Januarjentenes lengste skravletråd!!

ORIGINAL: ava_adore77

Tønsberg, eller Mini? Der har de i alle fall det, mener jeg å huske... [:D]

Nei, i Oslo. Men tror de har det ganske mange steder. [:)]
 
ORIGINAL: Søster Jordbæret

Igår når jeg la ungene, la jeg meg sammen med dem for å skravle litt før de sovner! Dermed sovna alle 3! Og jeg våkna noen timer senere av at Thea kasta opp... isj... så da var det dusj på Thea og fult sengeskift... stakkars... men kan virke som det bare var en-gangs-oppkast! Heldigvis! Ihvertfall ikke vært noe mer i natt!

Ha en fin dag alle!! Planen her var by-tur med sko-shopping, spise og kino! Men må se an formen først...

Å nei, ugh, oppkast er bare det verste altså [:'(] Godt at det bare var engangs da, det var da i hvert fall noe.
 
I dag har smula og jeg vært på Ikea, for det har vært plandag i barnehagen. Var skikkelig koselig, hun begynner jo å bli så stor. Så vi shoppa og var på kafé og gode greier. Men det absolutt største høydepunktet var å gå på do, for der har de jo sånn familierom på doen hvor det er en liten og en stor do, så da gikk vi på do sammen da. SKIKKELIG kult altså. Så kult at vi måtte gå på do 3 ganger i løpet av shoppingen [8D]
 
ORIGINAL: MiniSatan

I dag har smula og jeg vært på Ikea, for det har vært plandag i barnehagen. Var skikkelig koselig, hun begynner jo å bli så stor. Så vi shoppa og var på kafé og gode greier. Men det absolutt største høydepunktet var å gå på do, for der har de jo sånn familierom på doen hvor det er en liten og en stor do, så da gikk vi på do sammen da. SKIKKELIG kult altså. Så kult at vi måtte gå på do 3 ganger i løpet av shoppingen [8D]



hahaha Ikea har skjønt dette med do-gåing!!!

Herlig med sånn kvalitetstid!!! [:)]
Fikk dere shoppa litt da?
 
ORIGINAL: Søster Jordbæret

ORIGINAL: MiniSatan

I dag har smula og jeg vært på Ikea, for det har vært plandag i barnehagen. Var skikkelig koselig, hun begynner jo å bli så stor. Så vi shoppa og var på kafé og gode greier. Men det absolutt største høydepunktet var å gå på do, for der har de jo sånn familierom på doen hvor det er en liten og en stor do, så da gikk vi på do sammen da. SKIKKELIG kult altså. Så kult at vi måtte gå på do 3 ganger i løpet av shoppingen [8D]



hahaha Ikea har skjønt dette med do-gåing!!!

Herlig med sånn kvalitetstid!!! [:)]
Fikk dere shoppa litt da?

Jada, så klart! Det går jo ikke an å gå inn der uten å bli minst 1000 kr fattigere [;)] Ikke noe store greier da, men du vet, alt småplukket man "trenger"...
 
ORIGINAL: MiniSatan

ORIGINAL: Søster Jordbæret

ORIGINAL: MiniSatan

I dag har smula og jeg vært på Ikea, for det har vært plandag i barnehagen. Var skikkelig koselig, hun begynner jo å bli så stor. Så vi shoppa og var på kafé og gode greier. Men det absolutt største høydepunktet var å gå på do, for der har de jo sånn familierom på doen hvor det er en liten og en stor do, så da gikk vi på do sammen da. SKIKKELIG kult altså. Så kult at vi måtte gå på do 3 ganger i løpet av shoppingen [8D]



hahaha Ikea har skjønt dette med do-gåing!!!

Herlig med sånn kvalitetstid!!! [:)]
Fikk dere shoppa litt da?

Jada, så klart! Det går jo ikke an å gå inn der uten å bli minst 1000 kr fattigere [;)] Ikke noe store greier da, men du vet, alt småplukket man "trenger"...


I know!!! De har jo mye fint og!! Og man "trenger" jo alttids noe!! hihi

Gleder meg til sånne "unyttige-men-deilig" shopping turer!!!! [:D]
 
ORIGINAL: Søster Jordbæret

ORIGINAL: MiniSatan

ORIGINAL: Søster Jordbæret

ORIGINAL: MiniSatan

I dag har smula og jeg vært på Ikea, for det har vært plandag i barnehagen. Var skikkelig koselig, hun begynner jo å bli så stor. Så vi shoppa og var på kafé og gode greier. Men det absolutt største høydepunktet var å gå på do, for der har de jo sånn familierom på doen hvor det er en liten og en stor do, så da gikk vi på do sammen da. SKIKKELIG kult altså. Så kult at vi måtte gå på do 3 ganger i løpet av shoppingen [8D]



hahaha Ikea har skjønt dette med do-gåing!!!

Herlig med sånn kvalitetstid!!! [:)]
Fikk dere shoppa litt da?

