Januarjentenes lengste skravletråd!!

ORIGINAL: MiniSatan

ORIGINAL: Søster Jordbæret

ORIGINAL: MiniSatan

Ja nå tror jeg du sjokkerte hele januar-gjengen gett! [8D]


Og hvor var barna?!?!?! (ref.generelt.... [8|])

De var jo ute på veien og sykla på trehjulssykkel uten hjelm, med saks i hånda, husker du ikke det?


 
ORIGINAL: MiniSatan

ORIGINAL: Søster Jordbæret

ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: MiniSatan

ORIGINAL: Mamma*Mia

God formiddag!

Begynte å lese meg opp, men ga meg sånn ca. halvveis [8D]

Og neida, har fortsatt ikke sovna!
Har vært på butikken og gått en ekstra liten runde etter det for å få Mia til å sove. Så hun sover enda på verandaen, mens jeg har lagd suppe og bakt brød [;)] Og jeg er faktisk fortsatt ikke trøtt!

Nå tjuvsmaker jeg på både suppa og brødet, og begge to blei meget vellykka om jeg så må si det selv [:D] Flott lunsj i grunn!


Men i all verden? Overtrøtt krissie = superhusmor??
Sover du nå da? [:D]


For en fantasi sier jeg bare.. hahaha [8D]


Er ikke så vanskelig å lage suppe og brød med fantasi barn i huset!!!! [8D] [:D]

Enda lettere å lage fantasisuppe og fantasibrød med fantasibarn i fantasihuset [8D][8D]


Nesten lyst til å prøve jeg!!! hahahaha NOT!
Man kan umulig ha fulltidsjobb ved siden av en sånn fantasi verden... [&:][8|]
 
ORIGINAL: MiniSatan

Vet du Lena, i morra skal jeg på We will rock you!

 
Åååååå jeg vil også!!! Kunne sett den hundre ganger, det er jeg sikker på
 
Gled deg sier jeg bare [:D]
 
ORIGINAL: Søster Jordbæret

ORIGINAL: MiniSatan

ORIGINAL: Søster Jordbæret

ORIGINAL: MiniSatan

Skuffende lite skravling om gårsdagen her jenter, jeg kosa meg utrolig! De JB daquiriesene var rågode! [8D]


Jeg og kosa meg masssse!!!!!!!!
Både mud og JB var godt!!!! og selskapet - ikke minst!!!

Så jeg er klar igjen snart jeg!!!!
mere mud - mere mud

Enig! Mere mud får bli vårt nye slagord! [8D]




Jepp!! Når jeg tenker meg om, så tror jeg faktisk Trude prøvde å lage den hjemme hos oss en gang..
Den smakte ikke heeeelt det samme, haha, men mulig hun har en oppskrift, foresten skal jeg
google den nå [:-]



  • Knust is
  • 2 cl  [link=http://www.dinmat.no/content/search?SearchText=vodka&x=0&y=0]vodka[/link]
  • 2 cl  [link=http://www.dinmat.no/content/search?SearchText=kahlua&x=0&y=0]kahlua[/link]
    2 cl  baileys original irish cream



    Framgangsmåte:

    Fyll et cocktailglass med isbiter.
    Ha alle ingrediensene i en cocktailshaker, sammen med isbiter. Rist godt, og sil over i glasset.

     
    ORIGINAL: nate79

    Gleder meg til å høre om HELE kvelden deres på fredag. Vil ha alle detaljer altså!!!  Jeg får ta meg en tur til lillebror som bor i oslo etterhvert så får jeg hilst på dere i virkligheten[:D][:D]

     
    Er ikke så ofte der du Nate?? [8|] hahaha.. dette er 3 år siden, har ikke sett deg enda [8D]
     
    ORIGINAL: Lena Levegg


    Godt å høre at det er bedre!!! Det er ikke bare bare å få barn!!

    Ang fredag så er jeg usikker på når jeg smyger nedover også....
    sambo skal prøve å legge William idag alene... det kan bli  spennende å se hvordan går!


    Nå ler faktisk Jarle også av dere assa.. ha ha ha..

