rfull som et søekar.
Legge neg nå



Hahahahahaha.... denne er jo en klassiker

Hahahahaha den husker jeg!!! [:D][:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: MiniSatan

Skuffende lite skravling om gårsdagen her jenter, jeg kosa meg utrolig! De JB daquiriesene var rågode! [8D]


Ja det kan vel skyldes at sommern kom i dag [:-] JEg har ihvertfall vært ute i stort sett hele dag, og sovnet som en stein på sofan når Jarle kom hjem [:D] og nå er jeg på jobb!

Var sååå utrolig digg i går, virkelig drømmedrinker i solsteka på Aker Brygge [8D]  Mudsliden var ikke helt
gæli den heller [:-]  Har ikke helt oversikten over siste timen, tror jeg gikk i koma etter jeg sang... hahaha
Trodde jeg husket den, og klarte ikke å lese bokstavene gitt, var nok fullere enn jeg trodde[:D]


Kom gjerne med flere oppdateringer :)
 
ORIGINAL: Årolilja

ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: MiniSatan

Skuffende lite skravling om gårsdagen her jenter, jeg kosa meg utrolig! De JB daquiriesene var rågode! [8D]


Ja det kan vel skyldes at sommern kom i dag [:-] JEg har ihvertfall vært ute i stort sett hele dag, og sovnet som en stein på sofan når Jarle kom hjem [:D] og nå er jeg på jobb!

Var sååå utrolig digg i går, virkelig drømmedrinker i solsteka på Aker Brygge [8D]  Mudsliden var ikke helt
gæli den heller [:-]  Har ikke helt oversikten over siste timen, tror jeg gikk i koma etter jeg sang... hahaha
Trodde jeg husket den, og klarte ikke å lese bokstavene gitt, var nok fullere enn jeg trodde[:D]


Kom gjerne med flere oppdateringer :)

 
Er vel ikke så mye jeg kan bidra med.. haha [:-]
Men satt på Aker Brygge til solen gikk ned etter x antall flasker hvitvin, fiskesuppe, reker, mudslide, straw.daq. og skravla gikk som
vanlig på høygir!!! Og resten er historie.. [8D]
 
ORIGINAL: MiniSatan

Lena var søekar! [8D]

 
[:-]  Håper du ikke ble altfor sjokkert nå Åro [;)]
 
ORIGINAL: MiniSatan

Lena var søekar! [8D]



ja nå ble jeg skikkelig sjokkert gitt [:D] Lurer på om jeg aldri har vært det selv
 
Ja nå tror jeg du sjokkerte hele januar-gjengen gett! [8D]
 
ORIGINAL: MiniSatan

Ja nå tror jeg du sjokkerte hele januar-gjengen gett! [8D]

 
Huff.. jeg var redd for det ja [:-]
 
Back
Topp