Jada, så klart! Det går jo ikke an å gå inn der uten å bli minst 1000 kr fattigere [;)] Ikke noe store greier da, men du vet, alt småplukket man "trenger"...


I know!!! De har jo mye fint og!! Og man "trenger" jo alttids noe!! hihi

Gleder meg til sånne "unyttige-men-deilig" shopping turer!!!! [:D]

[:)][:)]

I hvert fall fikk jeg pynta litt her, litt vår/påske aktig. Kjøpte litt sånne små påskeliljer vet du, og noen fine potteskjulere og noen glass og en kul ting til også, det var en sånn veske til å ha div. hagestelleting oppi. Fin for meg som pleier å rote bort sånne ting og må kjøpe nye [8D]

Her er den forresten
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30194389
 
ORIGINAL: snuppis!

Nå MÅ jeg bare le av meg selv [:D]  Jeg har ikke lest hva dere snakker om, og har var på linken som MiniSatan har lagt ut. Jeg trodde at det var vanlig bestikk, men skjønte ikke helt hvorfor dem var så rare og hva MiniSatan skulle med dette......etterhvert så jeg at det var plantespade o.l


Hahaha neida jeg er bare INNMARI svær i kjeften [8D]
 
ORIGINAL: MiniSatan

ORIGINAL: Søster Jordbæret

ORIGINAL: MiniSatan

ORIGINAL: Søster Jordbæret

ORIGINAL: MiniSatan

I dag har smula og jeg vært på Ikea, for det har vært plandag i barnehagen. Var skikkelig koselig, hun begynner jo å bli så stor. Så vi shoppa og var på kafé og gode greier. Men det absolutt største høydepunktet var å gå på do, for der har de jo sånn familierom på doen hvor det er en liten og en stor do, så da gikk vi på do sammen da. SKIKKELIG kult altså. Så kult at vi måtte gå på do 3 ganger i løpet av shoppingen [8D]



hahaha Ikea har skjønt dette med do-gåing!!!

Herlig med sånn kvalitetstid!!! [:)]
Fikk dere shoppa litt da?

Jada, så klart! Det går jo ikke an å gå inn der uten å bli minst 1000 kr fattigere [;)] Ikke noe store greier da, men du vet, alt småplukket man "trenger"...


I know!!! De har jo mye fint og!! Og man "trenger" jo alttids noe!! hihi

Gleder meg til sånne "unyttige-men-deilig" shopping turer!!!! [:D]

[:)][:)]

I hvert fall fikk jeg pynta litt her, litt vår/påske aktig. Kjøpte litt sånne små påskeliljer vet du, og noen fine potteskjulere og noen glass og en kul ting til også, det var en sånn veske til å ha div. hagestelleting oppi. Fin for meg som pleier å rote bort sånne ting og må kjøpe nye [8D]

Her er den forresten
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30194389


Tøff!!! En sånn veske er kjempe kjekk!! Hadde/ eller har (litt usikker på om jeg har fått den eller ikke...) en sånn i gamle huset. Hvis jeg ikke har fått den så skal jeg skaffe meg ny! Og da var denne her fin!!

Å ja...det er utrolig deilig å pynte til vår/ påske!!! Det blir så god å lys steming!!!! [:D]
 
ORIGINAL: MiniSatan

ORIGINAL: snuppis!

Nå MÅ jeg bare le av meg selv [:D]  Jeg har ikke lest hva dere snakker om, og har var på linken som MiniSatan har lagt ut. Jeg trodde at det var vanlig bestikk, men skjønte ikke helt hvorfor dem var så rare og hva MiniSatan skulle med dette......etterhvert så jeg at det var plantespade o.l


Hahaha neida jeg er bare INNMARI svær i kjeften [8D]


 
ORIGINAL: Søster Jordbæret

Tøff!!! En sånn veske er kjempe kjekk!! Hadde/ eller har (litt usikker på om jeg har fått den eller ikke...) en sånn i gamle huset. Hvis jeg ikke har fått den så skal jeg skaffe meg ny! Og da var denne her fin!!

Å ja...det er utrolig deilig å pynte til vår/ påske!!! Det blir så god å lys steming!!!! [:D]


Kosta ikke så mye da, så det knekker deg (forhåpentlig) ikke økonomisk hvis du må kjøpe en sånn en [8D] De har forresten mye kult i den Family-serien, liker de hagelysene som blir ladet opp av sollys også [:)]
 
ORIGINAL: MiniSatan

ORIGINAL: Søster Jordbæret

Tøff!!! En sånn veske er kjempe kjekk!! Hadde/ eller har (litt usikker på om jeg har fått den eller ikke...) en sånn i gamle huset. Hvis jeg ikke har fått den så skal jeg skaffe meg ny! Og da var denne her fin!!