    Prøve å legge ungen sin alene på 3 mnd dagen [8D][8D][8D]  Imponert !!!!

     
    Superpappan som alltid har gjort like mye dette her JB [:-]
     
    ORIGINAL: Lena Levegg

    ORIGINAL: Søster Jordbæret

    ORIGINAL: MiniSatan

    ORIGINAL: Søster Jordbæret

    ORIGINAL: MiniSatan

    Skuffende lite skravling om gårsdagen her jenter, jeg kosa meg utrolig! De JB daquiriesene var rågode! [8D]


    Jeg og kosa meg masssse!!!!!!!!
    Både mud og JB var godt!!!! og selskapet - ikke minst!!!

    Så jeg er klar igjen snart jeg!!!!
    mere mud - mere mud

    Enig! Mere mud får bli vårt nye slagord! [8D]




    Jepp!! Når jeg tenker meg om, så tror jeg faktisk Trude prøvde å lage den hjemme hos oss en gang..
    Den smakte ikke heeeelt det samme, haha, men mulig hun har en oppskrift, foresten skal jeg
    google den nå [:-]



  • Knust is
  • 2 cl  [link=http://www.dinmat.no/content/search?SearchText=vodka&x=0&y=0]vodka[/link]
  • 2 cl  [link=http://www.dinmat.no/content/search?SearchText=kahlua&x=0&y=0]kahlua[/link]
    2 cl  baileys original irish cream



    Framgangsmåte:

    Fyll et cocktailglass med isbiter.
    Ha alle ingrediensene i en cocktailshaker, sammen med isbiter. Rist godt, og sil over i glasset.





    Denne kan jeg like!!
     
    ORIGINAL: Årolilja

    ORIGINAL: Lena Levegg

    ORIGINAL: Søster Jordbæret

    ORIGINAL: MiniSatan

    ORIGINAL: Søster Jordbæret

    ORIGINAL: MiniSatan

    Skuffende lite skravling om gårsdagen her jenter, jeg kosa meg utrolig! De JB daquiriesene var rågode! [8D]


    Jeg og kosa meg masssse!!!!!!!!
    Både mud og JB var godt!!!! og selskapet - ikke minst!!!

    Så jeg er klar igjen snart jeg!!!!
    mere mud - mere mud

    Enig! Mere mud får bli vårt nye slagord! [8D]




    Jepp!! Når jeg tenker meg om, så tror jeg faktisk Trude prøvde å lage den hjemme hos oss en gang..
    Den smakte ikke heeeelt det samme, haha, men mulig hun har en oppskrift, foresten skal jeg
    google den nå [:-]




  • Knust is
  • 2 cl  [link=http://www.dinmat.no/content/search?SearchText=vodka&x=0&y=0]vodka[/link]

  • 2 cl  [link=http://www.dinmat.no/content/search?SearchText=kahlua&x=0&y=0]kahlua[/link]

    2 cl  baileys original irish cream




    Framgangsmåte:

    Fyll et cocktailglass med isbiter.
    Ha alle ingrediensene i en cocktailshaker, sammen med isbiter. Rist godt, og sil over i glasset.






    Denne kan jeg like!!

    Definitivt!! Du hadde nok drukket den opp like fort som TB [8D]
     
    ORIGINAL: Lena Levegg

    ORIGINAL: nate79

    Gleder meg til å høre om HELE kvelden deres på fredag. Vil ha alle detaljer altså!!!  Jeg får ta meg en tur til lillebror som bor i oslo etterhvert så får jeg hilst på dere i virkligheten[:D][:D]


    Er ikke så ofte der du Nate?? [8|] hahaha.. dette er 3 år siden, har ikke sett deg enda [8D]

    ehhmm nei kan ikke si at jeg renner ned dørene hans, men det har faktisk naturlige grunner [;)] hehehe men JEG skal og vil inn og treffe dere om det er det siste jeg gjør
     
    ORIGINAL: MiniSatan

    ORIGINAL: Søster Jordbæret

    ORIGINAL: MiniSatan

    Ja nå tror jeg du sjokkerte hele januar-gjengen gett! [8D]


    Og hvor var barna?!?!?! (ref.generelt.... [8|])

    De var jo ute på veien og sykla på trehjulssykkel uten hjelm, med saks i hånda, husker du ikke det?

    dette hadde jeg aldri trodd asså [X(]
     
    Lurer på om jeg også skal få meg noen fantasibarn...