Å ja...det er utrolig deilig å pynte til vår/ påske!!! Det blir så god å lys steming!!!! [:D]


Kosta ikke så mye da, så det knekker deg (forhåpentlig) ikke økonomisk hvis du må kjøpe en sånn en [8D] De har forresten mye kult i den Family-serien, liker de hagelysene som blir ladet opp av sollys også [:)]


Ja, tankene mine surra litt rundt de andre family tinga som sto der ja!!! Begynte å drømme om å pynte i egen hage og sånt... mm... til sommeren kanskje!! [:)]

Nå er jeg skikkelig daff her... sitter å ser på barne-tv med småttisene!! Nesten lyst til å finne senga samtidig som dem idag! [:D] Enda godt jeg er alene idag!! hihi

Hva gjør dere andre herlige damer på en lørdags kveld da? Lena fester nok for alle!!! [;)]

Imorgen får vi svigermor på middag!!! Koslig!!! [:D]
 
Jeg "ser på barne-TV" sammen med de to minste, dvs de ser på barne-TV mens jeg surfer på PCen og drikker øl [8D]
 
ORIGINAL: MiniSatan

Jeg "ser på barne-TV" sammen med de to minste, dvs de ser på barne-TV mens jeg surfer på PCen og drikker øl [8D]


Alle har fått lørdagsgodt ser jeg!!! [8D] [;)]

Nå sover de søtt her! Og mor har rydda, merka tøy, hengt opp en vask med klær, vaska opp (jada; oldemorhuset har jo ikke oppvaskmaskin!!! [;)]) Nå er det sofa, tv, mac og smågodt!!! Venter på besøk av tanta og onkelen min! Og regner med kjærsten kommer hjem etterhvert og....de fikser Circus Maximus studioet!! [:D]
 
Stille her a gitt?

Skulle tro at det var lettere enn vanlig å starte på jobb i dag, siden jeg har hatt 3 dagers helg.. meeeenn... det var det ikke gitt. Bombe.
 
3dagers helg helr også, men like kjedelig med mandag likevel ja...

Her er jeg tom for piller, så nå får vi se hva som skjer... [;)]

Og denne gangen har jeg planer om å være røykfri før jeg blir gravid, så jeg slipper det styret samtidig som jeg blir full av hormoner og morgenkvalme. [&:]

Wish me luck! (vet ikke om jeg er heeelt klar for å bli gravid igjen, men men... det ordner seg vel for snille piker...)
 
ORIGINAL: snuppis!

Lena: hvordan har helgen din vært på Trysil??? Sliten i hodet [8D][:D]

 
Begynner å bli frisk igjen i dag [8D][&:]  haha.. det tar på å ta den helt ut i to dager assa!! Selv med litt powernap på ettermiddagen[:-]
 
Stått masse på ski faktisk, for det var tykk tåke og ikke spesielt godt vær, og da er det like kult å få litt melkesyre i låra som å
sitte på en hytte å "drekka" [:D]  Også blir afterskien litt mer ekte!! haha..
 
Veldig delig å lese seg opp her etter en helg da, kult med familiedoer på Ikea, må testes! Selv om jeg helst drar dit alene[:-]
Og så hyggelig at dere tar vare på min "gamle" mor da JB [8D] hehe.. får vel snart besøke henne, har ikke hatt noe tid, også
jobber vi veldig om hverandre. Hun skal jo hit på lørdag da forresten [:D] som barnevakt vel å merke! hehe..
 
God tur med lillebror på kjærlighetsferie JB, nyt dagene[:-]
 
ORIGINAL: Søster Jordbæret

ORIGINAL: Mamma*Mia

ORIGINAL: Lena 74

Den ser lite god ut da [:D][:D] Men nesten for fin til å spises..[&:]



JB får fortelle om den da..[;)]


Dæsken for ei kake! [:D]
Ikke misunnelig i det heeele tatt [8D] hehehe...


Er vel ikke lenge til du og får en sånn type kake!!! gutta våre fulgte jo hverandre så fint med julekalenderen!!! [;)]

 
Hahahaha.. merkelig at hun ikke fikk sånn kake egentlig [:-] hun hadde jo drømmemann nr 1!
Og jeg er ikke såå imponert over at du fikk den kaken lenger JB, når jeg vet hvor enkelt han
skaffer de [8D] 
 
ORIGINAL: *MiniSatan*

ORIGINAL: Årolilja

Noen som vil montere/sette sammen klesskap sammen med samboern min?
Da lærer dere uttryk som:
Amatører, bidesild, bløddyr, bollefjæs, fedtefyre, feje hundehoveder, fnatmider, fæhoveder, grødbønder, hundehoveder, hængerøve, ignoranter, jammerkommoder, elendige klamhuggere, klodsmajor, lusepustere, narrehatte, pattebørn, skidespræller, skvadderhoveder, skvatpissere, slapsvans, snotklat, tøffeldyr, lusede amatører, talentløse skiderik, liderlige svin.

Velbekomme hahaha[:D]


Jeg tror dette må være det beste innlegget i skravletråden ever!! [:D]

 
Ja det var en perfekt beskrivelse av han selv [8D]
 
Back
Topp