    Virker jo veldig lettvindt. De trasser vel ikke så mye heller. Kanskje en fantasimann også? [;)]
     
    ORIGINAL: nygarda

    Lurer på om jeg også skal få meg noen fantasibarn...

    Virker jo veldig lettvindt. De trasser vel ikke så mye heller. Kanskje en fantasimann også? [;)]

    ja det hadde vært noe det
     
    ORIGINAL: Lena Levegg

    ORIGINAL: Lena Levegg


    Godt å høre at det er bedre!!! Det er ikke bare bare å få barn!!

    Ang fredag så er jeg usikker på når jeg smyger nedover også....
    sambo skal prøve å legge William idag alene... det kan bli  spennende å se hvordan går!


    Nå ler faktisk Jarle også av dere assa.. ha ha ha..

    Prøve å legge ungen sin alene på 3 mnd dagen [8D][8D][8D]  Imponert !!!!


    Superpappan som alltid har gjort like mye dette her JB [:-]


    hahaha ja han har en litt vrengt syn på hva 50-50 er!!!
    Sleit lenge med å legge småttisene gitt!!! [;)]
     
    ORIGINAL: nate79

    ORIGINAL: Lena Levegg

    ORIGINAL: nate79

    Gleder meg til å høre om HELE kvelden deres på fredag. Vil ha alle detaljer altså!!!  Jeg får ta meg en tur til lillebror som bor i oslo etterhvert så får jeg hilst på dere i virkligheten[:D][:D]


    Er ikke så ofte der du Nate?? [8|] hahaha.. dette er 3 år siden, har ikke sett deg enda [8D]

    ehhmm nei kan ikke si at jeg renner ned dørene hans, men det har faktisk naturlige grunner [;)] hehehe men JEG skal og vil inn og treffe dere om det er det siste jeg gjør


    Finne noen helger du kan i løpet av sommer da!!! Så får vi til et treff!!!
     
    ORIGINAL: Søster Jordbæret

    ORIGINAL: nate79

    ORIGINAL: Lena Levegg

    ORIGINAL: nate79

    Gleder meg til å høre om HELE kvelden deres på fredag. Vil ha alle detaljer altså!!!  Jeg får ta meg en tur til lillebror som bor i oslo etterhvert så får jeg hilst på dere i virkligheten[:D][:D]


    Er ikke så ofte der du Nate?? [8|] hahaha.. dette er 3 år siden, har ikke sett deg enda [8D]

    ehhmm nei kan ikke si at jeg renner ned dørene hans, men det har faktisk naturlige grunner [;)] hehehe men JEG skal og vil inn og treffe dere om det er det siste jeg gjør


    Finne noen helger du kan i løpet av sommer da!!! Så får vi til et treff!!!

    Jaaa jeg vil også møte Nate!!! [:D]
     
    Denne påsken blir digg ass!! Der jeg skal i Sverige er det meldt opp mot 20 grader hahaha
    Bytter ut skiene med bikini og solkrem [:D]

    Hva skal folket i påskeferien?
     
    Vi har vært på påskefjellet fra lørdag av vi!! Så nå skal jeg jobbe litt i påsken før jeg har mange dager fri igjen!!

    Kose dere alle sammen!!! [:)]
     
    Men i alle... hva er det som har skjedd med forumet? Og med tråden vår? Den er plutselig under 1000 sider, og det er jo leeeeenge siden den var det! Og jeg får ikke lest siste siden engang. Og jeg har 0 innlegg!! Og alle smileys er borte??? :O
     
    Hei dø, ikke vær så innmari positiv a! emoticon
     
    Blir vel vant til dette også etter hvert...



    men gud så treeeeeeeigt det går....emoticon
     
    You must log in or register to reply here.
    Back
    Topp